این هفته ۵ رمزارز برتر بازار را زیر نظر داشته باشید

ثبات بیت کوین در روزهای اخیر شرایط را برای ادامه روند صعودی دیگر ارزهای برتر بازار فراهم کرده است. قیمت بیت کوین هنوز در انتظار ثبت قیمت ۴۰ هزار دلاری است. معامله گرانی که در انتظار ادامه روند صعودی بودند با مشاهده کاهش قیمت ها درمانده شده اند. این امر باعث شده است که ۵۰۰ میلیون دلار قرارداد آتی در ۲۴ ساعت گذشته فروخته شوند. با توجه به رویدادهای اخیر بهتر است روند ۵ رمزارز برتر بازار را زیر نظر بگیریم.

با تغییر روند بازار بیت کوین اهرم فشار بیت کوین به گونه دیگری وارد  عمل شده است. اکنون این فشار معامله گران را به سمت فروش قراردادهای آتی سوق می دهد. چرا که با کاهش قیمت کارگزاری ها از معامله گران درخواست دریافت حاشیه سود می کنند. زمانی که این حاشیه سود پرداخت نشود، قیمت قرارداد تا قیمت موجود در بازار کاهش پیدا می کند.

Grayscale  در ماه های اخیر یکی از بزرگترین خریداران بازار بوده است. اما این روزها شرکت دیگری وارد صحنه شده است. osprey Funds  کارمزد کمتری را برای خرید رمزارز به مشتریان خود پیشنهاد داده است.

حضور این دو شرکت در بازار نشانه مثبتی است. چرا که احتمال اینکه سرمایه گذاران بیشتری برای خرید رمزارز وارد صحنه شوند به مراتب بیشتر است. به این ترتیب با افزایش خرید رمزارز قیمت بیت کوین به روند صعودی ادامه خواهد داد.

اکنون بیت کوین ثابت بر جای مانده است. این در حالی است که دیگر رمزارزهای بازار با سرعت به روند صعودی ادامه می دهند. بیایید نگاهی به وضعیت ۵ رمزارز برتر بازار بیندازید.

جفت ارز بیت کوین و دلار

در تحلیل ۵ رمزارز برتر بازار ابتدا باید بیت کوین را زیر نظر داشته باشیم. بیت کوین در حال حاضر در روند صعودی ثابت باقی مانده است. تغییرات قیمت این ارز در روزهای گذشته نمودار مثلث متقارن را شکل داده است. این امر نشان می دهد که الگوی فعلی برای مدتی به روند خود ادامه می دهد. دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز این رمزارز نشان می دهد که گاوها در حال خرید بیت کوین هستند. ثبات قیمت ها منجر به افزایش خرید معامله گران شده است.

جفت ارز بیت کوین و دلار

میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی رو به افزایش هستند. افزایش این دو معیار نشان می دهد که گاوها همچنان سکان دار بازار هستند. به این ترتیب اگر خریداران موفق به بالا بردن قیمت شوند این روند صعودی با سرعت به مسیر خود ادامه می دهد.

اولین قیمت در ادامه روند صعودی ۴۱۹۵۹.۶۳ دلار خواهد بود. اگر گاوها با قدرت به این حرکت ادامه دهند به زودی باید قیمت ۵۰ هزار دلار را نیز در بازار بیت کوین مشاهده کنیم.

از سوی دیگر اگر گاوها موفق به انجام اینکار نشوند، خرس ها قیمت را پایین می آوردند. در این صورت  با موفقیت خرس ها قیمت این ارز به ۲۹۶۸۸.۱۰ دلار می رسد.

این سطح خریداران بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. در ادامه قیمت با سرعت روند صعودی را ادامه می دهد.

جفت ارز بیت کوین و دلار

نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که گاوها با کاهش قیمت ها بیت کوین بیشتری را خریداری کرده اند. اما آنها با مقاومت هایی نیز رو به رو بوده اند. اگر قیمت از میانگین متحرک پایین تر بیاید، خرسها قیمت را از نمودار مثلث متقارن پایین تر می آورند. در این صورت باید در انتظار کاهش قیمت ها باشیم.

از سوی دیگر با افزایش قیمت بیت کوین از میانگین متحرک احتمال ادامه روند صعودی افزایش پیدا می کند. در این صورت جفت ارز دلار و بیت کوین در محدوده مثلث متقارن باقی می ماند.

جفت ارز دلار و لینک

از ۵ رمزارز برتر بازار ، قیمت Chainlink در روزهای گذشته از ۲۰.۱۱۱۱ دلار نیز پیشی گرفته است. این امر از روز ۱۵ ژانویه آغاز شده و در ادامه به ۲۲.۹۶ دلار رسیده است.

جفت ارز دلار و لینک

گاوها با قدرت در این بازار خودنمایی می کنند. اگرآنها موفق شوند که قیمت بیت کوین را به بیش از ۲۳ دلار افزایش دهند، جفت ارز لینک و دلار به ۲۷ و سپس ۳۰ دلار می رسد.

شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت است. این امر نشان می دهد که این ارز در حال حاضر به قیمتی بیش از قیمت واقعی خود به فروش می رسد. گاوها در حال حاضر قدرت را در دست دارند.

اما اگر قیمتاز ۲۰.۱۱۱۱ دلار پایین تر بیاید، روند نزولی تا ۱۷.۷۷۷۷ ادامه خواهد داشت. این امر نشان دهنده حمایت زیادی در بازار است، چرا که در ادامه احتمال تغییر مسیر روند فعلی وجود خواهد داشت.

جفت ارز دلار و لینک

نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که با افزایش قیمت از ۲۰.۱۱۱۱ دلار شاخص قدرت نسبی نیز به شدت افزایش پیدا کرده است. نکته مثبت اینجاست که گاوها دست از خرید این ارز برنداشته اند. بنابراین اگر آنها موفق شوند که قیمت را از ۲۱.۵۷۰۹ دلار به ۲۲.۹۶ دلار برسانند، اتفاق های خوبی در این بازار روی می دهد. عبور از این بازه ادامه روند صعودی را تضمین می کند. میانگین متحرک در حال افزایش است. این در حالی است که شاخص قدرت نسبی نیز نشان می دهد که گاوها همچنان سکان دار هستند.

اما اگر این روند پیاده نشود، خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین می آورند. در این صورت قیمت تا ۱۷.۷۷۷۷ دلار کاهس پیدا می کند.

جفت ارز یونیسپ و دلار

UNI یا Uniswap در حال حاضر در روند صعودی به مسیر خود ادامه می دهد. قیمت این ارز از ۹ دلار نیز افزایش پیدا کرده است. اگر گاوها عقب نشینی نکنند، یعنی معامله گران علاقه ای به خروج از این بازار ندارند. آنها با کاهش قیمت ها به خرید رمزارز بیشتر ادامه می دهند.

جفت ارز یونیسپ و دلار

میانگین متحرک ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی در حال افزایش است. این بدان معناست که این ارز به قیمتی بیش از ارزش واقعی خود فروخته می شود. بنابراین گاوها قدرت بازار را تامین می کنند. اگر جفت ارز دلار و UNI از ۷.۴۷۲۵ یا دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی بالاتر بماند، روند صعودی ادامه خواهد داشت. با افزایش قیمت از ۹.۳۷۷۶ دلار این روند تا ۱۲.۴۵۹۷ و ۱۵ دلار نیز ادامه خواهد داشت.

در سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از ۷.۴۷۲۵ دلار کاهش دهند، این جفت ارز از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا می کند. این امر نشان می دهد روند فعلی ضعیف شده است. به این ترتیب احتمال کاهش قیمت ها نیز وجود دارد.

جفت ارز یونیسپ و دلار

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که اکنون این ارز در روند صعودی است. گاوها این ارز را به قیمت ۸ دلار خریداری می کنند. خرس های از سوی دیگر این ارز را به قیمت ۹ دلار می فروشند.

اگر گاوها قیمت را از ۹ دلار تا ۹.۳۷۷۶ دلار افزایش دهند، این ارز به روند صعودی ادامه می دهد. از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش دهند، احتمال کاهش قیمت ها وجود دارد.

 جفت ارز XTZ و دلار

Tezos در بازه ۱.۸۵ و ۲.۸۵ دلار گرفتار شده است. این ارز در هفته های گذشته از این بازه خارج نشده است. گاو ها در تلاش برای افزایش قیمت این ارز هستند. آنها در تمنای ادامه روند صعودی برای این ارز و ۵ رمزارز برتر بازار هستند.

جفت ارز XTZ و دلار

دنباله نمودار شمعی این ارز نشان می دهد که حفظ این قیمت برای گاوها به شدت دشوار شده است. امروز این دنباله نشان می دهد که کنترل اوضاع در دست گاوها و خرس ها نیست.

آنها در تلاش برای به دست گرفتن کنترل اوضاع هستند. اگرگاوها قیمت را از ۲.۸۵ دلار افزایش دهند، احتمال آغاز روند صعودی جدید وجود خواهد داشت. میانگین متحرک ۲۰ روزه و افزایش شاخص قدرت نسبی از ۶۶ می تواند نشان دهد که روند صعودی با اندکی مقاومت روبه رو شده است.

اولین هدف در این مسیر قیمت ۳.۹۰ دلار و در ادامه ۴.۴۹۳۶ دلار است.اما حتمال نقض این رویکرد گاوی نیز وجود دارد.

جفت ارز XTZ و دلار

نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که اگر گاوها قیمت را از ۲.۸۵ دلار افزایش دهند، قدرت کافی برای مبارزه با اصلاح قیمت را نخواهند داشت. اما اگر بتوانند قیمت را تا ۳.۱۸۳۸ دلار افزایش دهند، احتمال ادامه روند صعودی وجود دارد.

از سوی دیگر اگر قیمت به مسیر نزولی ادامه دهد، قیمت از سطح حمایت نیز پاتیین می آید و باید شاهد کاهش قیمت ها باشیم. کاهش قیمت از سطح حمایت به این معناست که افزایش قیمت از ۲.۸۵ دلار یک تله گاوی بوده است و بس.

جفت ارز اتم و دلار

Cosmos  (ATOM) از سطح مقاومت اندکی بالاتر رفته است و اکنون به قیمت ۸.۸۷۷ دلار رسیده است. این ارز اکنون با رسیدن به قیمت ۹.۶۰ دلار به بالاترین حد خود رسیده است. زمانی که قیمت این ارز به بالاتری حد خود برسد، گاوها کنترل اوضاع را به خوبی در دست گرفته اند.

جفت ارز اتم و دلار

اما خرس ها هنوز تسلیم نشده اند. آنها در تلاش برای کاهش قیمت ها هستند. اگر خرس ها بتوانند قیمت را از دنباله ۶۱.۸ درصد فیبوناچی یا ۷.۰۹۳ دلار پایین تر بیاورند، احتمال کاهش قیمت ها وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر اگر گاوها بتوانند از سطح ۳۸.۲ درصد یا ۸.۰۵ دلار عبور کنند، روند صعودی با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

با ادامه تلاش گاوها قیمت از ۹.۶۰ دلار افزایش پیدا می کند. در این صورت این جفت ارز در ادامه قیمت ۱۲.۱۰ و ۱۳.۹۷۴ دلار را نیز پشت سر می گذارد.

جفت ارز اتم و دلار

میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی نیز در محدوده مثبت است. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل اوضاع را در دست دارند. این جفت ارز می تواند از میانگین متحرک برای ادامه مسیر استفاده کند در این صورت گاوها قیمت را تا ۸.۸۷۷ دلار افزایش می دهند.

اگر آنها موفق به انجام اینکار شوند، این جفت ارز تا ۹.۶۰ دلار افزایش خواهد داشت. افزایش قیمت این جفت ارز تا این سطح به معنای ادامه روند صعودی است. از سوی دیگر با کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه خرس ها کنترل را به دست می گیرند و ادامه روند نزولی قیمت این ارز را به ۷.۵۰ دلار می رسد.

خرید رمزارز

خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. با مشاهده ۵ رمزارز برتر بازار در می یابیم که گاوها با قدرت در صحنه حضور دارند و از ثبات قیمت بیت کوین برای خرید رمزارزهای بیشتر استفاده می کنند. از این فرصت استفاده کنید و رمزارز را به دارایی های خود اضافه کنید. تحلیل گران ادامه روند صعودی بیت کوین را محتمل می دانند. ادامه روند صعودی سود قابل توجهی را برای شما به همراه خواهد داشت. با خرید بیت کوین با این مسیر صعودی همراه شوید. با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید و این دارایی به آخرین قیمت خریداری کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week-btc-link-uni-xtz-atom