شرکت مورگان کریک و خوش‌بینی نسبت به بیت کوین

شرکت مورگان کریک از شرکت‌های خبرساز اخیر در دنیای ارزهای دیجیتال است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و مهم‌ترین اخبار در رابطه با آن را بررسی کنیم. اخیرا مدیرعامل مورگان کریک کپیتال که «مارک یوسکو» نام دارد گفته است: «بیت کوین، بهترین شکل پول است». همین موضوع توانسته است نظرات بسیاری را نسبت به این شرکت و همچنین ارز دیجیتال بیت کوین جلب کند. اگر شما نیز می‌خواهید درباره این خبر بیشتر بدانید، با ما همراه باشید تا امروز آن را به‌طور کامل بررسی کنیم.

شرکت مورگان کریک

مدیرعامل مورگان کریک کپیتال (Morgan Creek Capital) «مارک یوسکو» معتقد است که بیت کوین، بهترین شکل پول است.

«مارک یوسکو» مدیرعامل شرکت بزرگ مورگان کریک کپیتال، طی مصاحبه‌ای با Cointelegraph، نظرات خود را درباره طلا، بیت کوین و ارزهای دیگر بیان کرد.

از نظر وی، بیت کوین در گذر زمان، ارزش بازار طلا را نیز «جذب» خواهد کرد. در نتیجه این پدیده نیز نرخ بیت کوین به بیش از ۵۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. اگر بخواهیم در رابطه با یک دوره کوتاه مدت نیز صحبت کنیم، بیت کوین ممکن است به ۲۵۰,۰۰۰ دلار هم برسد.

او همچنین در رابطه با توسعه اینترنت ارزش‌ها (Internet of values) نیز صحبت کرده است. مدیرعامل شرکت مورگان کریک همچنین SMTP را با ذخیره فایل غیرمتمرکز فایل کوین (Filecoin) و HTTP را با اتریوم، مقایسه نمود. بر اساس گفته‌های «یوسکو»، دیگر ارزهای دیجیتال، علاوه اشتراک‌گذاری فایل و لایه‌های اپلیکیشن، نقشی را در صنعت گیمینگ و بازی، مدیریت محتوا، امور مالی و بسیاری از موارد دیگر، ایفا خواهند کرد.

«یوسکو» گفته است:

«ما از پروتکل‌های انتقال داده TCP/IP استفاده می‌کنیم. ما پروتکل ساده ایمیل SMTP را نیز داریم. همچنین از پروتکل انتقال داده هایپرتکست HTTP نیز برخوردار هستیم. اینترنت ارزش‌ها نیز چندلایه‌ای خواهد شد و بیت کوین به پایه آن تبدیل می‌شود.»

مدیرعامل این شرکت برای مدت طولانی به‌عنوان طرفدار بیت کوین شناخته می‌شد. او باور دارد که این ارز دیجیتال باید در پورتفولیوی هر سرمایه‌گذاری باشد. در سال ۲۰۱۹، او بیت کوین را مانعی مؤثر در مقابل دارایی‌های سنتی و مرسوم دانست.

پیش‌تر، رئیس مورگان کریک کپیتال این نظر را شرح داده بود که قیمت بیت کوین در این سال می‌تواند به ۱۰۰,۰۰۰ دلار نیز برسد. اما تا به اینجا، فرضیه‌های خوش‌بینانه وی به جایی نرسیده‌اند.

جمع‌بندی

شرکت مورگان کریک از شرکت‌های جنجالی اخیر در این زمینه است که امروز به این شرکت و خبر اخیر آن پرداختیم و جزئیات آن را برای شما بررسی کردیم. مدیرعامل این شرکت بزرگ که «مارک یوسکو» نام دارد، پیش‌بینی‌های بسیار خوش‌بینانه‌ای درباره بیت کوین کرده است. او طی مصاحبه‌ای گفته است که بیت کوین در سال‌های آینده به بالاترین قیمت‌ها خواهد رسید. او یکی از طرفداران طولانی‌مدت این ارز دیجیتال است. ما امروز نظرات و سخنان وی را در رابطه با بیت کوین بررسی کردیم. آیا شما با پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه وی موافق هستید؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/15/morgan-creek-capital-ceo-mark-yusko-bitcoin-is-the-best-form-of-money/

Comments (0)
Add Comment