صرافی لانتیوو فایننس و عرضه جدید آن

صرافی لانتیوو فایننس، یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز نسل جدید است. این صرافی حالا عرضه کوین با مدت محدود خود را به کاربران معرفی می‌کند.

صرافی لانتیوو فایننس

لانتیوو فایننس (Luntivo Finance) صرافی غیرمتمرکزی بوده که بر روی بلاک چین ترا (Terra) ساخته شده است. این صرافی حالا اعلام می‌کند که عرضه کوین اولیه (ICO) آن از ۸ام فوریه ۲۰۲۲ آغاز شده و در ۲۸ام مارس ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

صرافی لانتیوو، اولین صرافی از نوع خود در بلاک چین ترا است. این صرافی، اولین صرافی غیرمتمرکز در اکوسیستم ترا بوده که امکانات پیشرفته‌ای همچون ییلد فارمینگ، استیکینگ و دیگر گزینه‌های پیشرفته را برای درآمدزایی در عین رشد اکوسیستم به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد.

لانتیوو فایننس از جهات بسیاری با دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز تفاوت دارد. یکی از تفاوت‌های آن، ارائه صندوق دارایی تضمین‌شده به کاربران (SAFU) و برای توکن‌های معینی است.

صندوق SAFU اطمینان می‌یابد که شرکت‌کنندگان صرافی غیرمتمرکز، مستعد کلاهبرداری‌های رایج نقدینگی همچون راگ پول نباشند و خاطر آن‌ها از بابت امنیت صندوق‌های خود کاملا راحت است. همین امر به شرکت‌کنندگان، اطمینان خاطر می‌دهد و نوسانات دارایی‌های رایج ارز دیجیتال را کم می‌کند.

صرافی لانتیوو فایننس هیجان‌زده است از آنکه اعلام کند که توکن محلی LTVN در چندین صرافی غیرمتمرکز عمومی قابل معامله است. به‌علاوه، کاربران کنونی لانتیوو، دسترسی دست اولی به بازارهای وام‌دهی مجزا و نرخ‌های معاملاتی بسیار منعطفی خواهند داشت.

بلاک چین ترا که لانتیوو بر روی آن فعالیت می‌کند، برای آنکه مقیاس‌پذیری را تضمین کند، بر روی SDK کازماس ساخته شده و از زبان برنامه‌نویسی راست (Rust) استفاده می‌کند. این نوع زبان برنامه‌نویسی ایمن، راه را برای به‌کارگیری امکانات بسیار بیشتری هموار می‌کند و احتمال حملات سایبری و هکی را نیز کاهش می‌دهد.

عرضه اولیه سکه لانتیوو، فرصتی برای حمایت از تیم و گرفتن توکن‌های LTVN است. این توکن‌ها، توکن‌های پلتفرم صرافی لانتیوو هستند. شما می‌توانید این توکن‌ها را در پلتفرم، استیک و از آن‌ها برای کسب پاداش در ییلد فارمینگ و انجام دیگر فعالیت‌ها استفاده کنید.

صرافی لانتیوو فایننس و توکن کاربردی آن

توکن LTVN در صرافی غیرمتمرکز دیگری هم درج خواهد شد. این توکن در آن صرافی قابل معامله خواهد بود و برای دیگر فعالیت‌های شرکت‌کنندگان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ۲۰ میلیون توکن LTVN به عرضه اولیه سکه اختصاص یافته است. این سکه‌ها تا حداقل خرید ۳ توکن LUNA محدود شده‌اند تا افراد بیشتری را قادر به شرکت در این رویداد سازند.

از طرف دیگر نیز میزان حداکثری آن‌ها ۶۰۰ توکن LUNA است تا بدین وسیله از جمع‌آوری آن‌ها بیش از اندازه نیاز توسط کیف پول‌ها و کسب مزیت و سود غیرمنصفانه جلوگیری شود. ما هیجان‌زده‌ایم تا این فرصت را برای شرکت در این دوره جدید برای مدت محدود در اختیار عموم قرار دهیم تا به ما بپیوندند که آینده را با هم بسازیم. شما هم امروز در لانتیوو به ما بپیوندید. وبسایت این صرافی:‌ https://luntivo.finance

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/09/luntivo-finance-a-new-generation-dex-announces-its-limited-time-coin-offering/

Comments (0)
Add Comment