متاورس بولیورس (Bullieverse) و جذب ۴ میلیون دلار سرمایه

متاورس بولیورس (Bullieverse) حالا ۴ میلیون دلار سرمایه را جذب می‌کند تا بدین ترتیب تجربه متاورسی همه‌جانبه و فراگیر را به شما هدیه دهد.

متاورس بولیورس (Bullieverse)

بولیورس (Bullieverse) یکی از اولین جهان‌های سه‌بعدی متاورس در آنریل انجین (Unreal Engine) است که بر تولیدکنندگان محتوا تمرکز دارد. این متاورس حالا ۴ میلیون دلار را از طرف لیستی از سرمایه‌گذاران وب ۳ شناخته‌شده جذب کرده است.

این دور تأمین مالی توسط OKX Blockdream Ventures رهبری شد و شاهد مشارکت Fundamental Labs، شرکت ۶thMan Ventures که توسط «مایک دوداس» از بنیان‌گذاران TheBlock تأسیس شده است، C۲ Ventures، GravityX، LD Capital، Rainmaker Games، Genblock Capital، Spark Digital Capital، Roark Fund، Good Games Guild، Shima Capital، ExNetwork، Mintable، DWeb3 و Gate Labs بود.

بولیورس، متاورسی باز بوده که برای جامعه بازیکنان و تولیدکنندگان، توسعه یافته است.

این متاورس برای شهروندان وب ۳.۰ ساخته شده است تا بتوانند محیطی فراگیر داشته باشند. در نتیجه، بازیکنان از تجربه‌ای مجازی لذت می‌برند که با مکانیسم درآمدزایی منصفانه و شفافی هم ترکیب شده است. این مکانیسم نیز اقتصاد بازی و کسب درآمد آن‌ها را پایه‌ریزی و بولیورس را به متاورسی جالب تبدیل می‌کند.

متاورس بولیورس (Bullieverse) دنیایی همیشه در حال توسعه با دالانی از بازی‌های باحال است. تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در آن بازی‌های خود را ساخته و آن‌ها را در جامعه منتشر کنند. تمام این‌ها با مکانیک ساخت دارایی جالبی نیز همراه است. همچنین این متاورس قابلیت خرید و قرض دارایی‌هایی همچون زمین، پورتال‌های بازی و موارد بسیار بیشتری را هم به شما ارائه می‌دهد.

اولین بازی بزرگ بولیورس، «شکار خرس» (Bear Hunt) نام دارد. این بازی برای دسترسی اولیه در ژانویه ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و انتظار می‌رود که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ به‌صورت عمومی راه‌اندازی شود. بازیکنان هنوز هم می‌توانند به این بازی ملحق شوند و NFTهای خرسی خاصی را با کشتن آن‌ها به‌دست آورند.

صحبت‌های بنیان‌گذار بولیورس در رابطه با این پروژه

«سرینی آنالا» مدیرعامل و از بنیان‌گذاران بولیورس نیز در رابطه با این پروژه می‌گوید: «تکمیل این دور تأمین مالی، نقطه عطفی اصلی در سفر بولیورس است. ما در حال حاضر از تمام مومنتومی که برای دستیابی به چشم‌انداز خود به‌عنوان یک پلتفرم متاورس نیاز داریم، برخوردار هستیم. ما با اجرای محصولات و رشد نقشه‌های راه خود، تمرکز خود بر روی بازی، درآمد و تجربه را دو برابر می‌کنیم.

«پروژه‌های وب ۳.۰ بسیار کمی وجود دارند که حتی پیش از راه‌اندازی توکن، محصولی زنده داشته و متاورس بولیورس (Bullieverse) یکی از آن‌هاست. ما همچنین اولین بازی متاورس سه‌بعدی با یک بازی زنده در آنریل انجین نیز هستیم. ۱۲ تا ۱۸ ماه بعدی اجرا از ماه‌های حیاتی هستند و مشتاقیم که زودتر به آن‌ها برسیم.»

«مایک دوداس» و «سرج کاسارجیان» از شرکت ۶th Man Ventures می‌گوید: «ما به‌عنوان سرمایه‌گذارانی در فضای وب ۳.۰ بر روی محصول و تیم تمرکز داریم.

بولیورس به‌وضوح محصول برتر بازی متاورسی دارد و توسط تیمی بسیار باتجربه و متعادل رهبری می‌شود. هم ۶th Man Ventures و هم بولیورس به پتانسیل حقیقی گیمینگ بازی و کسب درآمد باور دارند. آن‌ها همچنین به قابلیت توسعه و حکمرانی بولیورس در صنعت گیمینگ نیز معتقدند. ما مشتاقیم که سفر خوبی با هم داشته باشیم.»

درباره متاورس بولیورس (Bullieverse)

بولیورس، پلتفرم متاورس بازی جالبی بوده که در نزدیکی جزیره بولیور واقع شده است. این بازی، دنیایی همیشه در حال توسعه بوده که دالانی از بازی‌ها را داشته که جامعه بتواند با آن‌ها بازی کند و پاداش به‌دست آورد. بازیکنانی که در جزیره بولیور ۹ مایل مربع باشند می‌توانند با خرید NFTهای خاص Bull، شهروند این جزیره (COBI) شوند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/17/bullieverse-raises-4m-to-build-immersive-metaverse-experience/

Comments (0)
Add Comment