پلتفرم بازی مانکی بال و جذب ۳ میلیون دلار سرمایه

پلتفرم بازی مانکی بال توانست ۳ میلیون دلار سرمایه جذب کند. این پلتفرم، یکی از پلتفرم‌های بازی شبکه دیجیتال سولاناست. حالا این پلتفرم توانسته است از بهترین شرکت‌ها و پلتفرم‌های ارز دیجیتال، ۳ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند.

پلتفرم بازی مانکی بال

پلتفرم بازی با هدف کسب درآمد مانکی بال (MonkeyBall) نتیجه دور تأمین مالی اخیر خود را تأیید کرد. این پلتفرم در این دور تأمین مالی، موفق به جذب ۳ میلیون دلار سرمایه از گروهی از سرمایه‌گذاران پرخطر و فرشته شد. شرکت‌کنندگان در این دور شامل مجموعه‌ای از شرکت‌های برتر همچون: Solana Capital، Republic، NFX، iAngels، Longhash، CMS، Jump Capital، Youbi، Morningstar Ventures، Banter Capital، Ascentive Assets، MarketAcross، Node Capital، ZBS Capital، Metaversal، Collider، BFF و ۶th Man Ventures، بوده‌اند.

«اورن لانگبرگ» رئیس بازاریابی این پلتفرم در همین رابطه گفته است: «ما حقیقتا هیجان‌زده‌ایم از آنکه از این فهرست فوق‌العاده سرمایه‌گذارانی که از پلتفرم مانکی بال پشتیبانی می‌کنند، رونمایی کنیم.

اگر دوست دارین اطلاعات بیشتری در مورد سلونا، که بلاک چین اصلی این بازی ایست لطفا به قسمت قیمت ارزهای دیجیتال مراجعه نمایید ، آخرین قیمت، آخرین وضعیت تکنیکال و همچنین آخرین اخبار و مقالات آن در آن صفحه قابل مشاهده است.

بازی برای کسب درآمد، یک اپلیکیشن سریعا درحال رشد و بسیار هیجان‌انگیز برای بلاک چین و توکن‌های غیرتعویضی است. البته پیدا کردن بازی‌هایی با کیفیت تولید بالا، چندان آسان نیست. اولین بازی کسب درآمدی که واقعا بخواهد به جریان اصلی تبدیل شود هنوز به وجود نیامده و در آینده است. به همین دلیل ما سخت در تلاشیم تا چنین آینده را برای پلتفرم بازی مانکلی بال، بسازیم.»

«شالوم مکنزی» از پلتفرم DraftKings نیز با این گفته موافقت کرد که «بازی‌های کسب درآمد، تحولی در نحوه برقراری ارتباط بازیکنان با دنیای مجازی هستند». وی بدین صورت پیش‌بینی کرد که «بازی و توکن‌های غیرتعویضی، اولین اپلیکیشن بسیار جذاب بلاک چین خواهند بود. آن چیزی که فراموش شده است آن است که درحقیقت بازی را بسازیم که بتواند در میان عناوین AAA قرار بگیرد. ما باور داریم که تیم مانکی بال هرآنچه که برای رسیدن به این جایگاه نیاز دارد را در دست دارد.»

ویژگی‌های پلتفرم مانکی بال

علاوه بر شرکت‌های فوق‌الذکر، سرمایه‌گذاران فرشته‌ای که سرمایه خود را در این پلتفرم گذاشتند نیز شامل: «شالوم مکنزی»، «نوام لنیر» بنیان‌گذار شرکت Livermore، «تامیر کرمی» بنیان‌گذار شرکت IronSource، بنیان‌گذاران شرکت Dafabet، «نمرود لهوی» مدیرعامل شرکت Simplex، «یونی آسیا» بنیان‌گذار شرکت eToro، «جوئی مک کن»، «ینون فنگ»، «شائوکنگ لی» بنیان‌گذاران شرکت Perpetual Protocol و «شهاف بر گفن» مدیرعامل شرکت Coti می‌شود که به‌عنوان رؤسای هیئت مدیره مانکی بال خواهند بود.

بازی مانکی بال، یک بازی فوتبال آرکید با هدف کسب درآمد و بسیار سریع است. بازیکنان با پلتفرم بازی مانکی بال می‌توانند در بازی‌هایی با یکدیگر رقابت کنند که تیم‌هایی با میمون‌های عجیب‌وغریب و بزرگ دارند. برای هر برد نیز به بازیکنان، توکن‌هایی پاداش داده می‌شوند. همچنین برای کسانیکه مسابقات میزبانی و استادیوم‌ها را خریده باشند هم فرصت‌های درآمدزایی بیشتری وجود دارد.

مانکی بال از جهت ارزش تولید بالا و تجربه غنی بازی خود، حائز اهمیت است. این پلتفرم در موتور بازی‌سازی یونیتی (Unity game engine) توسعه می‌یابد. این بدان معناست که این پلتفرم می‌تواند هم بر روی دسکتاپ و هم بر روی موبایل، اجرا شود. این بازی رنگارنگ، زاییده ذهن تیمی هم متشکل از کهنه‌سربازان ارزهای دیجیتال و هم بخش‌های بازی‌سازی است.

«جی جی لیوای» از شرکت NFX گفته است: «ما در NFX به‌عنوان یک سرمایه‌گذار سطح اولیه در برخی از موفق‌ترین استارتاپ‌های موبایل و بازی‌سازی معمولی در جهان، حالا برای مدتی بازار پررونق بازی برای کسب درآمد را تحت نظر داریم. ما باور داریم که این فضا فقط به رشد خود ادامه می‌دهد. همچنین برندگان در آن تیم‌هایی خواهند بود که بهترین فوت‌وفن‌های بلاک چین را با توانایی‌های طراحی بازی فوق‌العاده ترکیب می‌کنند. بدین ترتیب آن‌ها می‌دانند که چطور باید از بهترین بخش‌های بلاک چین و بازی‌سازی «سنتی» استفاده و آن‌ها را یکی کنند. پلتفرم بازی مانکی بال، بهترین نوع از این بازی‌هایی است که تابه‌حال دیده‌ایم.»

درباره پلتفرم بازی مانکی بال

مانکی بال، بازی فوتبال کسب درآمدی بر مبنای شبکه ارز دیجیتال سولاناست. این بازی، نوعی بازی در سبک FIFA Street و Final Fantasy بوده که با تم میمونی و بامزه، ترکیب شده است. بازیکنان می‌توانند توکن‌ها را با برنده شدن در بازی، میزبانی و یا حتی تشویق دیگر مسابقات، به‌دست آورند. انتشار این بازی، تجربه غنی را از بازی کردن، به شما ارائه می‌دهد. این بازی بر روی موتور بازی‌سازی یونیتی توسعه می‌یابد و به همین دلیل، پلتفرمی چندکاره بوده که هم بر روی دسکتاپ و هم موبایل، قابل‌استفاده است.

چنانچه این مطلب را دوست داشتین، حتما باید مقاله بلاک چین چیست را هم مطالعه کنید چرا که دید بسیار بهتری در مورد بلاک چین به شما می دهد و این شما را کمک میکند که در مورد انتخاب بازی کریپیتویی ، انتخاب بهتری داشته باشید.

تلگرام: https://t.me/joinchat/lxPoxLjD2Ec1ZWQ0

توییتر: https://twitter.com/monkeyballgame

دیسکورد: https://discord.gg/S3eRsQvT

مدیوم: https://medium.com/@MonkeyBall

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/21/solana-gaming-platform-monkeyball-raises-3m-from-cryptos-finest/

solanaبازی کریپتوییبلاک چین
Comments (0)
Add Comment