مینی بیت کوین (MiniBTC) و فعالیت‌های خیریه‌ای آن

مینی بیت کوین (MiniBTC) حالا در برخی از پروژه‌های خیریه‌ای نیز همکاری می‌کند. امروز به بررسی این فعالیت جالب از سوی ارز مینی بیت کوین می‌پردازیم.

مینی بیت کوین (MiniBTC)

مینی بیت کوین چیزی بیشتر از یک پلتفرم ساده است. این پلتفرم به اعضای خود انواع مختلفی از مزایا را ارائه می‌دهد و آن‌ها را تشویق می‌کند که در اهداف خیرخواهانه داوطلب شوند. آن‌ها این اعمال پرمهر و محبت را انجام می‌دهند تا به کودکان نیازمند کمک کنند. این نیز بدان دلیل است که هرکدام از اعضای تیم خود مادر یا پدر هستند و درک می‌کنند که کودکان با چه سختی‌هایی روبه‌رو هستند.

مینی بیت کوین و ادغام با پروژه‌های خیریه

این اقدام برای سرمایه‌گذاران و تریدرها ابزار کسب سود است. بخشی از این سود به اهداف اجتماعی اهدا می‌شود و به آن‌هایی که نیازمند هستند کمک می‌کند. در همین رابطه پروژه‌ای وجود دارد به نام مینی بیت کوین که در آن ۱ درصد از هر پلتفرم هدفی به اهداف خیرخواهانه اختصاص می‌یابد.

این پروژه هر روز باموفقیت در حال کار و توسعه بیشتر است. اولین شریک مینی بیت کوین (MiniBTC) هلال احمر قرقیزستان بود. این خیریه پیش از تعطیلات سال نو اولین ۵۰۰ دلار خود را از تیم مینی بیت کوین دریافت کرد. با همین مبلغ کم افرادی از خانواده‌های محروم که مجبور هستند در زباله‌دان‌ها زندگی کنند تعطیلات کمی روشن‌تری داشته و هدایای بهتری گرفتند.

تیم این پروژه ارز دیجیتال برنامه دارد که به صورت ماهانه به هلال احمر قرقیزستان کمک کند. به‌ علاوه مینی بیت کوین همیشه از شرکای جدیدی که به کودکان خدمات‌رسانی و حمایت مالی موردنیاز خیریه را هم تأمین می‌کنند استقبال خواهد کرد.

«ما به یک اصل ساده باور داریم. تمام کودکان حق و حقوقی دارند. آن‌ها حق دارند سالم بوده، تحصیل کنند و در امنیت باشند. ما همچنین باور داریم که ارز دیجیتال می‌تواند موجب اعمال خیر شود. اگر شما هم اعتقاداتی شبیه ما دارید و می‌خواهید که بخشی از این اعمال خیر باشید به جنبش جهانی ما بپیوندید.»

چطور می‌توان در این پروژه مشارکت کرد؟

آیا واجب است که پولی اهدا کنیم؟ نیازی نیست که حتما برای کمک به بچه‌ها چیزی به این پروژه اهدا کنید. همین که کاربری فعال باشید کافی است. تنها باید ارز دیجیتال مینی بیت کوین را خریداری، دریافت و ارسال کنید. همین قرارداد هوشمند به خودی خود به صورت درصد ناچیزی از کمیسیون درآمده و به قلک خیریه می‌رسد. در آخر ماه نیز مبالغ جمع‌آوری‌شده از سوی مینی بیت کوین (MiniBTC) برای کودکان فرستاده می‌شود. شاید این مبلغ بتواند لبخند را به لبان کسی بیاورد و کمی شادی به آن‌ها هدیه دهد.

کودکان در سرتاسر جهان به‌دلیل اقتصاد، نابرابری و طمع‌کاری جهان که موجب بحران‌های اقلیمی می‌شود از آینده‌ای روشن محروم می‌مانند. این امر بین مشتریانی که از خدمات مردم استفاده می‌کنند مانند آنچه که پیش‌تر اشاره کردیم محبوبیت دارد. همه‌گیری کرونا نیز توجهات را به سمت این واقعیت تلخ جلب کرد. اقتصاد ارز دیجیتال جدید باید این مشکلات را حل کند. شما می‌توانید به ‌راحتی با ارسال چند مینی بیت کوین به دوست خود یا خرید آن‌ها از یک صرافی تغییر به‌سزایی را در زندگی کودکان و خانواده‌های آن‌ها رقم بزنید.

درباره مینی بیت کوین (MiniBTC)

مینی بیت کوین کوین دیفای جامعه‌محور و جدیدی است که نقدینگی خودکار را به شما ارائه می‌دهد و مشوق‌های غیراستاتیکی را در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به دارندگان می‌پردازد. مفهوم این پروژه آن است که به دارندگان مزایایی را ارائه دهد در عین حال که منبع جدیدی از حمایت را برای جوانان نیز عرضه کند؛ چراکه این پلتفرم از خیریه‌ای برای نیازمندان هم بهره‌مند است.

مینی بیت کوین ستاره‌ای است که هزینه‌های کمی دارد و به‌طور قابل‌توجهی در بخش دیفای سبزتر و راحت‌تر از دیگر ارزهاست. برای آنکه بخشی از این جامعه باشید و همچنین برای اطلاع از جدیدترین اخبار این ارز دیجیتال آن‌ها را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید. به این ترتیب می‌توانید برای شرکت در بیت کوین جدید آماده شوید. رسانه‌های اجتماعی مینی بیت کوین عبارتند از:

توئیتر: https://twitter.com/minibtcorg

یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/ UCiXJ45emyI_M5TeSClLG_RQ

تلگرام: https://t.me/minibtcorg

وبسایت: https://minibtc.org/

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/14/minibtc-gets-involved-in-charity-projects/

Comments (0)
Add Comment