پذیرش رمزارز در صنعت املاک در میامی

از این پس با پذیرش رمزارز در صنعت املاک میامی این صنعت وارد مرحله تازه ای از حیات خود می شود. شرکت ای-۱۱-ایون (E11EVEN Hotel and Residences) اولین سپرده رمزارزی خود را ایمن سازی کرده است.

این شرکت گفته است که از این پس سپرده های بر پایه رمزارز ها را برای خرید املاک می پذیرد.

مصاحبه یکی از مالکان ای-۱۱ ایون

مارک رابرتز (Mark Roberts)، یکی از شرکا و مالکین این شرکت در مصاحبه با خبرگزاری فاکس بیزنس (Fox Business) گفت: اشتیاق ها برای پذیرش رمزارز در صنعت املاک حیرت آور است.

رابرتز همچنین اشاره کرد: علاقه اهالی میامی به سرمایه های ارز دیجیتال در طول کنفرانس میامی اوج گرفته است. گفتنی است که این کنفرانس پیش تر در این شهر برگزار شده بود. جمعیتی حدود ۵۰۰۰۰ نفر نیز بر اساس آمار برگزار کنندگان، در آن شرکت کردند.

رابرترز همچنین گفت که: در این کنفرانس بازخوردهای بسیاری درباره خبر اعلام پذیرش رمزارز در صنعت املاک و بویژه توسط شرکتش وجود داشته است. که این موضوع باعث جمع آوری اولین سپرده رمزارز توسط این شرکت حتی قبل از اعلام رسمی این خبر شده است.

رابرتز همچنین اضافه کرد: شرکت ای-۱۱-ایون حداکثر تا یک ماه دیگر دومین سپرده رمزارز خود را نیز جمع آوری خواهد کرد. با این پیش بینی که کمترین پرداخت برای آن بین ۱۰ الی ۱۵ درصد ارزش ملک خواهد بود.

این شرکت املاکی را در منطقه پارک وست میامی برای فروش گذاشته است. به گفته مشاورین املاک میامی قیمت برخی از این واحد ها از  377.400 دلار شروع می شود. یکی از برج های ۶۵ طبقه این منطقه ۳۷۵ واحد دارد. قیمت پنت هاوس این برج حدود ۱۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

آینده پذیرش رمزارز در صنعت املاک

رابرتز معتقد است که پذیرش رمزارز یکی از بهترین تصمیمات صنعت املاک بوده است. وی می گوید: کسانی که ارزهای دیجیتال را نپذیرند از بازار عقب خواهند افتاد.

او ادامه می دهد: جریان حال حاضر بازار به سمت بیشتر شدن تعداد خریدارانی است که از رمزارز استفاده می کنند. بسیار خوشحالم که ما از اولین کسانی هستیم که ارزهای دیجیتال را در معاملات خود پذیرفته ایم.

او که به ماهیت سیال سرمایه های دیجیتال آگاه است معتقد است که نسل جدید نگران نوسان قیمت ها نیستند. آن ها ارزهای دیجیتال را می شناسند و آن را پذیرفته اند.

هنگامی که از او پرسیدیم که آیا آن ها ارز دیجیتال را بلافاصله نقد می کنند یا نه توضیح داد: هنوز برای تصمیم گیری زود است. ما در حال مطالعه و ارزیابی این شیوه جدید هستیم.

در اواسط ماه می کوین تلگراف اعلام کرد که خریداران می توانند آپارتمان های لوکسی را در پرتغال با استفاده از دوج کوین (Dogecoin) خریداری کنند. همچنین مجموعه آرته سرف ساید (Arte Surfside) در میامی که ایوانکا ترامپ هم در آنها ساکن است رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم را در قبال واحدهایشان قبول می کنند.

در آخر

پذیرش رمزارز در صنعت املاک میامی یک گام بسیار بزرگ به سمت پذیرش عمومی رمزارز هاست. به تازگی یکی از بزرگترین شرکت های خرید و فروش املاک در میامی اعلام کرده است که از این پس برای خرید ملک رمزارز ها را نیز می پذیرد. با اعلام این خبر تعدادی از لوکس ترین برج های شهر میامی بر پایه رمزارز ها قیمت گذاری شده اند. طبق گفته کارشناسان در آینده قطعا پذیرش رمزارز در صنعت املاک گسترش خواهد یافت.

گسترش پذیرش رمزارز در صنعت املاک در میامی چه تاثیری بر قیمت بیت کوین خواهد گذاشت؟

به نظر شما خرید و فروش رمزارز ها در آینده چگونه بر بازار املاک تاثیر خواهد داشت؟

https://cointelegraph.com/news/miami-real-estate-firm-accepts-crypto-deposits-for-condos-after-conference

Comments (0)
Add Comment