ارز لوپرینگ (Loopring) چیست؟

لوپرینگ (Loopring) چیست؟

لوپرینگ، به عنوان یک پروتکل باز مبتنی بر اتریوم برای ایجاد مبادلات ارزی رمزنگاری شده غیرمتمرکز طراحی شده است. رمزارز لوپرینگ (LRC) در عمل یک توکن غیر قابل استخراج است. در سال ۲۰۲۰  متوسط حجم معاملات روزانه کل بازار رمزارزهای پایه در محدوده تقریبی ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار نوسان داشت. بیشتر این معاملات در صرافی های متمرکز ارزهای دیجیتال انجام می شد.

این صرافی ها دارای یکسری نقاط ضعف مشترک از جمله ریسک هک شدن هستند. لذا نوع جدیدی از تبادلات غیر متمرکز برای رفع این معایب بوجود آمده است. لوپرینگ یک هدف ادعا شده دارد. اینکه به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز عمل کند. اینکه بهترین جنبه های تطبیق یک سفارش متمرکز و تسویه حساب غیر متمرکز در بلاکچین! را در یک محصول ترکیبی ارائه کند.

شبکه لوپرینگ بیشتر عملیات تراکنش، از جمله تطبیق سفارش و تسویه‌ حساب تجاری را، در خارج از بلاک چین اتریوم انجام می‌دهد. چنین طرحی به طور چشمگیری مصرف انرژی و در نتیجه کارمزد تراکنش را به کسری از یک سنت کاهش می‌دهد.

 در نهایت، هدف اصلی این رمز ارز پشتیبانی از معاملات هر جفت توکن یا رمز ارز ساخته شده در بستر اتریوم خواهد بود. لوپرینگ، سفارشات را به قطعات کوچک تقسیم کرده و به طور همزمان در تمام صرافی ها به اشتراک می گذارد. این امر باعث دستیابی کاربران به بهترین قیمت موجود می شود. راهکار صرافی های غیرمتمرکز، یک برتری بزرگ برای ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

توکن لوپرینگ هم که با نام LRC شناخته می شود و با ERC20 سازگار است، برای پرداخت کارمزد خرید و فروش در این صرافی های غیرمتمرکز، ساخته شده است. بنابراین می‌توان گفت که لوپرینگ بدون قربانی کردن امنیت اتریوم، توان عملیاتی بالاتر و هزینه تسویه پایین‌تری را ارائه می‌دهد.

بنیانگذار

بنیانگذار و مدیر عامل فعلی بنیاد لوپرینگ، دانیل وانگ، مهندس نرم افزار و کارآفرین مستقر در شانگهای چین است. شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش رمز ارز و یا بمنظور مطالعه بیشتر درباره مفهوم loopering روی لینک های مربوطه کیلک نمایید.

Comments (0)
Add Comment