در همایش میکرواستراتژی بیت کوین در مرکزیت است

میکرواستراتژی بیت کوین را به عنوان بهترین راه برای افزایش دارایی و بهترین دارایی برای سرمایه گذاری انتخاب کرده است. این شرکت در سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلار در بیت کوین ۱۳۵ درصد سود را تجربه کرده است. اکنون این شرکت همایشی را برگزاری می کنند و رویکرد ها و راهکارهای خود برای سرمایه گذاری در بیت کوین را با دیگران نیز به اشتراک می گذارد.

میکرواستراتژی به عنوان شرکتی پیش رو در زمینه تکنولوژی در حال حاضر میزبان همایش آنلاینی شده است که این هفته برگزاری می شود. در این همایش مصادیق قانونی تمایل شرکت به سرمایه گذاری در بیت کوین شرح داده می شود.

در تاریخ ۳ فوریه مدیر عامل این شرکت با انتشار توییتی اعلام کرد که ۱۴۰۰ نماینده از شرکت های متفاوت برای حضور در این همایش نام نویسی کرده اند. این همایش با نام «بیت کوین برای شرکت ها: ملاحظات قانونی» برگزاری می شود.

پیام دعوت برای مشارکت در این همایش به این شرح است:

 «اگر به ملاحظات قانونی درباره سرمایه گذاری در بازار بیت کوین علاقه مند هستید و می خواهید این ملاحظات را در شرکت خود پیاده سازی کنید، باید بدانید که شما تنها نیستید. ما با همراهی متخصصان برجسته از ۱۴۰۰ شرکت فردا به بررسی این موضوع می پردازیم. همچنان برای نام نویسی و شرکت در همایش میکرواستراتژی زمان باقی است.»

 همایش بیت کوین

 همایش میکرواستراتژی در تاریخ ۳ فوریه و ۴ فوریه با زمانبندی ۴ تا ۵ ساعت برگزار می شود. روز اول با معارفه سیلور مدیر عامل شرکت میکرواستراتژی آغاز می شود. در ادامه به معرفی شرکت های حقوق مطرح که در زمینه دارایی دیجیتال از تجربه خوبی برخوردار هستند پرداخته می شود. در ادامه به بررسی موضوعاتی از قبیل استراتژی های مورد استفاده برای مشارکت در بازار بیت کوین پرداخته می شود. مسائل مربوط به حسابداری، مالیات، مسائل حقوقی و حسابرسی نیز شرح داده می شود.

در روز دوم بازارهای مطرح رمزارز و مدیران سرمایه گذاری کوین بیس، بایننس و Grayscale سخنرانی می کنند.

 در آگوست شرت میکرواستراتژی با خرید ۲۱۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار سردمدار یک حرکت عظیم شد. در ماه بعد مدیر این شرکت اعلام کرد که این شرکت ۱۶۷۹۶ بیت کوین دیگر به  ارزش ۱۷۵ میلیون دلار را به دارایی خود افزده است. این شرت به خرید خود ادامه داده است و دارایی زیادی را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

این شرکت در ماه دسامبر ۶۵۰ میلیون دلار اوراق را منتشر کرد. درآمد ناشی از فروش این اوراق برای خرید ۲۹۶۴۶ بیت کوین دیگر صرف شد. بیت کوین در اواخر ژانویه نیز ۳۱۴ بیت کوین به  ارزش ۱۰ میلیون دلار را به دارایی های خود افزوده است. اکنون میزان دارایی این شرکت در بیت کوین برابر با ۷۱۰۷۹ بیت کوین است. این میزان ۰.۳۸ درصد از مجموع بیت کوین های در گردش در بازار است.

 سرمایه گذاری در بیت کوین

سرمایه گذاری این شرکت در بیت کوین به ۱.۰۹۵ میلیارد دلار رسیده است. اکنون ارزش این سرمایه گذاری برابر با ۲.۵۷ میلیارد دلار است. به این ترتیب این شرکت در ازای سرمایه گذاری خود ۱۳۵ درصد افزایش را تجربه کرده است.

با وجود خرید بیت کوین در شرکت ارزش سهام این شرکت از سوی سیتی گروپ Citygroup کاهش پیدا کرده است.

خرید بیت کوین فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است. این ارز آینده درخشانی را پیش رو دارد. شرکت ها و موسسات سرمایه گذاری به خوبی به این موضوع پی برده اند. شما نیز با سرمایه گذاری دراین بازار سهم خود را از بازار رمزارز افزایش دهید. به یاد داشته باشید که این ارز  آینده بسیار درخشانی را پیش رو دارد. برای خرید رمزارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. شاید امروز بهترین زمان برای خرید این دارایی باشد.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/1-400-sign-up-for-microstrategy-s-corporate-bitcoin-buying-bootcamp