نهنگ ها در انتظار افزایش قیمت بیت کوین

با نگاهی به نقشه حرکت نهنگ ها در بازار بیت کوین متوجه می شویم که قیمت ۵۷۰۴۶ و ۶۰۰۴۵ دلار به عنوان سطح حمایت و مقاومت قدرتمندی در بازه زمانی کوتاه مدت عمل می کنند. قیمت بیت کوین در تلاش برای عبور از سطح مقاومت ۶۰ هزار دلار است. این ارز در یک هفته گذشته موفق به عبور از این سطح مقاومت نشده است. اما حاضران در انتظار افزایش قیمت بیت کوین هستند.

نمودار ها نشان می دهند اگر بیت کوین قیمت های بالاتر از ۵۷۰۴۶ دلار را حفظ کند، احتمال افزایش هرچه بیشتر قیمت این رمز ارز بالاتر می رود. 

اهمیت خوشه نهنگ ها و انتظار افزایش قیمت بیت کوین

زمان شاهد تشکیل خوشه نهنگ ها در نمودار ها هستیم که سرمایه گذاران بزرگ پس از خرید یا فروش دارایی آنها را با رویکرد بلند مدت نگهداری کنند. به همین دلیل سطح حمایتی که در این نمودارها مشاهده می شود برای بیت کوین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که نهنگ ها با کاهش قیمت از قیمتی که برای خرید بیت کوین پرداختند برای خرید بیت کوین بیشتر وارد عمل می شوند.

سطح مقاومت نمودار حرکت نهنگ ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این سطح مقاومت شرایط را برای فروش دارایی مهیا می کند. نهنگ ها تا زمانی که قیمت به سطح مورد نظر برسد صبر خواهند کرد.

 بر اساس تحقیقاتی که روی نقشه حرکت نهنگ ها انجام شده است دو سطح مقاومت مهم در ادامه مسیر برای بیت کوین متصور می شود. قیمت ۶۰۰۴۵ و۶۱۰۶۲ دلار. محققان به تازگی اعلام کردند که بیت کوین بازگشته است. تا این لحظه این رمز ارز از سطح حمایت نهنگ ها افزایش پیدا کرده است. شرایط برای ادامه روند صعودی مهیاست.

تاکنون قیمت بیت کوین بین سطح مقاومت و حمایت ۵۷ هزار دلار در نوسان بوده است. بسیاری از محققان بر این باورند که اکنون در آرامش پیش از طوفان به سر می بریم. آنها در انتظار افزایش نوسانات بازار بیت کوین هستند. این در حالی است که در شرایط فعلی بازار بیت کوین پایین ترین نوسان را از ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ تجربه می کند.

احساس متفاوت معامله گران به بازار

 به گفته برخی از معامله گران حرفه ای، بازار قراردادهای آتی در بیت کوین بیش از اندازه داغ شده است. قراردادهای مشتق در حال افزایش هستند در حالی که نرخ قراردادهای آتی بالاتر از ۰.۱۲ درصد است.

 به طور متوسط نرخ سرمایه گذاری در قراردادهای آتی بیت کوین ۰.۰۱ درصد است. بنابراین می توان گفت این بازار ۱۲ برابر بیش از معمول داغ شده است. 

عده ای از معامله گران نیز بر این باورند که بیت کوین می تواند روند ثبات خود را برای مدت بیشتری حفظ کند. اما این امر نشانه ای از آغاز روند نزولی نیست. معامله گران به خوبی می داند که بیت کوین تحت تاثیر افزایش معاملات بازار مشتق شاهد کاهش قیمت خواهد بود، اما این امر تاثیری روی رویکرد خوشبینانه آنها و انتظار افزایش قیمت بیت کوین ندارد.

 در آخر

 سرمایه گذاران و معامله گران بازار در انتظار افزایش قیمت بیت کوین هستند. نهنگ ها به عنوان بزرگترین سرمایه گذاران بازار همچنان نقش پررنگی در پیش بینی روند آتی این بازار را بر عهده دارند. سرمایه گذاران بزرگ قصد فروش دارایی های خود را ندارند.

 از سوی دیگر ماینر ها به خرید و نگهداری بیت کوین ادامه می دهند. به نظر کسانی که رویکرد بلندمدت را برای سرمایه گذاری در بیت کوین انتخاب کرد، تحت تاثیر کاهش قیمت قرار نگرفته اند.

 به این ترتیب باید در انتظار ثبت قیمت های تازه ای برای بیت کوین باشیم. آوریل همواره ماه بسیار خوبی برای بیت کوین بوده است. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که این بار نیز رکوردهای تازه ای را در این ماه شاهد خواهیم بود. اگر تاکنون برای سرمایه گذاری در بازار بیت کوین وارد عمل نشده اید، اکنون زمان آن است که تصمیم بگیرید. سرمایه گذاری در بازار بیت کوین سود سرشاری را در پی خواهد داشت. از قافله جا نمانید و همین امروز با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید. تنها با خرید ۰.۰۱ بیت کوین، ثروتمند شدن را تجربه کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/whale-clusters-suggest-that-this-key-bitcoin-level-can-trigger-an-explosive-rally