سرمایه گذاری میلیون دلاری برای افزایش قیمت بیت کوین

استراتژیست های یک بانک آمریکایی اعلام کردند که برای افزایش یک درصدی قیمت بیت کوین به ۹۳ میلیون دلار سرمایه گذاری نیاز است. به نظر می رسد که بیت کوین به شدت در مقابل افزایش تقاضا برای دلار حساس است. سرمایه گذاری میلیون دلاری در این ارز نقش مهمی ایفا می کند. تحلیلگران به این نتیجه رسیده اند که برای افزایش یک درصدی قیمت طلا به ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز است.ارزش کل بازار بیت کوین ۱.۱ تریلیون دلار است این ارز نوسانات بسیاری را تجربه کرده است. ارزش کل بازار بیت کوین ده درصد ارزش کل بازار طلا است. 

محققان بانک های آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که تنها و تغییر اندکی در قیمت ها نهنگ ها برای خرید دارایی وارد عمل می شوند. در اینادامه موجودی بیت کوین در بازارها کاهش پیدا می کند. این اطلاعات موجود در شبکه بلاک چین متوجه شدند که آدرس هایی که بیشترین تعداد بیت کوین را در اختیار دارند از آغاز شروع بیماری کرونا دارای خود را محفوظ نگه داشتند. محققان این بانک در کنار دیگر تحلیلگران بازار به این نتیجه رسیدند که ۷۸ درصد از موجودی بیت کوین از آغاز دسامبر سال ۲۰۲۰ نقد شده است. تنها ۲۰ درصد از این سکه ها در گردش و در بازارها باقی مانده است.

 افزایش فعالان بازار

تعداد سرمایه گذاران بازار بیت کوین به شدت افزایش پیدا کرده است. موجودی بیت کوین در حال کاهش است و متقاضیان این ارز روز به روز بیشتر می شوند. در نتیجه افزایش تقاضا قیمت را به سادگی افزایش خواهد داد. این تحلیلگران با بررسی ۹۵ درصد از بیت کوین هایی که در سه ماه گذشته خریداری شد، متوجه شدند که نهنگها بیت کوین های خریداری شده را برای بازه زمانی بلندمدتی نگهداری می کنند.

نوساناتی که به تازگی در قیمت بیت کوین روی داده است منجر به کاهش خرید این عرض نشده است. است اکنون موجودی بیت کوین همچنان در حال کاهش است. تحلیلگران این با آن که در مقایسه با دیگر تحلیل گران چند جانبه بیت کوین خوش بین نیستند و آن را ارزی سرشار از نوسان می دانند.

 در آخر

 سرمایه گذاری میلیون دلاری در بیت کوین قیمت این ارز را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. با توجه به این که ارزش کل دارایی بازار بیت کوین به مراتب کمتر از ارزش کل طلاست، سرمایه گذاری های میلیون دلاری نقش مهمی در افزایش قیمت این ارز دارد. موجود پایین از سوی دیگر توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. با خرید بیشتر تعداد بیت کوین های موجود در صرافی ها کاهش پیدا می کند.

 بنابراین اگر در فکر خرید این ارز هستید بهتر است پیش از افزایش قیمت وارد عمل شوید. بیت کوین به پشتوانه موجودی ناچیز خود در آینده ای نه چندان دور قیمت های بالاتری را تجربه می کند. برای خرید رمزارز در رمزارز مارکت در انتظار شما هستیم.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bank-of-america-claims-it-costs-just-93-million-to-move-bitcoin-s-price-by-1