MONOLITH چیست؟ بررسی اهداف و آینده TKN

امروز به بررسی TKN، بلاکچین رتبه ۵۰۵ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که MONOLITH چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. TKN، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش TKN، ۳۳ میلیون عدد است و تعداد کلی آنها هنوز اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف MONOLITH چیست؟

 Monolith یک پلتفرم و روش غیرمتمرکز بانکی است که توسط اتریوم پایه‌گذاری شده است. Monolith یک کیف پول قراردادی است که امکان استفاده، تراکنش، جابه جایی و نگهداری ایمن از رمزهای مبتنی بر پایه اتریوم (ERC-20) را فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از ارزهای فیات به Monolith این امکان را به کاربران می‌دهد که پس از جابه‌جایی و یا تبدیل توکن‌ها، آن‌ها را به عرض‌های فیات در ویزا کارت خود به همین نام، ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر را بخوانید.

فرایند و روش کار MONOLITH چیست؟

پلتفرم Monolith، برای محافظت از وجوه کاربران، ویژگی امنیتی پیشرفته‌ای را طراحی کرده است که حتی در مقابل حملات سایبری نیز مقاوم است. کارت اعتباری ویزای Monolith  در سطح جهانی پذیرفته شده است و در حال حاضر ۳۳ کشور اروپایی از آن پشتیبانی می‌کنند. توکن این رمزارز، به کاربران این امکان را می‌دهد که علاوه بر کمک به پذیرفته شدن این رمزارز و پلتفرم، در سود افزایش ارزش سهام این شرکت نیز شراکت کنند. با هر بار استفاده کاربران از کارت Monolith، در صورتی که رمزارزی بجز TKN استفاده کنند، ۱% کمک به صندوق دارایی TKN ارسال می‌شود. دارندگان TKN می‌توانند برای بازخرید سهم خود از صندوق، در هر زمان پول خود را نقد کرده و یا توکن خود را بسوزانند.

نتیجه گیری

این پلتفرم به صورت جهانی، با هربار استفاده از رمزارز اتریوم، TKN و دیگر رمزارزهای بر پایه اتریوم، دچار افزایش خواهد شد. با توجه به اینکه بسیاری از رمزارزهای امروزی بر پایه اتریوم هستند، ارزش سهام شرکت و همچنین توکن رمزارز آن آینده‌ بسیار روشنی پیش رو خواهد داشت؛ همچنین اگر شما نیز به خرید و فروش یا استفاده از رمزارزها علاقه مند هستید، این پلتفرم علاوه بر سود دهی شخصی، می‌تواند با افزایش قیمت توکن خود نیز سرمایه شما را افزایش دهد. طراحی ساده برای کابران مبتدی در مقابل رمزارزها، ایمنی بسیار بالا و شراکت در افزایش ارزش سهام این شرکت، می‌تواند این پلتفرم و توکن را به گزینه‌ی بسیار مناسبی برای انواع سرمایه گذاری برای کاربران تبدیل کند.

Comments (0)
Add Comment