ماینرها و خرید بیت کوین

 بار دیگر شاهد تغییر رفتار ماینرها و خرید بیت کوین بیشتر از سوی این گروه از سرمایه گذاران هستیم. از آغاز فوریه چیزی در حدود پنج هزار بیت کوین به موجودی بیت کوین های این سرمایه گذاران افزوده شده است. ماینر ها را نگهداری بیت کوین های خود در انتظار افزایش قیمت این ارز هستند. میزان انتقال بیت کوین از کیف پول های ماینر ها به صرافی ها از اواسط ماه مارس ۴۰ درصد کاهش داشته است.

اطلاعات به دست آمده از Glassnode نشان موجودی بیت کوین هایی که در اختیار ماینر ها قرار دارد از اواخر ماه مارس افزایش پیدا کرده است. به تدریج میزان فروش دارایی از سوی ماینرها در ماه ژانویه و فوریه کاهش پیدا کرد.

افزایش میزان دارایی ماینرها و خرید بیت کوین

معیارهای بسیاری خبر از افزایش میزان دارایی ماینرها می دهند. موجودی دارایی خرج نشده بیت کوین برای ماینر ها افزایش پیدا کرده است. ثروت کلان ها بیشتر شده است. اطلاعات موجود در بازار نشان می دهد که بیت کوین های تازه استخراج شده که تا کنون معامله نشده اند از حساب ماینر ها خارج نشده اند. موجودی حساب آنها در حال افزایش است. در ماه ژانویه برای اولین بار ۱۵ هزار بیت کوین از حساب ماینر ها خارج شد. اما اکنون شاهد شرایط متفاوتی هستیم. 

 از ماه فوریه ۵ هزار بیت کوین تازه استخراج شده در نزد ماینرها باقی مانده است. اکنون مجموعه بیت کوین های خرج نشده به ۱.۷۶۵ میلیون بیت کوین می رسد.

 انتقال مستقیم بیت کوین از والت های ماینر ها به بازار ها و صرافی ها کاهش پیدا کرده است. این میزان در اواسط ماه مارس روزانه ۴۵۰ بی تو این بود که امروز به ۲۷۵ بیت کوین رسید.

 افزایش هش ریت و دشواری استخراج

ماینرها در حالی به نگهداری بیت کوین ادامه می دهند که هش ریت استخراج به ۱۷۸ اگزاهش در ثانیه رسیده است. میزان دشواری استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است. از طرفی درامد ماینر ها در یک سال ۳۰۰ درصد افزایش داشته است. اکنون سود سالانه ماینر ها از مشارکت در شبکه بیت کوین به ۶۰ میلیون دلار رسیده است. 

 در شرایط فعلی ماینر ها انگیزه ای برای فروش بیت کوین های خود ندارند. برای درک بهتر وضعیت ماینرهای بیت کوین بهتر است نگاهی به عملکرد ماینرهای آمریکای شمالی بیاندازیم. تحلیلگران متوجه شدند که سهام ۴ شرکت بزرگ استخراج بیت کوین در ۱۲ ماه گذشته ۵۰۰۰ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که قیمت بیت کوین در همین بازه زمانی تنها ۹۰ درصد افزایش داشته است.

 در آخر

ماینرها و خرید بیت کوین توجه بخش بزرگی از جامعه رمزارز را به خود جلب کردند.ماینر ها برای تامین هزینه استخراج مجبور به فروش بیت کوین های استخراج شده هست. اما این روزها شاهد فروش کمتر بیت کوین از سوی این گروه از سرمایه گذاران هستیم. آنها به نگهداری بیت کوین ادامه می دهند و دارایی خود را به صرافی ها انتقال نداده اند. ماینر ها تنها در صورتی دست به چنین اقدامی می زنند که به افزایش قیمت بیت کوین اعتماد داشته باشند.

سرمایه گذاران بزرگ که با رویکرد بلندمدت وارد بازار شده اند درست مانند ماینرها دست از فروش بیت کوین برداشتند. این سرمایه گذاران به خرید بیشتر بیت کوین ادامه می دهند. بهتر است شما نیز با مراجعه به رمزارز مارکت بیت کوین را به سمت سرمایه خود اضافه کنید. با خرید تنها ۰.۰۱ بیت کوین ثروتمند شدن را تجربه خواهید کرد.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/miners-are-hoarding-bitcoin-from-record-daily-earnings