رکوردشکنی بیت کوین در مارس

بیت کوین در فصل اول سال ۲۰۲۱ بهترین رکوردهای خود را در ۸ سال گذشته به ثبت رساند. رکوردشکنی بیت کوین در مارس در تاریخ این از بی سابقه بوده است. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که بیت کوین از سال ۲۰۱۳ تاکنون چنین رشدی را تجربه نکرده است.

قیمت بیت کوین ۱۳۰ درصد افزایش داشت

 با وجود اینکه بیت کوین پیش از آغاز فصل دوم سال ۲۰۲۱ به بالاترین رکورد خود دست نیافته است، اما عملکرد بی سابقه ای را در ماه مارس به تصویر کشیده است. ماه مارس همواره یکی از دشوارترین ماه ها در تاریخ بیت کوین بوده است. 

قیمت بیت کوین تنها در این مدت ۳۰ درصد افزایش داشته بلکه بالاترین رکورد خود را نیز در همین ماه به ثبت رساند. بیت کوین در فصل اول سال ۲۰۲۱ رشدی در حدود ۱۰۳.۱ درصد را تجربه کرد. پیش بینی ها برای ادامه روند بیت کوین ادامه دارد. تاریخ نشان داده است که فصل دوم سال مهم ترین و قدرتمندترین فصل سال برای بیت کوین است. در طول تاریخ بیت کوین تنها در دو سال فصل دوم را با رشد منفی پشت سر گذاشته است. این رمز ارز بهترین رکورد خود برای فصل دوم سال را در سال ۲۰۱۹ با رشد ۱۵۹ درصدی بر جای گذاشت.

بیت کوین رو به جلو

 در کنار رکوردشکنی بیت کوین در مارس با مشاهده تاریخچه این ارز متوجه می شویم که بیت کوین دقیقا همان طور که باید پس از هاوینگ رفتار کند عملکرد است. با مقایسه چرخه فعلی طرحی که در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ شاهد آن بودیم متوجه می شویم که این ارز دقیقاً مطابق با انتظارات عمل کرده است.

با بررسی نمودار هایی که تغییرات قیمت پس از هاوینگ را نمایش می دهند، متوجه می شویم که بیت کوین سریع تر از همیشه رشد کرده است.

با توجه به روندی که بیت کوین پشت سر گذاشته است پیش بینی قیمت خوشبینانه است. به نظر می رسد قیمت این رمز ارز در چرخه صعودی به علی به صد هزار دلار یا ۲۸۸ هزار دلار برسد.

 در آخر

 رکوردشکنی بیت کوین در مارس توجه سرمایه گذاران و موسسات بسیاری را به این بازار جلب می کند. ماه مارس در طول تاریخ همواره یکی از دشوارترین ماه های بازار بیت کوین بوده است. اما این بار در ماه مارس دوران متفاوتی را برای بیت کوین رقم زد. بیت کوین بالاترین رکورد خود را در این ماه به ثبت رسانده و به روند صعودی ادامه داد. با درنظر گرفتن گذشته و حال بیت کوین در میابیم که میزان پذیرش این از افزایش پیدا کرده است. با افزایش تقاضا سرمایه گذاران بیشتری وارد این بازار شده اند. به این ترتیب به زودی افزایش قیمت این ارز خواهیم بود. چه بسا قیمت ۱۰۰ هزار دلاری یا ۲۸۸ هزار دلاری در آینده ای نه چندان دور در انتظار بیت کوین باشد. برای خرید این ارز با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/april-bulls-day-bitcoin-just-closed-its-best-march-and-q1-since-2013