پلتفرم کوین مارجین ایکس و هر آنچه که باید در رابطه با آن بدانید

پلتفرم کوین مارجین ایکس از پلتفرم‌های برتر ارزهای دیجیتال است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. این پلتفرم نیز از دسته پلتفرم‌های شناخته‌شده و پرکاربرد در زمینه ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آید. متخصصان ارزهای دیجیتال نیز پیشبینی می‌کنند که این پلتفرم، انقلابی شگرف در معاملات آنلاین به‌پا خواهد کرد. به‌همین منظور نیز قصد داریم امروز این پلتفرم برتر را خدمت شما بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

پلتفرم کوین مارجین ایکس

از ژانویه سال ۲۰۰۹، حوزه ارزهای دیجیتال توانست یک معنای دیگر و کاملا جدید پیدا کند. همه چیز از آن زمان به میزان بسیاری تغییر کرده است. راه‌های جدید برای افزایش درآمدزایی و همچنین تولید درآمد مجهول یکی پس از دیگری پدید آمد. بازار ارزهای دیجیتال، یکی از بخش‌هایی است که رشد فوق‌العاده‌ای دارد. این بازار هم‌اکنون بسیار گسترده است و همچنان نیز با گذشت ماه‌ها به رشد خود ادامه می‌دهد. حالا، بسیار راحت‌تر می‌توانید پول خود را معامله و یا سرمایه‌گذاری کنید. شما به‌راحتی می‌توانید تنها با استفاده از ارزهای دیجیتال، خدمات را خریداری کرده و به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

امروزه بازاریابی به امری مسحورکننده تبدیل شده است. اما پیش از هر اقدامی، باید تحقیقی گسترده را انجام دهیم تا مطمئن شویم که چیزی را از قلم نینداخته باشیم که بعدها همچون یک مانع بزرگ بر سر راهمان باشد. ما نیز در حین انجام تحقیقات خود به پلتفرم جالبی به‌نام کوین مارجین ایکس (CoinMarginX) برخوردیم که قصد داریم در مقاله امروز به بررسی آن بپردازیم.

پلتفرم کوین مارجین ایکس چیست؟

کوین مارجین ایکس در سال ۲۰۱۷ و توسط یک گروه با استعداد از متخصصان کامپیوتر و فین تک تأسیس شد. این متخصصان قصد داشتند تا معامله را به امری قابل دسترسی، راحت‌تر و همچنین لذت‌بخش‌تر برای هرکسی تبدیل کنند. این پلتفرم معامله آنلاین بازارهای مالی، به شما اجازه می‌دهد تا بیش از ۱۰۰ دارایی جهانی را معامله کنید. آن‌ها کار خود را به‌عنوان یک شرکت کوچک با تعداد انگشت‌شماری از مشتریان، آغاز کردند. حالا تا پایان امسال، آن‌ها از بیش از ۱۰۰,۰۰۰ کاربر فعال، ۵۰۰ میلیون دلار حجم معاملاتی و میانگین بیش از ۸۵۰ دلار درآمد ماهیانه برای هر معامله‌گر برخوردار هستند. به‌علاوه حالا این پلتفرم را در بیش از ۹۵ کشور و منطقه جهان نیز می‌شناسند. از آن زمان تا کنون، این شرکت به‌سرعت گسترش یافته است و بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت نامی را تا پایان سال ۲۰۱۹ خواهد داشت.

زمانی که این پروژه تأسیس شده بود، گزینه‌های بسیاری پدید آمد. آن‌ها معامله را به یک سطح کاملا جدید بردند. این کار را نیز با در دسترس قرار دادن معاملات، هم برای موبایل و هم برای کامپیوتر، انجام دادند. مسابقات، سفارشات در حال انتظار، فارکس MT5، قیمت اعمال، معامله فوری، معامله سریع و کپی تریدینگ، همه از نمونه‌های معاملاتی هستند که می‌توانید با کوین مارجین ایکس، از آن‌ها بهره‌مند شوید.

مزایای معامله با پلتفرم کوین مارجین ایکس

این موضوع که شما می‌توانید تمام مزایای پلتفرم را در حساب دمو و با استفاده از پول مجازی امتحان کنید، بیش از هرچیز شما را برای انتخاب این پلتفرم، وسوسه می‌کند. در این صورت، هیچ سرمایه‌گذاری حقیقی نیاز نیست و در نتیجه هیچ ریسکی نیز در کار نیست. جالب و سرگرم‌کننده است، این‌طور نیست؟

به‌علاوه، با معامله از طریق کوین مارجین ایکس، شما از به‌روزترین ترندهای اخیر باخبر هستید و همچنین پرداخت‌های شما نیز تا ۲۱۸ درصد است. همچنین شما به یک طیف گسترده از دارایی‌ها و ابزارهای معاملاتی نیز دسترسی خواهید داشت که برای هر معامله‌گری، مناسب هستند. کوین مارجین ایکس، یک طیف گسترده از ابزارهای قدرتمند را به شما ارائه می‌دهد که به شما در ارتقاء مهارت‌های معامله‌ای خود کمک کرده و همچنین سودهای شما را نیز افزایش می‌دهد. با مسابقات معامله‌ای نیز می‌توانید به‌طور مرتب بونس، پاداش، هدایا، کدهای تبلیغاتی و همچنین مسابقاتی را بدست آورید که برای تمام معامله‌گران، کاملا آزاد هستند.

شما همچنین می‌توانید مزایای معامله بسیاری را نیز با استفاده از بازپرداخت نقدی یا همان کش بک (cashback) بدست آورید. مزیت دیگر این پلتفرم نیز تجربه معامله راحت‌تر به‌همراه ریسک‌های بسیار کمتر است. بدین‌ترتیب، حالا می‌توانید راحت‌تر سرمایه خود را سپرده‌گذاری کرده و یا از حساب برداشت کنید.

اما جذاب‌ترین جنبه کوین مارجین ایکس که توجهات بسیاری را به خود جلب کرد، بخش آموزشی جامع و کامل آن است. در این قسمت شما می‌توانید بیشتر در رابطه با استراتژی‌های معامله و دیگر موضوعات این‌چنینی بیاموزید. اما این تنها مزیت پلتفرم کوین مارجین ایکس نیست و شما می‌توانید به‌همین ترتیب، فرصت کسب سود چشمگیرتری را نیز بدست آورید. این پلتفرم، شما را آگاه نگه داشته و به شما سیگنال می‌دهد که چه چیزی را بخرید و یا بفروشید.

نه‌تنها این مزایا، بلکه کاربران از طیف گسترده‌ای از گزینه‌های مختلف برای سیستم پرداختی و همچنین گوناگونی روش‌های سپرده‌گذاری و برداشت از حسابی برخوردارند که به آن‌ها معامله آنلاین و راحت را بدون هیچ کمیسیونی، ارائه می‌دهد.

آیا کوین مارجین ایکس یک پلتفرم قابل اعتماد است؟

کوین مارجین ایکس، مدرن‌ترین و خالص‌ترین پلتفرم برای معامله در بازارهای مالی است که سازمان IFMRRC آن را تنظیم می‌کند. شما می‌توانید هر اطلاعات بیشتری که به این پلتفرم، جنبه قانونی بودن را ارائه دهد، به‌راحتی پیدا کنید. آن‌ها از نظر بسیاری از افراد، از ارزش‌های اصلی خوش‌ساختی برخوردارند که عبارتند از:

  • نوآوری الهام‌بخش: آن‌ها از پیشگامان صنعت به‌حساب می‌آیند چرا که مدام در تلاش برای رسیدن به کمال هستند.
  • وفاداری به مشتری: آن‌ها مشتری را قادر می‌سازند تا به معامله‌گران با عملکرد بالایی تبدیل شوند. آن‌ها همچنین با پاسخگو بودن و ارائه مداوم خدمات عالی، رابطه بلندمدت بسیار خوبی را با مشتریان می‌سازند.
  • پلتفرمی حقیقتا اجتماعی: تعامل با مشتریان، الویت اول این پلتفرم است.
  • پایداری: آن‌ها به‌طور مداوم درحال جذب، توسعه و حفظ بهترین استعدادها برای پروژه خود هستند.
  • موفقیت مشترک: مأموریت آن‌ها آن است که معامله را برای تمام مشتریان از سرتاسر دنیا، آسان و قابل دسترسی کنند. آن‌ها می‌خواهند که به مشتریان اجاز دهند تا از بازارهای مالی در هر زمان و از هر مکانی، سودهای کلان کسب کنند.

بررسی اجمالی پلتفرم کوین مارجین ایکس

ما نیز این پلتفرم را به‌دلیل آنکه رابط آن به‌نحوه‌ای کاربرپسند است، به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما همچنین تمام مستندات مورد نیاز در رابطه با این برنامه را در دست داشته و همچنین امکاناتی که این پلتفرم به شما ارائه می‌دهد، خود نوعی امتیاز محسوب می‌شوند.

برخی از مزایای کاربردی کوین مارجین ایکس نیز عبارتند از:

  • بازخورد مثبت
  • پشتیبانی مداوم مشتری
  • طیف گسترده‌ای از طرح‌های معاملاتی
  • ابزارهای فنی تحلیل
  • چندین گزینه برای حساب‌های کاربری

به‌شخصه اینکه بدانم می‌توانم در پلتفرمی همچون کوین مارجین ایکس سرمایه‌گذاری کنم، اعتمادبه‌نفس بیشتری به من می‌دهد. همچنین اینکه می‌دانم که همیشه می‌توانم با آن‌ها در ارتباط باشم، حس محدودیت کمتری به من می‌بخشد. این شگفت‌انگیز است که بدانیم شرکت‌ها خوشحالند از آنکه به مشتریان خود کمک کنند و به آن‌ها بهترین تجربه ممکن را در حین استفاده از پلتفرم خود، ارائه دهند. اگر شما نیز همچنان در حال ارزیابی این پلتفرم هستید، تنها کافی است آن را امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم که پشیمان نخواهید شد.

جمع بندی

پلتفرم کوین مارجین ایکس یکی از برترین پلتفرم‌های حاضر در زمینه ارزهای دیجیتال است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با آن آشنا کردیم. این پلتفرم، یکی از برترین رابط‌های کاربری را داشته و عملکردی فوق‌العاده حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد. همچنین حتی اگر به تمام اطلاعات ارزهای دیجیتال آشنایی ندارید، باز هم جای نگرانی نیست. چرا که این پلتفرم، تمام آموزش‌های مورد نیاز را نیز در اختیار شما، قرار می‌دهد. با این پلتفرم، به‌راحتی معامله کنید و سودهای بسیاری را همان‌طور که می‌خواهید از معاملات و بازارهای مختلف مالی، بدست آورید. ما امروز تمام امکانات این پلتفرم جالب برای معاملات را خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما در رابطه با این پلتفرم چیست؟

Comments (0)
Add Comment