حق تولید توکن به وسیله مایکروسافت کسب شد

حق تولید توکن و دریافت آن توسط کمپانی بزرگ و معروف مایکروسافت از مواردی است که به نوبه خود می‌تواند باعث افزایش عملکرد و کارایی ارزهای دیجیتال شود. حق تولید توکن در گذشته برای دومین بلاکچین بزرگ دنیای کریپتوکارنسی یعنی اتریوم وجود داشت. این در حالی است که در چند روز پیش شایعات مبنی بر حق تولید توکن توسط کمپانی مایکروسافت رد نشد. به همین دلیل مایکروسافت را نیز می‌توان یکی دیگر از تولید کنندگان بزرگ در حیطه ارزهای دیجیتال شناخت.

حق تولید توکن و تولید سرمایه دیجیتالی مایکروسافت

همانطور که می‌دانید، مایکروسافت یکی از شرکت‌های چند ملیتی فعال در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات است. این کمپانی توانست حق امتیاز “سرویس توکن مستقل از لدجر” را در حیطه ارزهای دیجیتال کسب کند. اقدامی که می‌تواند به میزان بسیار زیادی در زمینه تولید سرمایه‌های بین پلتفرم و توکن اصولی و تاثیرگذار باشد.

این حق امتیاز باعث می‌شود تا توسعه دهندگان این امکان را داشته باشند تا یک پیش زمینه‌های از توکن‌ها را داشته باشند. این پیش زمینه‌ها هر کدام به نوبه خود باعث می‌شوند تا افراد بتوانند در راحت‌ترین شکل ممکن از طیف مختلفی از سرمایه‌های سنتی و یا دیجیتال بهره‌مند شوند.

همین عامل باعث می‌شود تا توسعه دهندگان کنترل کاملی بر روی عملکرد هر توکن داشته باشند و از این طریق بتوانند توکن‌های خود را طبقه بندی کنند. به عنوان مثال در حال حاضر این حق امتیاز تمامی شرایط لازم برای کنترل و پوشش پروژه‌های تجاری که از بلاک چین استفاده می‌کنند را دارد. از این پروژه‌ها می‌توان به Hyper ledger Fabric, Quorum,Corda و R3 اشاره کرد. در این لیست Chain core را فراموش نکنید.

اظهارات مایکروسافت درباره حق تولید توکن خود

” بر اساس برخی از توضیحات و کاربردهای حق تولید توکن، کامپیوتر و سیستم‌های ارتباطی که از این سرویس استفاده می‌کنند، این امکان برای آن‌ها وجود دارد تا از کاربر توکن را دریافت کرده و یا آن را بر اساس یک شبکه توزیع کننده لدجر خلق کنند. پس از آن کامپیوتر می‌تواند یک یا چندین سیستم پیش زمینه برای کاربر به وجود بیاورد. از این طریق هر پیش زمینه از توکن‌ها با نمونه‌های سنتی و یا دیجیتالی خود می‌تواند متصل و همسان شود. از این طریق کنترل بر روی سیستم پیش زمینه توکن به وجود آمده و تولید آن انجام خواهد شد.

کمپانی مایکروسافت در حال حاضر هیچگونه بیانیه رسمی در زمینه حق تولید توکن و امکان دسترسی خود در این زمینه را نداده است. همچنان ابهاماتی در زمینه انتقال اطلاعات و یا موارد مربوط به این حق امتیاز منتشر نشده است. در سال ۲۰۱۹ میلادی، مایکروسافت یکی از اعضای مهم در پروژه استاندارد سازی توکن به عنوان “Token Taxonomy Initiative” بود. این پروژه یکی از ارکان بسیار مهم در پروژه‌های Alliance و خود مایکروسافت بود.

جمع بندی

حق تولید توکن توسط کمپانی مایکروسافت و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که توانسته تا به اینجای کار توجه طیف گسترده‌ای از کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. به نظر شما این امتیاز می‌تواند باعث رشد بازار ارزهای دیجیتال و کمپانی مایکروسافت باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment