میکرواستراتژی و خرید بیت کوین بیشتر

مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیر شرکت میکرواستراتژی اعلام کرده است که ۱۵ میلیون دلار بیت کوین را به سبد سرمایه این شرکت اضافه کرده است. میکرواستراتژی و خرید بیشتر بیت کوین ادامه خواهد داشت. این شرکت اعلام کرده است که ۳۲۸ بیت کوین دیگر را خریداری کرده است. این شرکت هزینه این بیت کوین ها را نقدی پرداخت کرده است. این خرید ۱۵ میلیون دلار از سرمایه شرکت را به خود اختصاص داده است. بیت کوین های خریداری شده به طور متوسط به ارزش ۴۵۷۱۰ دلار خریداری شده اند. 

مجموعه بیت کوین های شرکت میکرواستراتژی با در نظر گرفتن آخرین خرید انجام شده ۹۰۸۵۹ بیت کوین است. ارزش بیت کوین ها ۴.۳ میلیارد دلار است. این شرکت در ۵ ماه گذشته به خرید بیت کوین ادامه داده است. بنابراین می توان گفت میانگین قیمت هر بیت کوین که توسط این شرکت خریداری شده ۲۴۰۶۳ دلار است. مدیر این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد:

« شرکت میکرواستراتژی ۳۲۸ بیت کوین به ارزش ۱۵ میلیون دلار را خریداری کرده است. قیمت بیت کوین در زمان خرید ۴۵۷۱۰ دلار بوده است. از تاریخ اول مارس سال ۲۰۲۱ تعداد کل بیت کوین های موجود در شرکت ۹۰۵۸۹ عدد است.»

 تاریخ خرید بیت کوین و میکرواستراتژی

این شرکت نخستین بار در آگوست سال ۲۰۲۰ بیت کوین را به سبد سرمایه خود اضافه کرد. در آن زمان این شرکت ۲۵۰ میلیون دلار را برای خرید ۲۱۴۵۴ بیت کوین هزینه کرد. شرکت میکرواستراتژی به خرید بیشتر بیت کوین ادامه داد. این شرکت صرف نظر تغییرات قیمت تا پایان سال ۲۰۲۰ به خرید این از ادامه داده است. تا پایان سال ۲۰۲۰ تعداد کل بیت کوین هایی که در اختیار این شرکت بودند به ۷۰ هزار بیت کوین رسید.

مدیر این شرکت، مایکل سیلور، اعلام کرد که ۹۰۰ میلیون دلار دیگر را به خرید بیت کوین اختصاص داده است. با خرید ۱۹۴۵۲ بیت کوین دیگر در هفته گذشته در مجموع دارایی این شرکت در بازار بیت کوین به یک میلیارد دلاردر سال ۲۰۲۱ رسید. در حال حاضر کل سرمایه گذاری این شرکت در بازار بیت کوین به ۲.۱۸ میلیارد دلار است. با در نظر گرفتن قیمت بیت کوین ارزش کل دارایی این شرکت در این بازار به ۴.۳ میلیارد دلار رسیده است. این امر نشان می دهد که سرمایه گذاری این شرکت در ۵ ماه دو میلیارد دلار سود در پی داشته است. البته هنوز برای نتیجه گیری زود است. اما به گفته مدیرعامل این شرکت خرید بیت کوین تنها یکی از دو هدف بزرگ این شرکت به شمار می رود. در مرحله بعد این شرکت به دنبال توسعه نرم افزارهای تحلیل تجارت خواهد بود.

میکرواستراتژی و خرید بیت کوین بیشتر 

 شرکت میکرواستراتژی یکی از بزرگترین شرکت های جهان است که بیت کوین را به عنوان یک دارایی امن برای سرمایه گذاری انتخاب کرد. با سرمایه گذاری شرکت هایی از این دست توجه دیگر سرمایه گذاران به این بازار نیز جلب می شود. به این ترتیب به سرعت بر تعداد معامله گران بازار افزوده می شود. این امر منجر به افزایش هرچه بیشتر قیمت خواهد شد. 

 از گذشته مرسوم بوده است که رفتار سرمایه گذارهای بزرگ را برای تصمیم گیری های آتی در نظر بگیریم. بهتر است رفتار غول ها و موسسات سرمایه گذاری در بازار بیت کوین را زیر نظر داشته باشیم. 

 با زیر نظر گرفتن حرکت این شرکت ها در می یابیم که میکرواستراتژی و خرید بیت کوین بیشتر سودی را برای این شرکت در پی داشته است که در تصور هیچ کس نمی گنجیده است. این شرکت دست از خرید بیت کوین برنداشته است. شما چطور؟ تصمیم بگیرید و برای خرید این دارایی با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. 

منبع 

https://cointelegraph.com/news/more-bitcoin-michael-saylor-s-microstrategy-just-keeps-buying-btc