شرکت میکرواستراتژی ۵۲ درصدی از بیت کوین

اعداد و ارقام جدید نشان می دهند که سود فصل اول سال ۲۰۲۱ در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است. شرکت میکرو استراتژی ۹۱ هزار بیت کوین را در اختیار دارد. این شرکت در فصل نخست سال جاری سود غیر قابل منتظره ای را تجربه کرد. مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی مایکل سیلور در یک گفتگوی خبری در تاریخ ۳۰ آوریل اعلام کرد که موفقیت شرکت از سود ناشی از سرمایه گذاری در بیت کوین نیز بیشتر بوده است. شرکت میکرواستراتژی ۵۲ درصد سود از سرمایه گذاری در بیت کوین به دست آورده است.

بهترین رویکرد نگهداری بیت کوین است

 میکرواستراتژی همچنان یکی از سازمان هایی است که تیتر خبرها را به خود اختصاص می‌دهد. این شرکت به آینده بیت کوین امیدوار است و به ادامه روند صعودی اطمینان دارد. با همین رویکرد همواره به خرید بیشتر بیت کوین ادامه می دهد. چرا که تاکنون شرکت میکرواستراتژی ۵۲ درصد سود از سرمایه گذاری در بیت کوین به دست آورده است.

حمایت این شرکت از بازار رمز ارز پیامدهای مثبتی را برای این شرکت به همراه داشته است.در کنار افزایش قیمت بیت کوین و سود سرشاری که از سرمایه‌گذاری در این بازار نصیب این شرکت شده است، شاهد افزایش فروش کالاها و خدمات آنها نیز هستیم. 

میزان سود ناشی از فروش محصولات و خدمات این شرکت در فصل اول سال ۲۰۲۱ به ۳۱ مقایسه میلیارد دلار رسید. این میزان رشد ۵۱.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

مجموع سود این شرکت در فصل اول سال ۲۰۲۱ به بیش از ۱۲۲ میلیون دلار رسید. این میزان در مقایسه با همین بازه زمانی در سال ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۱۰.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل این شرکت در رابطه با افزایش سود شرکت گفته است. عملکرد شرکت میکرواستراتژی در فصل اول سال در نتیجه به کارگیری استراتژی جدید در راه اندازی نرم افزارهای تحلیلی و همینطور خرید و نگهداری بیت کوین بوده است.

 شرکت سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین بسیار خرسند است و در ادامه نیز به خرید بیشتر بیت کوین ادامه خواهد داد. به گفته مدیرعامل این شرکت میکرو استراتژی به خرید و نگهداری بیت کوین ادامه می‌دهد چرا که به دنبال افزایش ارزش دارایی سهامداران است.

به گزارش کوین تلگراف ارزش سهام این شرکت در سال جاری نوساناتی را تجربه کرده است. نوسان ارزش سهام شرکت تحت تاثیر افزایش قیمت بیت کوین بوده است. همین امر برای شرکت میکرواستراتژی ۵۲ درصد سود در پی داشته است.

 چیزی برای نگرانی وجود ندارد

سرمایه‌گذاران که به دنبال انتشار شایعه خرید بیت کوین از سوی فیسبوک سرمایه گذاری در این بازار دست کشیده اند اکنون در وضعیت ناخوشایندی به سر می برند. شایعات مربوط به خرید بیت کوین از سوی فیسبوک تکذیب شده است.

از این گذشته تغییرات قیمت بیت کوین نگرانی‌هایی را در بازار ایجاد کرد. اما تحلیلگران بر این باورند که هنوز نشانه‌ای از آغاز روند نزولی در بازار مشاهده نمی‌شود. چطور می توان در حالی که شرکت میکرواستراتژی ۵۲ درصد سود از این بازار به دست آورده است نگران روند بازار بود.

مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe) تحلیلگر برجسته بازار رمز ارز با انتشار پیامی در روز پنجشنبه با اعلام: تاکنون همه چیز برای بیت کوین خوب بوده است. جایی برای نگرانی وجود ندارد.

همچنان که آنها به روند صعودی ادامه می‌دهند بیت کوین نیز از سطح مقاومت ۵۵ هزار دلار عبور کرد. در زمان نگارش این خبر بیت کوین قیمت ۵۷۵۶۵ دلار معامله می‌شود.

 در آخر

 شرکت میکرواستراتژی یکی از هواداران پروپاقرص بیت کوین به شمار می‌رود. این شرکت به پاس حمایت و سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین دستاوردهای درخشانی را در پی داشته است. شرکت میکرواستراتژی ۵۲ درصد رشد را در فصل اول سال ۲۰۲۱ تجربه کرد. این امر افزایش فروش کالا و خدمات این شرکت را در پی داشته است. سرمایه گذاران و سهامداران این شرکت از خرید بیت‌کوین های بیشتر حمایت می کنند. بهتر باشد سازمان‌ها و شرکت‌های مالی دیگر نیز به خرید و نگهداری بیت کوین روی بیاورند. رمز ارز برتر بازار پس از ثبات در روزهای اخیر به روند صعودی ادامه داده است. به گفته تحلیلگران اکنون چیزی برای نگرانی وجود ندارد. شاید امروز بهترین فرصت برای خرید بیت کوین باشد. با ما در رمز ارز مارکت همراه باشید و تازه های دنیای ارزهای دیجیتال را بررسی کنید. بهترین زمان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب و آینده خود را تضمین کنید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/microstrategy-sees-up-to-52-revenue-surge-as-saylor-confirms-more-bitcoin-buys-ahead

Comments (0)
Add Comment