مونرو گزینه ای برای خرید محصولات تسلا

مونرو گزینه ای برای خرید محصولات تسلا

جامعه بزرگd از سرمایه گذاران با سرمایه ای بالغ بر ۱۵۰ هزار دلار مونرو، از شرکت تسلا درخواست کردند که این ارز را به عنوان یکی از گزینه های پرداخت برای خرید محصولات تسلا در نظر بگیرد.

ایلان ماسک اعلام کرد که به زودی محصولات خود را در ازای دریافت بیت کوین به فروش می رساند. اندکی جامعه مونرو با پیشنهاد تازه پا به میدان گذاشت. آنها نیز می خواهند قادر باشند با پرداخت مونرو خودرو های الکترونیکی تسلا آن را خریداری کننند. 

این سرمایه گذاران پس از تاریخ ۹ فوریه ۸۹۰ XMR را به ارزش ۱۵۵ هزار دلار خریداری کردند. آنها می خواهند مونرو در کنار بیت کوین به عنوان ارز قابل قبول برای فروش محصولات تسلا به کار گرفته شود. 

 این گروه سرمایه گذاران انتظار دارند که در یک بازه زمانی ۲۱ روزه توجه ایلان ماسک را به پیشنهاد خود جلب کنند. در صورتی که تسلا پیشنهاد این سرمایه گذاران را بپذیرد، سه موسسه خیریه آخرین مدل خودروهای الکترونیکی تسلا را دریافت می کند . 

آنها خبر دادند که اگر ایلان ماسک در بازه تعیین شده به درخواست آنها واکنش نشان ندهد، آنها به خرید بیشتر ادامه می دهند. بر اساس سایت مونرو این گروه شامل ۱۱ سرمایه گذار است. ۱۱ نفر که می خواهند برای خرید خودروهای الکترونیکی گزینه دیگری نیز پیش رو داشته باشند. آنها می خواهند با توجه به میل خود برای خرید محصولات تسلا وارد عمل شود. اما این خواسته با چه انگیزه ای مطرح شده است؟ آنها کدام ویژگی مونرو را برای این معامله مناسب می دانند؟

 درخواست عجیب هواداران مونرو

هواداران می خواهند که مونرو به عنوان گزینه ای در خرید پذیرفته شود. در این درخواست به این نکته اشاره شده است که هواداران تسلا از انتخاب مونرو به عنوان گزینه برای پرداخت استقبال خواهند کرد. چرا که این ارز در مقایسه با بیت کوین و اتریوم حریم خصوصی افراد را بیشتر حفظ می کند.

در واقع بسیاری از دارندگان خودروهای الکترونیکی تست را ترجیح می دهند که محرمان خودروی الکترونیکی خود را خریداری کنند. آنها در تایید ادعای خود گفتند: هیچ کس نمی خواهد زمانی که از خدمات یک رستوران استفاده می کند در حالی که هزینه غذای خود را پرداخت کند که صاحب رستوران از موجودی حساب متعلق باشد.

 در واقع چرا باید خودرو الکترونیکی خود را با استفاده از بیت کوین خریداری کنید در حالی که ممکن است تمام اطلاعات مربوط به حساب مالی شما در سراسر جهان پراکنده شود. از طرفی اگر تمام دوستان شما بدانند به چه مقدار برای خرید خودروی جدید خود هزینه کرده اید دیگر از دیدن خودروی الکترونیکی شما غافلگیر نخواهد شد. چراکه آنها قادر هستند تراکنش هایی که در شبکه بلاک چین انجام می شود را مشاهده کنند.

این پیشنهاد با اشاره به ویژگی های مونرو برای حفظ حریم شخصی افراد مطرح شده است. از طرفی امکان پیگیری تراکنش هایی که با استفاده از این انجام می شود نیز وجود ندارد. اگرچه شرکت CiberTrace در نوامبر سال ۲۰۲۰ دو پتنت برای تکنولوژی هایی که می توانند تراکنش های مونرو را پیگیری کنند ثبت کرد. البته جامعه ما نرو توانایی این شرکت برای ردیابی ارز مونرو را زیر سوال برده است.

 خرید با استفاده از رمز است

سرمایه گذاری در بازار رمز ارز دیگر تنها به خرید و فروش بیت کوین و اتریوم ختم نمی شود. این روز ها افرادی که در جامعه رمز ارز سرمایه گذاری می کنند ترجیح می دهند معاملات خود را با استفاده از رمز انجام دهند. هدف از ایجاد رمز ارز نیز در گام اول تصحیح سیستم مالی بود. ایلان ماسک ثروتمند بزرگ جهان اعلام کرد از خودرو های الکترونیکی خود را با استفاده از بیت کوین به فروش می رساند. این مسئله توجه افرادی که بهمون رو علاقه دارند را جمع کرده است.

آنها می خواهند بدون این که هویت خود را برملا کند قادر باشند خودروهای الکترونیکی تستها را خریداری کنند. دیگر مسئله ارزش رمز ارز نیست. مسئله ویژگی هایی است که یک رمز ارز در معاملات یک سرمایه گذار با خود به همراه می آورد. با انتخاب بهترین رمز ارز آینده سرمایه گذاری های خود را متحول کنید. اگر تصمیم خود را گرفته اید برای خرید رمز ارز با مادر رمز ارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/monero-community-wants-elon-musk-to-add-xmr-as-tesla-payment-option