میکر (Maker) چیست؟

میکر (Maker) چیست؟

میکر (MKR) یک ارز رمزپایه و یک رمز مالکیت است. ارز رمزپایه میکر (MKR)، یک رمز دیجیتالی ایجاد شده در بستر اتریوم است که هدف اصلی آن ایجاد یکسری از دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز است که به ارزش ابزارهای واقعی مانند ارز، طلا و غیره مرتبط است. بر اساس پلت فرم، طوری طراحی شده است که در صورت انجام معاملات حاشیه ای توکن‌ها بر روی پروتکل ERC20، یک مبادله ایجاد کند.

میکر Maker ، یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز در بلاک چین اتریوم با هدف به حداقل رساندن نوسانات قیمت پایدار سکه خود DAI! در برابر دلار آمریکا است. در مقایسه با DAI، قیمت خود میکر نوسان دارد. (MKR) یک توکن سودمند است و با استفاده از Dai ! قیمت آن افزایش می‌یابد.

دارندگان میکر می‌توانند به مدیریت ریسک و منطق تجارت سیستم MKR رای دهند. سکه‌های میکر قابل استخراج نیستند، اما می‌توان آنها را از صرافی Bibox خریداری کرد. میکر بر اساس اصل تجارت حاشیه فعالیت می‌کند. رمزهای Dai توسط وثیقه CDP ! برای تعهدات بدهی، ضمانت می‌شوند، که به یک قرارداد هوشمند ارسال می‌شوند و بستری برای تجارت حاشیه هستند. این چارچوب، این امکان را می‌دهد تا توسعه‌دهندگان، قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه دهند و همچنین سطح بالایی از امنیت را تضمین می‌کنند.

قیمت توکن MKR

میکر MAKER همچنین دارای توکن MKR خودش می‌باشد که مخصوص فعالیت‌های پروژه است. این شرکت پشتیبانی بنیاد اتریوم را تضمین کرده است و طبق گفته توسعه‌دهندگان، یک عنصر جدایی ناپذیر و مهم در اکوسیستم اتریوم است.دارندگان MKR چیزی شبیه سهامداران هستند، اما به جای یک شرکت سهامی، یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) وجود دارد.

چه کسانی بنیانگذار این رمز ارز هستند؟

MakerDAO، اولین نهاد در داخل اکوسیستم بزرگتر (MKR)، در سال ۲۰۱۵ توسط کریستنسن، یک کارآفرین دانمارکی ایجاد شد. کریستنسن در رشته بیوشیمی از دانشگاه کپنهاگن فارغ التحصیل شد و در مدرسه تجارت کپنهاگن در رشته تجارت بین الملل تحصیل کرد. پیش از MakerDAO، وی شرکت استخدام بین المللی Try China را تأسیس و مدیریت می‌کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش رمز ارز و یا بمنظور مطالعه بیشتر درباره مفهوم میکر MKR روی لینک های مربوطه کیلک نمایید و یا با کارشناسان ما در سایت رمزارز مارکت دات کام در ارتباط باشید.

Comments (0)
Add Comment