میم کوین‌های برتر برای سود کوتاه مدت وجود دارد

میم کوین‌های برتر موضوع مقاله امروز ماست. در حقیقت ما قصد داریم پنج میم کوین برتر برای سودهای کوتاه مدت را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

میم کوین‌های برتر

اگر شما هم به‌دنبال آن هستید که بتوانید از میم کوین‌ها سود کوتاه مدتی به‌دست آورید، بدون شک با وجود میم کوین‌های بسیاری که در حال عرضه به بازار هستند، انتخاب اینکه کدام یک را خریداری نمایید، بسیار سخت است. ما در این مقاله، ۵ پروژه میم کوین که در هفته بعد ارزش توجه داشته و همچنین از پتانسیل بالای ۲ برابر یا حتی ۱۰ برابر شدن برخوردار هستند را برای شما بررسی می‌کنیم.

میم کوین شیبا اینو

با وجود اینکه فکر می‌کنید شیبا اینو (Shiba Inu) سرمایه‌گذاری خوبی برای سود کوتاه مدت نیست، اما کوین SHIB احتمالا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. سرانجام، ماه دسامبر در راه است و همه می‌دانیم که این یکی از جذاب‌ترین ماه‌ها برای ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌رود. من از آنکه ارز شیبا مجددا افزایش یابد، یک صفر دیگر از قیمت خود را بردارد و اینکه تا پایان سال، قیمت خود را دو برابر کند، اصلا تعجب نخواهم کرد.

اطلاعات بیشتر درباره شیبا اینو: https://coinmarketcap.com/currencies/shiba-inu/

میم کوین دوج ایلان

دوج ایلان (Dogs of Elon) از دیگر میم کوین‌های برتر بوده که اخیرا مجموعه NFT را با توکن اتریوم ERC20 خود که DOE نام دارد، راه‌اندازی کرده است. این پروژه، یک پیش‌فروش موفقیت‌آمیز را به پایان رساند. همچنین این میم کوین اخیرا مجموعه فعالی از تریدینگ NFTها را در اوپن سی (Open Sea) نیز داشته است.

هدف میم کوین دوج ایلان آن است که به جایگزین CryptoPunks برای دارندگان میم کوین تبدیل شود. با ارزش بازار کنونی ۶۰ میلیون دلار، همچنان فضای بسیاری برای رشد این پروژه، مخصوصا در کوتاه مدت وجود دارد.

اطلاعات بیشتر درباره دوج ایلان: https://coinmarketcap.com/currencies/dogs-of-elon/

میم کوین دوج راکت

دوج راکت (Doge Rocket)، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال راکت است. این میم کوین در حقیقت توکن پاداش دوج کوین در زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) محسوب می‌شود. درصدی از هر فروش این توکن، به‌صورت توکن‌های دوج (DOGE) به دارندگان کنونی آن توزیع می‌شود.

دوج راکت یک ارز دیجیتال نسبتا جدید است که در ۷ام نوامبر راه‌اندازی شد. ارزش بازار کنونی این ارز فقط ۸۰۰ هزار دلار است. اما اگر کمپین بازاریابی تیم آن موفق شود، پتانسیل بالایی برای آن وجود دارد که این ارز دیجیتال به‌راحتی ۲ یا ۳ برابر شود.

اطلاعات بیشتر درباره دوج راکت: https://coinmarketcap.com/currencies/doge-rocket/

میم کوین فلوکی راکت

فلوکی راکت (Floki Rocket) هم یکی از میم کوین‌های برتر است که از روی سگ شیبا اینوی «ایلان ماسک» به نام «فلوکی»، نام‌گذاری شده است. او الهام‌بخش این کوین، RLOKI، بوده است و محتوای تیم آن حول وی می‌چرخد.

کوین فلوکی راکت به‌تازگی همین دیروز در سایت Coinmarketcap نیز درج شد و متأسفانه قیمت آن همان لحظه افت کرد. اما با وجود یک اپلیکیشن غیرمتمرکز (dApp) کاربردی و وبسایت سالید، دلیلی برای عدم بازیابی و جبران این ارز وجود ندارد و این ارز قطعا شاهد دستاوردهای نجومی خواهد بود.

اطلاعات بیشتر درباره فلوکی راکت: https://coinmarketcap.com/currencies/floki-rocket/

میم کوین بیت شیبا

بیت شیبا (BitShiba) قصد دارد تا برای جامعه خود، بالاتر و فراتر از این‌ها برود. جامعه آن‌ها همه چیز این ارز و در حقیقت اساس موفقیت آن‌هاست. میم کوین بیت شیبا خوشحال است از آنکه به هرکسی فرصت سرمایه‌گذاری با خیال راحت در متداول‌ترین و جذاب‌ترین پروژه راه‌اندازی شده در زنجیره هوشمند بایننس را بدهد.

اطلاعات بیشتر درباره بیت شیبا: https://coinmarketcap.com/currencies/bitshiba-token/

میم کوین جایزه پوکلون

این میم کوین در حقیقت توکن پوکلون (Pokelon) است که از میم کوین‌های برتر به‌شمار می‌رود. این پروژه از یک مجموعه کارت تریدینگ NFT و بازی تمام عیاری برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از NFTهای خود بازی کنید.

به‌علاوه، پوکلون از مزرعه ایلان بالز (ELONBALLS) نیز بهره‌مند است. ELONBALLS یک اپلیکیشن غیرمتمرکز بوده که می‌توانید از طریق مرورگر خود به آن دسترسی داشته باشید. این مزرعه به شما اجازه می‌دهد تا ELONBALLS خود را برای پاداش و حتی تولید NFTها، استیک کنید. به‌طور کلی، پوکلون یک پروژه محکم با اپلیکیشن کاملا کاربردی و چند NFT فوق‌العاده است.

اطلاعات بیشتر درباره پوکلون: https://www.pokelonfinance.com/

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/13/top-5-meme-coins/

Comments (0)
Add Comment