METRONOME چیست؟ بررسی اهداف و آینده MET

امروز به بررسی (MET)، بلاکچین رتبه ۵۰۴ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که METRONOME چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. (MET)، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش MET، ۱ میلیون عدد است و تعداد کلی آنها اعلام نشده است.

نکات اصلی و اهداف METRONOME چیست؟

Metronome خود را به عنوان یک سیستم بهینه و ایده‌آل در زمینه ارزهای گاورننس (یک روش برای قراردادهای هوشمند که در آن تمام کاربران می‌توانند در رابطه با آینده رمزارز و پلتفرم آن تصمیم گیری و رای دهی کنند)، امنیت بالای مبادلات و جا به جایی معرفی کرده است. این رمزارز بر پایه این ۳ اصل بنا شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مطالب دیگر را مطالعه کنید.

  1. سیستم گاورننس، بدون تأثیر ناعادلانه از سوی بنیان گذاران پس از راه اندازی اولیه و دسترسی عمومی – سیستم و قوانین قراردادهای هوشمند از زمان آغاز به کار اجرایی می‌شود.
  1. قابلیت اطمینان و پیش بینی در مواردی که صدور و عرضه غیرقابل تغییر باشد.
  2. قابلیت جابه‌جایی برای حذف روش‌های تمرکزی و واسطه‌گری تا حد ممکن، حتی در بلاکچین‌های مختلف. اولین فروشگاه رمزارزهای از این دست در تابستان سال ۲۰۱۹، بین Ethereum و Ethereum Classic برگزار شد.

فرایند و روش کار METRONOME چیست؟

این رمزارز مکررا اعلام کرده است که قابلیت پیش‌بینی، برنامه‌سازی برای آینده و گاورننس را به قابلیت‌های بسیاری در بلاکچین خود، ارتقا داده است. یکی از این ابزار قابلیت سابسکرایب (Subscribe (برنامه ریزی برای پرداخت ماهانه مبلغ ثابت)) است. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار جذاب این رمزارز، توانایی ارسال مقدار از پیش تعیین‌شده ‌ای از نقدینگی (چه مقدار ثابت و چه بر اساس واحدی قابل اندازه‌گیری) برای عده‌ی زیادی از کاربران تنها در یک تراکنش است، که به منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه ‌تراکنش ایجاد شده است.

نتیجه گیری

این رمزارز با اینکه از تازه واردان این عرصه‌ای رو به پیشرفت محسوب می‌شود، سعی بر ساخت یک ارز قابل اتکا و ساده سازی شده در استفاده دارد. بسیاری از قابلیت‌ها و امکانات گفته شده این رمزارز تنها پس از ارائه آن مشخص خواهند شد. هرچند دیدگاه و امکانات آن پر از نو‌آوری و خلاقیت برای رفع نیازهای مالی امروز است، اما قطعا ایراداتی نیز خواهد داشت که تنها پس از استفاده عموم دیده خواهند شد، با این حال این رمزارز قطعا یکی از به روز‌ترین و خلاقانه‌ترین رمزارزهای امروز بازار است.

Comments (0)
Add Comment