سرمایه گذاران بلند مدت دارایی خود را حفظ می کنند

سرمایه گذاران بلند مدت به استراتژی خود ادامه می دهند. آنها قصد فروش دارایی خود را ندارند.سرمایه گذارانی که با رویکرد کوتاه مدت وارد بازار شده اند در حال فروش دارایی خود هستند. براساس اطلاعات ۹۵ درصد این بیت کوین ها در ۳ماه پیش در شبکه جابه جا شده اند.

گزارش های به دست آمده نشان می دهد که ۵ درصد از سود حاصل از فروش بیت کوین ها از خریدهای به دست آمده که در ۹۰ روز گذشته انجام شده است. این امر نشان می دهد که سرمایه گذاران کم سن و سال برای فروش بیت کوین وارد عمل می شوند. آدرس هایی که تعداد بیت کوین را در ۳ سال گذشته حفظ کرده اند، در ۶ تا ۱۲ ماه گذشته دارای بیشتری را به سرمایه خود اضافه کردند. این در حالی است که سرمایه‌گذارانی که با رویکرد کوتاه مدت وارد بازار شده اند به دنبال تثبیت سود هستند.

 سرمایه گذاران بلند مدت

سرمایه گذارانی که با رویکرد بلندمدت در بازار سرمایه گذاری می‌کنند به اختصار LTH خوانده می‌شوند. چنین سرمایه‌گذارانی دارایی خود را به مدت ۱۵۵ روز در والت های خود نگهداری کرده اند. از سوی دیگر سرمایه‌گذارانی که با رویکرد کوتاه مدت وارد بازار شده و به اختصار STH نامیده می شوند دارایی خود را در ۱۵۵ روز گذشته جابجا کردند.

سرمایه‌گذارانی که با رویکرد بلندمدت وارد بازار شدند درک بهتری از بیت کوین دارند. آنها در بازار خرسی بیت های بیشتری را خریداری می‌کنند. و هنگامی که این رمز از وارد روند صعودی می شود اندکی از دارایی خود را می‌فروشند.

این در حالی است که سرمایه گذارانی که با رویکرد کوتاه مدت وارد بازار شدند اطلاعات چندانی در خصوص ساز و کار بیت کوین ندارند.آنها گمانه زنانی هستند که در کوتاه‌مدت دارایی خود را مدام در بازارها جابجا می‌کنند.

بنابر گزارش های به دست آمده و با توجه به قیمت فعلی بیت کوین ۱۰.۵۸ میلیون بیت کوین یا به عبارتی ۵۸ درصد از بیت کوین های در گردش در حال حاضر و در مقایسه با آخرین باری که در شبکه جابجا شده اند در وضعیت سوددهی قرار دارند. این در حالی است که ۵.۳ میلیون بیت کوین که در وضعیت سود دهی قرار دارد در دست سرمایه گذارانی است که به صورت کوتاه مدت وارد بازار شدند.

 دارایی بیشتر با رویکرد بلند مدت

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که سرمایه گذارانی که با رویکرد بلند مدت وارد بازار می‌شوند در مقایسه با روند صعودی قبلی، سکه های بیشتری را در والت های خود نگهداری می کنند.

تحلیلگران در ادامه به این نکته اشاره کردند که تعداد حساب‌های کاربری فعال به تازگی افزایش پیدا کرده است. این امر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خورد به تازگی وارد بازار رمزارز شده اند. 

در هفته گذشته شاهد افزایش تعداد حساب‌های کاربری در بازار بودیم. این امر نشان می دهد که سرمایه گذاران خرد به صورت جدی بازار بیت کوین را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کردند. 

در آخر 

سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین و دیگر رمز ارزها به دانش و تجربه بالایی نیاز دارد. بدون اینکه سازوکار بیت کوین را بشناسید و علت رفتارهای متفاوت این ارز را درک کنید، وارد بازار بیت کوین نشوید. این نکته را به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذارانی که از تجربه خوبی در این بازار برخوردار هستند و الگوی خوبی برای سرمایه گذاری و شما خواهند بود.

 ن سرمایه‌گذارانی با رویکرد بلندمدت وارد بازار می‌شود. آنها به سادگی تحت تاثیر تغییرات قیمت قرار نمی‌گیرند. سرمایه‌گذاران به خوبی به آینده روشنی که در انتظار بیت کوین است واقع هستند و در انتظار به سر می‌برد. سرمایه گذاران بلندمدت برندگان واقعی بازار بیت کوین هستند. اگر از تجربه چندانی در بازار رمز ارز برخوردار نیستید بهتر است فکر معامله را از سر بیرون کنید. بهترین انتخاب برای شما سرمایه گذاری است. به این ترتیب درست مانند یک سرمایه گذار حرفه ای بیت کوین را برای آینده ذخیره می کنید. آرامش خاطر حاصل از نگهداری بلند مدت بیت کوین اجازه می‌دهد هر روز اطلاعات خود را در مورد این ارز افزایش دهید. برای خرید بیت کوین این و مطالعه بیشتر در رابطه با دنیای رمز ارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/long-term-investors-are-hodling-with-95-of-bitcoin-trades-involving-young-coins