ارز دیجیتال لیت کوین را می‌توانید به عنوان یک گزینه پرداختی بدانید

ارز دیجیتال لیت کوین و اطلاعات مربوط به این موضوع در چند روز اخیر توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در آخرین خبری که درباره این رمز ارز منتشر شده است، در فروشگاه Protonmail و Venom می‌توانید از لیت کوین به عنوان یک سیستم پرداختی استفاده کنید.

Prontonmail از ارز دیجیتال لیت کوین، بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و DAI نیز استفاده می‌کند

فروشگاه Protonmail یکی از فروشگاه‌های برتر در دنیای اینترنت است. این فروشگاه به منظور سهولت خرید کاربران، از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال برای انجام تراکنش استفاده می‌کند. در چند روز اخیر به واسطه اعلام مدیران Protonmail، از ارز دیجیتال لیت کوین نیز به عنوان یک گزینه پرداختی در کنار سایر رمز ارزهای پیشرو در بازار استفاده خواهد شد. از این کریپتوها می‌توان به بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و DAI اشاره کرد. از این پنج رمز ارز می‌توان در فروشگاه Protinmail به عنوان یک گزینه معاملاتی استفاده کرد. می‌توانید به وسیله سرمایه دیجیتالی خود در این فروشگاه محصولات مورد نیاز خود مانند تی شرت، هوی، کارت‌های هدیه و مواردی از این قبیل را تهیه کنید.

این سایت سایر درگاه‌های پرداختی را نیز قبول می‌کند. از این درگاه‌ها می‌توان به VISA، Mastercard، Apple Pay و Paypal استفاده کنید.

Venom نیز ارز دیجیتال لیت کوین را در سیستم پرداختی خود قرار داده است

فروشگاه Venom یکی دیگر از سیستم‌های معاملاتی است که از لیت کوین به عنوان یک گزینه پرداختی استفاده می‌کند. جدا از رمز ارز لیت کوین، از ارزهای دیگری مانند بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش نیز استفاده می‌شود. Venom نوعی سیستم پرداختی تحت مدیریت PayPal است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن موجود در تلفن‌های همراه پول و یا داده‌های مالی را دریافت کرده و یا آن را به دیگران ارسال کنند. موضوعی که Venom را نسبت به شرکت مادر خود یعنی Paypal متمایز می‌کند بحث خرید و یا انجام پرداختی‌ها از طریق سیستم و شبکه‌های اجتماعی است.

جمع بندی

ارز دیجیتال لیت کوین و اطلاعات مربوط به این رمز ارز به عنوان یک گزینه پرداختی در فروشگاه‌های اینترنتی مانند Protonmail از مواردی است که در این مقاله به آن پرداخته شد. به نظر شما آیا این رمز ارز می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و یا استفاده باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment