Melon چیست؟ از اهداف و خصوصیات آن بیشتر بدانیم

ملون (MLN) 191 امین رمزارز در بازار جهانی است که در حال حاظر با قیمت ۳۱.۳۴ دلار آمریکا و به تعداد ۱ میلیون سکه در حال گردش، بر روی بلاچین اتریوم سوار شده است. در حال حاضر این سکه در ۴۱ بازار رمزارز دنیا پشتیبانی می‌شود. در ادامه به این سوال که خصوصیات اصلی و متمایز Melon چیست می‌پردازیم.

اهداف و خصوصیات Melon چیست؟

Melon با هدف تقسیم قدرت مدیریت دارایی سنتی تشکیل شده است. حوزه ای که در طول تاریخ تحت سلطه مشاوران مالی و شرکت های حرفه ای بوده است. ایده این رمزارز مبتنی بر این است که موانع ورود به مدیریت دارایی را کاهش دهد و دسترسی مصرف کنندگان جهانی را بیشتر کند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند به راحتی از طریق MLN بر روی یک پروژه که توسط کاربر دیگری تعریف شده است بر اساس قوانین قراردادهای هوشمند، سرمایه گذاری کنند. این درحالی است که سرمایه گذاری بر روی پروژه‌های بزرگ در روش‌های قدیمی تر ممکن است ماه‌ها و یا سالها به طول بیانجامد.

مطالب دیگر را بخوانید

ساختار Melon چیست و چگونه کار می‌کند؟

ملون از دو بخش کلی به نام لایه سرمایه و لایه ساختار تشکیل شده است. وظیفه اصلی لایه سرمایه اطلاعاتی نظیر پروژه تعریف شده، بودجه مورد نیاز، زمینه مصرف آن و همچنین کل بودجه جمع آوری شده را فراهم می‌سازد و در لایه دوم که درواقع توسط شرکت سازنده این MLN کنترل می‌شود، شامل بخش‌هایی است که کدهای برنامه، قوانین آن و دیگر قابلیت‌ها و امکانات برنامه از جمله تبدیل داخلی اتریوم به MLN و برعکس آن در صورت نیاز، در این لایه اتفاق می‌افتد.

قیمت روز Melon و بهترین صرافی های آن:

قیمت روز Melon هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۳۱.۳۴   دلار امریکا است. حجم معاملات Melon در هر ۲۴ ساعت حدود ۳,۰۹۴,۱۱۵  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۱۹۱ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Melonدر حال حاضر عبارتند از: Huobi Global، OKEx، HitBTC، Kraken و Bibox.

نتیجه گیری:

به صورت کلی هدف و زمینه‌ی فعالیت این رمزارز بسیار سازنده و مفید است، همچنین توانایی بالایی برای رشد و استفاده از امکانات به روزتر رمزارزها از جمله سیستم‌های مختلف قراردادهای هوشمند و تمام نکات مربوط به آن را دارد. چنانچه روش‌های سنتی زیر پا گذاشته شود، و رمزارزها بتوانند در مواردی همچون سرمایه گذاری و جمع‌آوری بودجه در حد جهانی مفید باشند، مسیر پیشرفت چشم‌گیری برای این رمزارز رقم زده خواهد شد. چنانچه شما قصد سرمایه گذاری بلندمدت و ریسک بالا، سود بالا را دارید، این رمزارز قطعا می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment