کپی‌های ناراکا در متالیست مجاز می‌شود

کپی‌های ناراکا در متالیست قرار گرفته و مجاز است که فروخته شود. در حقیقت آزمایشگاه متالیست حالا اجازه فروش کپی‌های ناراکا از طریق ارزهای دیجیتال را دارد.

کپی‌های ناراکا در متالیست

آزمایشگاه متالیست (Metalist Lab)، از منتشرکنندگان بلاک چین پیشگام در جهان است. حالا این آزمایشگاه اعلام می‌کند که با کسب اجازه از بازی معروف ناراکا: بلید پوینت (NARAKA: BLADEPOINT)، قصد فروش کپی‌های ناراکا را از طریق ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین یا بایننس کوین (BNB) دارد. متالیست با بایننس پی (Binancepay) نیز همکاری را آغاز کرده است تا از بایننس پی به‌ عنوان ابزار پرداختی اصلی خود استفاده کند. بازی ناراکا: بلید پوینت بازی مبارزه‌ای چندنفره و بدون زنجیره‌ای در پلتفرم استیم (Steam) است.

ناراکا تجربه مبارزه هیجان‌انگیز و افسانه‌ای بازیکن در مقابل بازیکنی (PVP) با ظرفیت ۶۰ بازیکن را به شما می‌دهد. این بازی دارای نبردهایی با الهام از هنرهای رزمی، حرکت بازیکن حتی برخلاف جاذبه زمین، انبار بزرگی با طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و قهرمانان اسطوره‌ای قابل سفارشی‌سازی با قابلیت‌های مبارزه‌ای فوق‌العاده است. این بازی توانست در عرض ۴ ماه بیش از ۶ میلیون از کپی‌های خود را به فروش برساند. ناراکا همچنین فروش برتر هفته استیم در کل جهان بوده و استخر جایزه ۱.۵ میلیون دلاری برای اولین لیگ قهرمانی خود دارد.

نحوه خرید کپی‌های ناراکا در متالیست با BNB/BTC

آزمایشگاه متالیست مجاز به فروش کپی‌های این بازی بوده و پرداخت با ارزهای BTC، BNB و AXS را می‌پذیرد. بازیکنان می‌توانند برای خرید NARAKA: BLADEPOINT از طریق کیف پول درون زنجیره‌ای یا لایتنینگ و اپلیکیشن بایننس به متالیست https://metalist.io/game-store مراجعه کنند. آن‌ها می‌توانند پس از خرید موفقیت‌آمیز خود کد محصول استیم را دریافت و این بازی را در این پلتفرم فعال سازند. کاربران باید ناراکا را به آدرس @NARAKATHEGAME در توئیتر نیز دنبال کنند تا از آخرین اخبار و فعالیت‌های این بازی باخبر باشند.

آزمایشگاه متالیست پس از انتشار NFT ناراکا: بلید پوینت، برای اولین بار تلاش‌های خود را ادامه داد تا به توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی کمک کند که از فناوری بلاک چین استفاده نمایند. دادن مجوز فروش کپی‌های بازی با استفاده از ارزهای دیجیتال به آزمایشگاه متالیست بدان معناست که عموم توسعه‌دهندگان بازی حالا شروع به پذیرش فناوری بلاک چین کرده‌اند. به‌ نظر می‌رسد که همکاری‌های بیشتر و بیشتری میان بازی‌ها و بلاک چین به وجود خواهد آمد.

متالیست در استرالیا قرار دارد و صادرکننده NFT پیشگامی در جهان است. این آزمایشگاه طراحان NFT برجسته بی‌شماری را با نام‌های برتر در فناوری رمزگذاری گرد هم می‌آورد. حالا با فروش کپی‌های ناراکا در متالیست محبوبیت این پلتفرم بیشتر هم می‌شود. این آزمایشگاه تاکنون با شرکت‌های بازی‌سازی بزرگی همچون NetEase، آژانس‌های خبری و ارتباطی همچون Associated Press و همچنین بسیاری از هنرمندان سطح بالا و IPهای آن‌ها کار کرده است. اخیرا هم آزمایشگاه متالیست در حال توزیع NFTهای بازی جهانی محبوب NetEase ناراکا: بلید پوینت به ‌همراه مجموعه NFT لحظات تاریخی مهم بوده است.

منبع این محتوا متالیست است. این خبر تنها به ‌منظور اطلاع‌رسانی بوده و حاکی از هیچ مشاوره یا پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/14/metalist-lab-is-authorized-to-sell-the-naraka-copies-through-cryptocurrencies/

Comments (0)
Add Comment