ارز دیجیتال Matrix AI Network یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری

ارز دیجیتال Matrix AI Network یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال است که دانستن اطلاعات راجع به آن به شما کمک بسیاری در سرمایه گذاری می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم این ارز دیجیتال، پیشبینی قیمت و هر اطلاعات دیگری که لازم است بدانید را به شما ارائه دهیم. راجع به بلاک چین‌های انقلابی در سال‌های اخیر مدام شنیده‌اید. بلاک چین ۱.۰ بیت کوین مدت زیادی است که شناخته شده است. بلاک چین ۲.۰ اتریوم از قبل شناخته شده است و دیگر نمی‌توان آن را در دنیای ارز دیجیتال نادیده گرفت.

Matrix Al Network برای نسل سوم بلاک چین‌ها رقابت می‌کند

افزودن قراردادهای هوشمند در بلاک چین یک گام بزرگ به جلو بود. بنابراین به آن بلاک چین نسل دوم نیز گفته می‌شود. در این هنگام به مرحله ای رسیده‌ایم که نسل سوم از بلاک چین‌ها را خواهیم شناخت. بسیاری از نامزدها برای این عنوان رقابت می‌کنند که یکی از آنها همین ارز دیجیتال یعنی Matrix AI Network است.

Matrix AI Network چیست؟

براساس این ارز یک بلاک چین نسل سوم باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

• به معامله‌ی طولانی مدت خاتمه دهد.

• مشکلات قراردادهای برنامه نویسی هوشمند را بدون نیاز به هیچ دانش کد گذاری حل کند .

• کمبود امنیت در قراردادهای هوشمند را برطرف کند.

• در صورت لزوم امکان به روزرسانی و مدیریت بلاک چین را داشته باشد.

شبکه هوش مصنوعی ماتریکس با استفاده از هوش مصنوعی نکاتی را که در بالا ذکر شد حل خواهد کرد. با ترکیب هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین، یک بلاک چین منحصر به فرد ساخته می‌شود که از ویژگی‌های والایی برخوردار است.

ارزش‌های ارز دیجیتال Matrix AI Network

بلاک چین Matrix AI Network بر برخی از ارزش‌های اصلی متمرکز شده است. اولین مشخصه را می‌توان توانایی ایجاد یک قرارداد هوشمند دانست. برای انعقاد این قرارداد هیچ نیازی به دانش برنامه نویسی نیست. به عنوان مثال گروه هدف بالقوه‌ی شبکه‌ی Matrix AI Network یا همان MAN را ۳۵۰ برابر در مقایسه با گروه هدف اتریوم افزایش می‌دهد.

جنبه دوم این مشخصه این است که آن‌ها آن را شبکه کرم چاله نیز می‌نامند. این شبکه نوعی شبکه بلاک چین است که باید یک میلیون تراکنش در ثانیه پردازش کند. در حال حاضر این یک معامله ۱۰۰ هزار در ثانیه است.

سومین تمرکز روی Aegis است. این همان حفاظت و امنیت هوش مصنوعی است که دارایی‌های موجود در بلاک چین را ایمن‌تر می‌کند.

سرانجام، کار در حال تکامل داروینی است. این بدان معنی است که بلاک چین همیشه تکامل یافته و بنابراین هرگز فورک نخواهد خورد. در نتیجه، بلاک چین می‌تواند در هر زمان با تقاضای بازار سازگار شود.

بلاک چین ماتریکس

بلاک چین MAN یک ترکیب دوتایی و منحصر به فرد از PoW و PoS است. مکانیزم قسمت PoW در زیر گروه کوچک‌تری از گره‌های تصادفی انتخاب شده توسط یک سیستم رأی گیری کار می‌کند. این مفهوم به استخراج معروف است. در استخراج، برای استخراج سکه به دستگاه‌های استخراج خاصی نیاز دارید.

مکانیسم PoS احتمال انتخاب شما را به عنوان گره تعیین می‌کند. هرچه بیشتر ارز دیجیتال Matrix AI Network  نگهداری کنید، شانس انتخاب شما توسط سیستم رأی گیری بیشتر خواهد بود.

Pos همچنین به عنوان سیستم پاداش به خاطر نگهداری شناخته می‌شود. هرچه سکه بیشتری نگه‌ دارید، سود بیشتری کسب خواهید کرد. جمع کردن بسیار آسانتر از استخراج است زیرا شما فقط باید سکه را در کیف پول خود نگه دارید. با این حال باید مطمئن شوید که کیف پول شما ۲۴ ساعته به اینترنت متصل است. این روزها تقریباً همه‌ی مبادلات ارز دیجیتال پیشنهاد نگهداری را دارند. بسیار راحت‌تر است که با نگهداری سکه در صرافی‌ها جایزه کسب کنید زیرا مجبور نیستید کیف پول بسازید یا از اتصال به اینترنت ۲۴ ساعته اطمینان حاصل کنید. عملکرد هش شناخته شده در “cryptoland” برای استخراج MAN استفاده نشده است. در عوض، ماتریکس از زنجیره مارکوف Monte Carlo (MCMC) یک الگوریتم محاسبه‌ی بیزانی استفاده می‌کند. از آنجا که MCMC کاربردهای گسترده ای در علم و صنعت دارد، می توان از قدرت محاسباتی PoW به عنوان تأمین انرژی برای چنین برنامه‌هایی استفاده کرد.

به این ترتیب این مکانیسم استخراج ارتباط بهتری بین جهان مجازی و فیزیکی ایجاد می‌کند. در این میان ماتریکس همچنین با شرکای مختلفی در تلاش است تا ماتریکس را برای سیستم عامل‌های دیگر در دسترس قرار دهد. همچنین یک ماشین انحصاری بیزانی با عملکرد بالا برای استخراج این الگوریتم انحرافی در حال توسعه است. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را در نقشه راه در پایان این مقاله بیاموزید.

MAN توکن ارز دیجیتال Matrix AI Network

از آنجا که زنجیره اصلی ماتریکس در ابتدا توسعه نیافته بود، ماتریکس چندین نسخه آزمایشی و بتا را در اتریوم منتشر کرد. بعد از ICO، ماتریکس توکن‌های ERC-20 MAN را بین همه شرکت کنندگان در این ICO توزیع کرد. این توکن‌ها بعدا با سکه بلاک چین جدید ماتریکس یا همان MAN مبادله می‌شود.

سرعت شبکه ماتریکس

اولین نمایش عمومی شبکه ماتریکس در آگوست ۲۰۱۸ منتشر شد. نشان داده شد که بیش از ۵۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه می‌تواند پردازش شود. مدتی شایعات مبنی بر دستیابی این اعداد در شبکه آزمایشی منتشر شد. اما اکنون، این رسماً ثابت شده است. شبکه ماتریکس را می‌توان به عنوان یکی از سریع‌ترین بلاک چین‌ها مشاهده کرد. در حال حاضر، سرعت آن حتی دو برابر سریع‌تر از VISA است.

ماتریکس به عنوان یک سازمان

مدیر عامل و همچنین چهره ماتریکس استیو دنگ است. او در مورد یادگیری ماشین، معماری کامپیوتر و تجزیه و تحلیل داده‌ها چیزهای زیادی به نام خود دارد. وی همچنین کتاب‌هایی منتشر کرده و درمورد هوش مصنوعی و امکانات مرتبط به آن تدریس می‌کند.

پروژه ماتریکس توسط بنیاد ماتریکس مدیریت و نظارت می‌شود. در هنگ کنگ، بنیاد دارای بخش‌های جداگانه‌ای برای مدیریت جنبه‌های مختلف توسعه ماتریکس است. شرکت حقوقی ReedSmith Richards Butler مشاور حقوقی بنیاد است. همچنین پیش از این اعلام شده بود که ماتریکس با OBOR همکاری کرده است. شرکتی که شعار آن “یک کمربند یک جاده” بود. این یک مسیر تجاری است که اروپا و آسیا را به هم متصل می‌کند و یک پروژه ۹۰۰ میلیون دلاری است که توسط دولت چین نیز پشتیبانی می‌شود. به عنوان یک راه اندازی بلاک چین‌، نمی‌توانید چیز بهتر از این بخواهید.

از کجا ارز دیجیتال Matrix AI Network بخریم؟

سکه‌های MANدر صرافی‌های زیر ارائه می‌شوند:

  • Bitfinex
  • Huobi Global
  • Gate.io
  • Kucoin
  • Gaex
  • HitBtc
  • Coinegg
  • Lbank
  • Idex

چه زمانی Matrix AI Network به بایننس می‌رود؟

بایننس یک ارز دیجیتال و صرافی برتر است. هر سکه‌ای دوست دارد در صرافی بایننس باشد. ظاهرا، بایننس یک فرآیند انتخاب سکه مبتنی بر شایستگی دارد. این حالت دیگری است که گاهی اوقات آن‌ها سکه‌هایی مانند SUSHI را فقط برای تجارت خود با بنیانگذار ناشناس درج می‌کنند. پروژه‌های جدید بایننس را به سختی قبول دارند، اما راه پیشرفت ماتریکس، زمان نزدیک شدن شبکه‌ی هوش مصنوعی ماتریکس به صرافی بایننس نزدیک است. ماتریکس حجم معاملات بسیار خوب با مفهومی استثنایی و محصولی کاربردی دارد که در بیش از پنج صرافی موجود است. پس تمامی این عوامل به زودی موجب درج شدن MAN در بایننس می‌شود.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال MAN

پیش‌بینی‌های زیادی در مورد قیمت این ارز صورت گرفته است. این پیش‌بینی‌ها در انجمن ارز‌های دیجیتال و توسط تأثیرگذاران ارز‌های دیجیتال که در یوتیوب یا توییتر فعالیت دارند نیز انجام شده است. پیش‌بینی این ارز نیز برای پایان سال ۲۰۲۰ حدود ۰.۰۶۴ و ۰.۰۸۵ دلار است.

  • پیش بینی قیمت MAN برای سال ۲۰۲۱ در حدود ۰.۰۹ و ۰.۲۵ دلار متغیر است.
  • پیش بینی قیمت MAN برای سال ۲۰۲۲ در حدود ۰.۱۹ و ۰.۵۱ دلار متغیر است.
  • پیش بینی قیمت MAN برای سال ۲۰۲۵ بالای ۱ دلار است.

به یاد داشته باشید که این‌ها تنها پیش‌بینی‌های ما هستند. ما مشاور مالی نیستیم، زیرا هیچ کس نمی‌فهمد که بالاخره قیمت به کجا می‌رود.

اگر می خواهید در ارز دیجیتال Matrix AI Network سرمایه گذاری کنید، فقط آنچه را که توانایی از دست دادن آن را دارید سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری در ارز دیجیتال همیشه کمی ریسکی است و نحوه برخورد شما و موفقیت در آن به عهده خود شما است. در مورد ما MAN بدون شک یک سرمایه گذاری هیجان انگیز برای پرتفولیو شما به حساب می‌آید.

نقشه راه Matrix AI Network

ماتریکس به طور رسمی در سپتامبر ۲۰۱۶ راه اندازی شد. از آن زمان، بسیاری از نکات تکمیل شده است که همه بخشی از توسعه بلاک چین مبتنی بر هوش مصنوعی بودند. با این حال موارد زیادی در آینده در انتظار ما هستند. در پایان سال ۲۰۱۸ امکان استفاده از زنجیره‌های خصوصی فراهم شد. این تیم مکانیزم  PoS + PoWمبتنی بر هوش مصنوعی را با گره‌های تصادفی انتخاب شده بهبود بخشید. زیرساخت‌های بلاک چین بهینه سازی شد تا امکان انجام معاملات بین زنجیره‌ای نیز فراهم شود. در سال ۲۰۱۹، تیم قراردادهای هوشمند را آغاز کرد که توسط هوش مصنوعی در برابر هک محافظت می‌شد. در پایان همان سال، تراشه‌های استخراج آماده استفاده شدند و برنامه‌های بزرگ داده در بلاک چین شبکه‌ هوش مصنوعی ماتریکس به کار گرفته شدند.

در سال ۲۰۲۰ پروژه ماتریکس به دنبال برنامه‌های Age of Wonder، Mining ICs، Computing & mining facility، Mining & Applications و برنامه‌های Big data است.

ارز دیجیتال MAN را خریداری کنید

خرید توکن‌هایی که در دست ساخت هستند همیشه خطرناک است. اما آیا ترکیب بلاک چین و هوش مصنوعی برای شما جالب است؟ در این صورت، مطمئناً می‌توانید این ارز را خریداری کنید. شما می­توانیدMatrix AI Network را از KuCoin و Hadax خریداری کنید. در آنجا می­توانید بیت کوین، اتریوم یا USDT خود را با این گنج پنهان مبادله کنید.

جمع ‌بندی

ارز دیجیتال Matrix AI Network از مهم‌ترین ارزهایی است که دانستن اطلاعات آن می‌تواند در این زمینه به شما کمک بسیاری کند. این ارز را به نام MAN نیز می‌شناسند. ارز MAN از فناوری بلاک چین و هوش مصنوعی با هم استفاده می‌کند و بدین وسیله می‌تواند یکی از برترین تجربه‌های ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم آورد. همچنین پیشبینی می‌شود که به علت پیشرفت بسیار خوب این ارز دیجیتال به زودی به صرافی بایننس نیز اضافه شود.

Comments (0)
Add Comment