بازی کسب درآمد Mech Master و فروش از ۲۸ ژانویه

بازی کسب درآمد Mech Master حالا فروش بلیت‌های خود را آغاز می‌کند. فروش بلیت این بازی در حقیقت از ۲۸ ژانویه در بایننس آغاز می‌شود.

بازی کسب درآمد Mech Master

بازی Mech Master، بازی نقش‌آفرینی نوبتی و استراتژیکی بوده که خبرهای بسیاری را در صنعت بازی به هدف کسب درآمد (P2E) به خود اختصاص داده است. این بازی اخیرا به برنامه گفت‌وگویی در بایننس لایو (Binance Live) رفت. این برنامه، جنبه‌های مختلف بازار نوظهور P2E و برخی از توسعه‌های کلیدی پیش‌روی ادغام متاورس را به بینندگان خود ارائه داد. رئیس بازاریابی این بازی، «رون نگوین»، به این برنامه رفت. از آنجایی که برنامه‌ریزی شده است تا پروژه Mech Master، فروش بلیت NFT خود را در پلتفرم NFT داخلی بایننس آغاز کند، وی این پروژه را به‌طور اجمالی برای بینندگان توضیح داد.

«رون» ابتدا خلاصه‌ای درباره اصالت و ریشه Mech Master و اطلاعات تیم آن گفت. بازی Mech Master، یک بازی از Mirai Studio و نتیجه مشارکت وسیع بیش از ۵۰ نفر است. آن‌ها تیمی از متخصصین و افراد بسیار بااستعداد از سرتاسر کشور هستند. این تیم در ویتنام قرار دارد اما به‌غیر از آن، افراد این تیم از بسیاری از شرکت‌های بازی بین‌المللی آمده‌اند. آن‌ها تجربه کار در ژاپن، اروپا و شرکت‌های بزرگ مستقر در ویتنام را هم دارند.

وی سپس گفت: «بازی کسب درآمد Mech Master یک بازی نقش‌آفرینی استراتژی نوبتی است و اولین بازی از متاورس Mech Master خواهد بود. متاورس Mech Master، متاورسی کاملا سه‌بعدی بر روی ماه است. این متاورس شامل پروژه‌های بازی متفاوت بسیاری می‌شود که هر پروژه در آن شهری مجازی بوده که به اکوسیستم گیمینگ گسترده‌ای متصل است.»

جاذبه‌های متاورس Mech Master

متاورس Mech Master، ۴ جاذبه اصلی دارد:

  • نمایشگاه گیمینگ مجازی و آنلاین
  • بازار تریدینگ مجازی
  • پلتفرم متا Mech
  • صحنه مجازی که می‌توانیم در آن میزبان مسابقات قهرمانی جهانی باشیم

Mech Master بر همین اساس تأیید می‌کند که پلتفرمی است که سازندگان بازی می‌توانند در آن بازی‌های خود را بسازند. «رون» همچنین در طی این برنامه گفت‌وگو، به برخی از مزایای رقابتی اصلی که Mech Master در مقایسه با رقبای خود در بازار دارد، اشاره کرد. وی توضیح داد:

«در آخر روز، ما سازنده بازی هستیم. بنابراین بازی باید هسته اصلی ما باشد و تیم بیش از ۵۰ نفری ما تمام تلاش خود را می‌کند تا بازی کسب درآمد Mech Master را به بازار بیاورد. ما برای انتشار این بازی در اسرع وقت هیچ عجله‌ای نداریم و می‌خواهیم بهترین تلاش خود را برای شما بگذاریم.»

او در ادامه، مزایای اصلی این بازی در سال ۲۰۲۲ را نیز به صحبت‌های خود اضافه کرد:

  • اجرای کامل متاورس که همین حالا هم در جریان است و فقط یک ایده نیست.
  • گرافیک خیره‌کننده و برتری که نسبت به دیگر رقبا، تمایز دارد.
  • داشتن تعداد زیادی از آیتم‌های NFT که بر اساس تعداد مکاها (Mecha) و تمام آیتم‌های NFT دخیل در اطراف آن‌ها، بازار بزرگ‌تری را به وجود می‌آورند.
  • بازی جدیدی که از پایه کدنویسی شده است. این بازی، یک بازی اصلی خواهد بود که از سوی برخی پروژه‌های قدیمی و رهاشده ساخته نشده است.
  • Mech Master، متعادل‌ترین الگوریتم بازی را ارائه می‌دهد تا تضمین کند که بخش «بازی برای کسب درآمد» کاملا منصفانه است و مزایای خوبی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. البته این بازی مانند دیگر گیم پلی‌ها، اصلا تهاجمی نیست.

در صورتی که آن بخش را از دست داده باشید باید دوباره خدمت شما یادآور شویم که Mech Master اولین بازی بلاک چین مکانیکی نوبتی و سه‌بعدی جهان با امکانات نقش‌آفرینی استراتژیک است. شما می‌توانید در این بازی، توکن‌ها را از طریق گیم‌پلی و تراکنش‌های هوشمند به‌دست آورید. بازیکنان می‌توانند خلبانان جدیدی را استخدام کنند، شمشیرها و اسلحه‌های انرژی به‌دست آورند، مهارت‌های تاکتیکی خود را به رخ بکشند و زمین بخرند یا قلعه سری خود را بر روی ماه بسازند. برای دیدن بازار واقعیت مجازی Mech Master به این لینک مراجعه کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=2kjicBR48VI&list=PLFY-v8hFhGXzu0aHf4TSgKHAHHfQfQuOW&index=2

بلیت‌های بازی کسب درآمد Mech Master در NFT بایننس

بلیت‌های NFT بازی Mech Master، دارایی‌های دیجیتالی هستند که در آن‌ها هر دارنده می‌تواند یک مکا را از بین ۷ نژاد مختلف مکا باز کرده و داشته باشد. هر نژاد مکایی از سطح کمیابی، آمار و ارقام، بخش‌های اضافه و مهارت‌های منحصر‌به‌فرد خود برخوردار است. آن‌ها پیشرفته‌ترین NFTهایی هستند که می‌شد تا امروز در بازار پیدا کرد.

بلیت‌های Mech Master برای برنده شدن ۷ نژاد از مکاها استفاده می‌شود که عبارتند از: لژیون، ویرانگر، غول، بیگانه، بازمانده، تغییر شکل‌دهنده و هوایی. البته شما شانس آن را هم دارید که ۵ درجه مختلف را نیز به‌دست آورید: غیرمعمولی، کمیاب، حماسی، اسطوره‌ای و افسانه‌ای. بلیت‌ها همچنین به طبقات مختلفی هم تقسیم شده‌اند که در آن‌ها برنز، پایین‌ترین و الماس محدود، بالاترین طبقه محسوب می‌شود.

همان طور که تأیید شده است، کاربران باید ۳ مکا را جمع‌آوری کنند تا بتوانند وارد بازی Mech Master شوند. علاوه بر آن، از آنجایی که قطعات محافظ کمیاب‌تر می‌شوند، تعداد بیشتری از آن‌ها در ارتقاءهای آینده وجود خواهد داشت. زمانی که جوخه مکای شما شامل جنگجویان افسانه‌ای و اسطوره‌ای با بیشترین آمار و ارقام باشد، شانس بیشتری برای بردن مبارزات در بازی کسب درآمد Mech Master خواهید داشت.

می‌توان گفت که این فروش قابل‌توجه در NFT بایننس ممکن است تنها شانس شما برای گرفتن مکاهای اسطوره‌ای و افسانه‌ای با معامله‌ای فوق‌العاده خاص باشد:

  • نرخ بخش‌های اسطوره‌ای و افسانه‌ای تا ۵۰% افزایش می‌یابد.
  • شانس به‌دست آوردن قوی‌ترین جنگجوی هوایی و پادشاه آسمان‌ها نیز تا ۵۰% بیشتر می‌شود.
  • شانس گرفتن بخش‌های معمولی هم صفر است که یعنی هیچ NFT معمولی و کم‌ارزشی نخواهید گرفت.

مزایای در اختیار داشتن بلیت‌های NFT

پس از گرفتن بلیت‌های NFT بازی Mech Master، شما قادر خواهید بود تا NFTهای خود را در گرو بگذارید تا مکاهای خود را در بازار بازی Mech Master با مزایای زیر به‌دست آورید:

  • به‌دست آوردن شانس زیاد برای باز کردن بخش‌های افسانه‌ای یا نژاد هوایی
  • کسب درآمد در این بازی
  • اجاره مکاها به دیگر افراد در این بازی
  • استیک مکاها برای به‌دست آوردن سود
  • قیمت‌گذاری خاص و محدود
  • مبارزه و شرکت در بساری از بازی‌های Mech Master با مکاهایی که دارید
  • فروش مکاها در فروشگاه بازی کسب درآمد Mech Master
  • کسب مزایای حتمی بیشتر در اکوسیستم Mech Master

برای اطلاعات بیشتر درباره نژاد مکاها به این سایت https://mechmaster.io/ یا به فروشگاه NFT بایننس به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.binance.com/en/nft/collection/Mech-Master Tickets?orderBy=list_time&orderType=-1&isBack=1&id=537859782659756033&order=list_time%40-1

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/27/mech-master-nft-ticket-sale-to-go-live-on-binance-starting-january-28th/

Comments (0)
Add Comment