ارز دیجیتال Mind Music و ایردراپ گسترده آن

ارز دیجیتال Mind Music حالا اعلام کرده است که ایردراپی گسترده را در CoinMarketCap برای ۱۵,۰۰۰ برنده خوش‌شانس برگزار می‌کند.

ارز دیجیتال Mind Music

Mind Music، اولین شرکت موسیقی جهان است که با ارز دیجیتال بودجه‌رسانی می‌شود. این شرکت حالا در حال برگزاری ایردراپی بزرگ از طریق وبسایت شناخته‌شده CoinMarketCap است که در آن، ۱۵,۰۰۰ برنده خوش‌شانس، مجموعا ۳۰ تریلیون توکن دریافت می‌کنند. شما می‌توانید جزئیات این ایردراپ و دستورالعمل‌های شرکت در آن را در CoinMarketCap پیدا کنید. این ایردراپ، Mind Music را به میلیون‌ها کاربر معرفی می‌کند و می‌تواند نیروی محرکه نهایی برای توکن MND نیز باشد که آن را با تمام قدرت به جلو براند.

Mind Music همچنین با راه‌اندازی استخرهای استیکینگ خود، امکان استیکینگ را هم در پلتفرم خود به وجود آورده است. این استخرهای استیکینگ به کاربران فرصت کسب تا ۷۵% سود سالانه را بر روی توکن‌هایی که دارند، می‌دهد. کاربران فقط باید کیف پول‌های خود را به این استخرهای استیکینگ وصل کنند تا بتوانند به‌راحتی درآمد مجهول به‌دست آورند. جدا از استیکینگ، این توکن محلی همچنین به اولین صرافی غیرمتمرکز با نام کوین تایگر (Coin Tiger) نیز اضافه شد که معامله و انتقال آن را راحت‌تر از پیش کرد.

با وجود آنکه شرکت ارز دیجیتال Mind Music به‌تازگی راه‌اندازی شده، اما در حال اوج گرفتن است! اولین تک آهنگ منتشرشده توسط این شرکت با نام «Hurt»، ده‌ها هزار پخش اسپاتیفای، صدها هزار بازدید یوتیوب  و میلیون‌ها پخش در تیک تاک و اینستاگرام داشت. این پلتفرم در ماه راه‌اندازی خود، از میانگین ۵ میلیون شرکت‌کننده برخوردار بود. همچنین توانست جایزه مسابقه آهنگ بریتانیا را در بخش کمک‌های موسیقی برنده شود! Mind Music قصد دارد تا آخر سال ۲۰۲۲ با بزرگ‌ترین هنرمندان از سرتاسر جهان همکاری کند و کالکشن NFT خود را در هفته‌های آتی منتشر خواهد کرد.

Mind Music؛ پروژه‌ای با تمرکز بر کالاهای بیشتر و بزرگ‌تر

«مارک همیلتون» سازنده Mind Music است. «مارک» بخش اعظمی از زندگی خود را در صنعت موسیقی گذرانده است و همین امر، این شرکت را در موقعیتی پرقدرت قرار می‌دهد. دانش بسیار زیاد «مارک» در این حوزه، بی‌شک این پروژه را به اوج می‌رساند!

Mind Records نیز شرکت موسیقی مستقل Mind Music است و از طرف Mind Music، بودجه‌رسانی می‌شود. Mind Records برای افزایش سرمایه و آگاهی برای سلامت روان، مجموعه‌ای از آلبوم‌ها را منتشر خواهد کرد. ما همین حالا هم کار خود را آغاز کرده‌ایم. تاکنون ما اولین آهنگ خود را منتشر و اولین آلبوم خود را ضبط نموده‌ایم. ۸۰% از درآمدهای آلبوم ارز دیجیتال Mind Music بین نهادهای سلامت روان و پیشگیری از خودکشی تقسیم می‌گردد. ۲۰% مابقی نیز برای خرید و سوزاندن توکن Mind Music استفاده می‌شود.

این پروژه امیدوار است به آن‌هایی که از افسردگی و دیگر انواع بیماری‌های روانی رنج می‌برند، کمک کند. ما می‌خواهیم به بیماران نشان دهیم که تنها نیستند و با استفاده از قدرت موسیقی با آن‌ها ارتباط بگیریم و آن‌ها را درک کنیم تا از این طریق، به آن‌ها امید بدهیم. این پلتفرم هدف دارد تا روزنه‌ای از موسیقی را به افراد ارائه دهد که بتوانند سفر خود را به ذهنی پایدارتر آغاز نمایند. به‌زودی، کالکشن NFT این شرکت نیز در دسترس شما خواهد بود! ۱۰۱۰ توکن خاص که ۱۰۰۰x عدد از آن‌ها عمومی و ۱۰x تیمی و هدیه هستند در مجموعه NFTهای ما وجود دارند.

۱۰x NFT اسطوره‌ای و انحصاری هم در میان ۱۰۰۰ توکنی که به‌صورت عمومی منتشر می‌شوند، پنهان شده‌اند. خرید و نگهداری یک NFT از Mind Music، مزایای بسیاری دارد. هر Mind Music NFT، یک کپی فیزیکی از اولین انتشار آلبوم فیزیکی Mind Record است. هر خرید NFT، یک وینیل رنگی نسخه محدود، CD و بسته دانلود دیجیتالی از طرف «مارک همیلتون» را در بر خواهد داشت که در هر خرید، یک بسته از سوی ارز دیجیتال Mind Music به شما تعلق می‌گیرد. این بسته‌ها به‌زودی به‌محض آنکه در دسترس قرار بگیرند، برای خریداران، ایمیل می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر، نقشه راه NFT را مشاهده کنید.

خرید NFTهای Mind Music

تنها راه برای دستیابی به نسخه ویرایش محدود این CD، خرید یک NFT است! دارندگان NFT تنها کسانی خواهند بود که ۱% بازده تراکنش Mind Music را تنها با نگه داشتن این NFT در کیف پول خود دریافت می‌کنند! این تنها روشی است که می‌توان بازده‌های Mind Music را در آینده به‌دست آورد؛ پس این فرصت را از دست ندهید! هر NFT، تعداد برابری از بازده‌ها را دریافت می‌کند. پس هرچه NFT بیشتری بخرید، بازده بیشتری هم می‌گیرید.

Mind Music، نیروی محرک شرکت مستقل خود است که با موزیسین‌هایی از سرتاسر جهان همکاری خواهد کرد. هرساله، صنعت موسیقی ضبط‌شده بیش از ۲۰ میلیارد دلار می‌ارزد. ما قصد داریم که موفقیتی کوچک در این بازار به‌دست آورده و همچنین به میلیون‌ها نفر که در عذابند هم کمک کنیم.

اولین تک آهنگ منتشرشده MIND Records، برنده مسابقه ترانه‌سرایی بریتانیا در بخش آهنگ کاور کمکی شد! این دستاورد بزرگی برای «مارک»، «جان» و تمام موزیسین‌ها و تهیه‌کنندگان دیگری بود که به ساخت این ترکیب جذاب و دیدنی کمک کردند و این فقط چشمه کوچکی از موفقیت‌های آینده MIND Records است.

چه چیزی ارز دیجیتال Mind Music را یک سرمایه‌گذاری بدیع می‌کند؟

Mind Music از قدرت موسیقی برای جذب تخیل جهان استفاده می‌کند. متوجه شده‌اند که موسیقی‌درمانی، کاربردهای درمانی بسیاری در زمینه اختلالات روانی و بیماری‌های جسمی بسیاری دارد؛ بیماری‌هایی از قبیل ضربه مغزی پس از سانحه، زوال عقل، آلزایمر و بسیاری از بیماری‌های دیگر. هر روز، میلیون‌ها نفر از بیماری‌های روانی رنج می‌برند. Mind Music برنامه دارد تا با هنرمندان بزرگ بین‌المللی همکاری کند که آگاهی جهانی نسبت به این بیماری‌ها را افزایش دهد.

این شرکت، مردم را برای یک گفتگوی بسیار ضروری و طولانی از طریق انتشار آلبوم‌های خود دور هم جمع می‌کند. شما هم بخشی از این اکوسیستم و انقلاب موسیقیایی باشید. Mind Music در نهایت به شرکت موسیقی مخصوص خود تبدیل می‌شود و مجموعه‌ای از آلبوم‌ها را برای تولید سرمایه و بالا بردن آگاهی از سلامت روان می‌سازد. تاکنون پروژه اولیه این شرکت، مجموعا از ۱۲ قطعه موسیقی برخوردار است.

کاربرانی که در ارز دیجیتال Mind Music سرمایه‌گذاری کرده‌اند، به روش‌های مختلفی از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد. به‌غیر از مزایای آشکار کمک کاربران به آگاهی‌رسانی سلامت روان، این سرمایه‌گذاری می‌تواند چندین جریان درآمدی مختلف را هم برای شما به ارمغان بیاورد. در حالی که ۸۰ درصد از درآمد فروش آهنگ‌ها به خیریه‌های پیشگیری از خودکشی و سلامت روان بخشیده می‌شود، ۲۰% مابقی برای خرید و سوزاندن Mind Music صرف خواهد شد. همین امر موجب می‌شود که ارزش این توکن برای دارندگان آن، حتی بالاتر هم برود. هرچه شرکت Mind Music گسترش بیشتری پیدا کند، سرمایه‌گذاران آن نیز ثروتمندتر می‌شوند.

تراکنش‌های کوین Mind Music

هر تراکنش کوین Mind Music مشمول ۴ درصد مالیات است. منابع مالی به‌دست آمده از این مالیات نیز برای پیشرفت بیشتر پروژه استفاده خواهد شد. ضبط، انتشار و تبلیغات لازم برای اولین آلبوم، تقریبا ۴۰,۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. ۸۰ درصد از درآمد فروش هر انتشار به خیریه‌های پیشگیری از خودکشی و سلامت روان اختصاص دارد و ۲۰ درصد باقی مانده برای خرید و سوزاندن کوین‌ها و افزایش ارزش آن به نفع دارندگان Mind Music استفاده می‌شود.

به دلیل علاقه روبه‌افزایش به این توکن محلی و هدف شریفی که دارد،‌ ارزش آن تاکنون افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران، ارز دیجیتال ‌Mind Music را به‌عنوان جواهری با ارزش بازار پایین و تازه، کشف کرده‌اند که پتانسیل بسیار زیادی دارد و هرچه افراد بیشتری آن را می‌شناسند، ارزش آن بیشتر هم می‌شود.

توئیتر: https://twitter.com/mindmusic_bsc

فیسبوک: https://www.facebook.com/mindmusicbsc

اینستاگرام: https://www.instagram.com/mindmusicbsc/

تلگرام: https://t.me/mindmusicbsc

یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UC-vaUSbRIEbJZCXunGomx8A

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/09/mind-music-announces-massive-airdrop-on-coinmarketcap-for-15000-lucky-winners/

Comments (0)
Add Comment