«مایکل سیلور» و بیت کوین باز هم در صدر اخبار قرار گرفت

«مایکل سیلور» و بیت کوین دوباره در صدر اخبار قرار دارند. «مایکل سیلور» می‌گوید «بیت کوین از طلا پیشی خواهد گرفت. این ارز در آینده به‌عنوان یک دارایی سطح ۱۰۰ تریلیون دلاری و درست ۱۰۰ برابر جایی که الان قرار دارد، ظاهر خواهد شد.»

«مایکل سیلور» و بیت کوین

مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی (Microstrategy) و میلیاردر، «مایکل سیلور»، ۱۷,۷۳۲ بیت کوین با ارزش تقریبی ۱.۱ میلیارد دلار در پورتفولیوی شخصی خود دارد. این در حالی است که خود شرکت میکرواستراتژی نیز ۱۱۴,۰۴۲ بیت کوین به‌صورت جداگانه در ترازنامه خود دارد.

«مایکل سیلور» بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی با «جو کرنن» در برنامه Squawk Box شبکه CNBC صحبت کرد و پیش‌بینی‌های خود از سال‌های آینده بیت کوین را فاش کرد. بر طبق گفته‌های «سیلور»، بیت کوین تا آخر این دهه از طلا، پیشی خواهد گرفت.

این میلیاردر همچنین بیان کرد که غیرممکن است دولت بتواند جلوی این ارز دیجیتال را بگیرد؛ چراکه این ارز، به‌عنوان یک دارایی دیجیتال، غیرقابل توقف است. وی در ادامه، رویکردهای مختلفی که کشورها می‌توانند به سوی بیت کوین پیش بگیرند را نیز توضیح داد.

«سیلور» امروز یکی از بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین است. همچنین «مایکل سیلور» و بیت کوین مدت زیادی است که رابطه بسیار خوبی دارند و او از طرفداران این ارز است. او حدود ۱.۱ میلیارد دلار بیت کوین در میان دارایی خود دارد. زمانی که از او راجع‌به آن پرسیدند که آیا بیت کوین می‌تواند به ارزش هر واحد ۱ میلیون دلار برسد یا خیر، «سیلور» پاسخ مثبت داد.

او گفت: «اگر هر سال قیمت بیت کوین دو برابر شود، من انتظار دارم که تا آخر دهه، این ارز بتواند از طلا نیز پیشی بگیرد.»

در مورد طلا یا بیت کوین در مقاله بیت کوین مفصل توضیح داده ایم که که خواندن آن میتواند برای شما جذاب باشد.

ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر، ارزش بازاری به اندازه ۱.۱ تریلیون دلار آمریکا دارد و طلا ۱۲ تریلیون دلار آمریکاست. برای آنکه بیت کوین بتواند از ارزش بازار طلا عبور کند، قیمت هر کوین آن باید تا ۶۳۰,۰۰۰ دلار برسد که تقریبا افزایش ۱۱ برابر است.

پیش‌بینی مثبت «سیلور» از آینده بیت کوین

«سیلور» افزود که بیت کوین پتانسیل آن را دارد که در مجموع به دارایی ۱۰۰ تریلیون دلاری تبدیل شود. اگر این اتفاق بیافتد، بیت کوین به ۵ تا ۷ درصد از اقتصاد دنیا کمک خواهد کرد.

این میلیاردر همچنین باور دارد که ارزهای فیات کمی در آینده وجود خواهد داشت و دلار جای ۱۵۰ تا از آن‌ها را می‌گیرد. بیت کوین نیز به ارز دیجیتال دنیا تبدیل می‌شود و قیمت آن ۱۰۰ برابر قیمت کنونی آن خواهد بود. «مایکل سیلور» و بیت کوین همچنان ارتباط مثبتی دارند.

۱ میلیون دلیل برای اینکه باید بدانید بلاک چین چیست

بلاک چین

Squawk Box نیز در صفحه توییتر خود نوشت: « ‘مایکل سیلور’ می‌گوید که در آخر این دهه، بیت کوین از طلا عبور می‌کند و سپس نیز شاخص‌های پولی را هم دگرگون خواهد کرد؛ یعنی کمی از اوراق قرضه و کمی از املاک.

همچنین کمی از حقوق صاحبان سهام را نیز تغییر می‌دهد و به‌صورت یک دارایی سطح ۱۰۰ تریلیون دلاری ظاهر می‌شود. همچنین وی در ادامه نیز گفته است که این ارز ۱۰۰ برابر ارزش کنونی خود خواهد شد.»

«سیلور» کاملا بر روی بیت کوین شرط بسته است. از آگوست ۲۰۲۰، «مایکل سیلور» در حال سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین هم به‌صورت شخصی و هم از طرف شرکت خود بوده است. قسمت عجیب ماجرا نیز آن است که او در سال ۲۰۱۳ پس از آنکه این ارز را مطالعه کرد، آن را مورد انتقاد قرار داد.

آیا بیت کوین توسط کشورها ممنوع می‌شود؟

سرانجام زمانی که از وی پرسیده شد که آیا کشورها می‌توانند بیت کوین را ممنوع کنند یا خیر، «سیلور» گفت که ما در آینده با سه نوع کشور مواجه خواهیم بود: کمونیست، که به بیت کوین هیچ حقی نمی‌دهند؛ مانند کوبا، چین و کره شمالی. سپس دولت‌هایی با ارزهای ضعیف که به شما اجازه نگهداری بیت کوین را می‌دهند اما نمی‌گذارند آن را معامله کنید؛ مانند ترکیه و آرژانتین. در آخر نیز کشورهایی با ارزهای قوی که با پذیرش بیت کوین مانند دیگر دارایی‌ها، مالیات بزرگی بر روی آن به‌دست خواهند آورد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/20/michael-saylor-bitcoin-will-surpass-gold-will-emerge-into-a-100t-asset-class-and-100x-of-where-it-is-right-now/

بیت کوین
Comments (0)
Add Comment