ارز دیجیتال زیلیکا در لیست صرافی Nasdaq قرار دارد

ارز دیجیتال زیلیکا در چند روز اخیر مورد توجه صرافی Nasdaq قرار گرفت. این صرافی آمریکایی یکی از مشهورترین صرافی‌های حال حاضر در ایالات متحده آمریکا است. این پلتفرم در چند روز گذشته یک مقاله تحت عنوان«۷آلتکوین که همچنان پتانسیل بالایی در سال ۲۰۲۱ دارند» منتشر کرد. در این مقاله نام ارز دیجیتال زیلیکا نیز وجود دارد. این رمز ارز تا به اینجای کار عملکردی بسیار قوی از خود در حیطه ارزهای دیجیتال به نمایش گذاشته است.

ارز دیجیتال زیلیکا می­تواند رشد بسیار بالایی در بازار داشته باشد

ارز دیجیتال زیلیکا به دلیل این که سرمایه گذاران حجم بسیار زیادی از آن را به فروش رساندند، در حال حاضر قیمت پایین‌تری در بازار دارد. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که این رمز ارز ارزش بسیار بالایی در بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت. بر اساس مقاله‌ای که در این صرافی منتشر شد، این هفت کوین عملکرد و پتانسیل بسیار بالایی برای رشد در بازار کریپتوکارنسی دارند. در این مقاله به اطلاعاتی نظیر این موارد پرداخت شده است.

در سال ۲۰۲۱ میلادی رشد قابل توجهی در زمینه آلتکوین‌ها را شاهد بودیم. پس هرگز دور از دسترس و انتظار نیست که برای پیشرفت در این بازار به دنبال آلتکوین‌هایی با قیمت پایین بگردیم. این آلتکوین‌ها می‌توانند شما را به میلیونرهای ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. بر اساس فروش ارزهای دیجیتال که در چند روز پیش اتفاق افتاد، آلتکوین‌های ارزان با پتانسیل‌های بالا می‌توانند گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید و سرمایه گذاری باشند. در چند روز پیش رو، بسیاری از رمز ارزهای مناسب در میان سرمایه‌های دیجیتال حدود ۵۰ درصد پایین‌تر از افزایش قیمت پیشین خود بوده‌اند.

لیست آلتکوین‌هایی که در این مقاله لحاظ شده‌اند، عبارتند از:

  • بیسیک اتنشن توکن (BAT)
  • چین لینک (LINK)
  • چیا (XCH)
  • چیلیز (CHZ)
  • هولو (HOT)
  • وی چین (VET)
  • زیلیکا (ZIL)

صرافی Nasdaq ارز دیجیتال زیلیکا را ستایش می‌کند

صرافی Nasdaq ارز دیجیتال زیلیکا را یکی از بهترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار می‌داند. در این مقاله به این رمز ارز اشاره شده است.

” زیلیکا به اولین بلاک چین عمومی تبدیل شده که شاردینگ را در سیستم خود لحاظ کرده است. شاردینگ باعث می‌شود تا ارزیابی و پردازش داده‌های محاسباتی و ذخیره‌ای در شبکه همتا به همتا گسترش یابد. این عامل باعث می‌شود تا هر نود مسئول پردازش کل شبکه و تمام حجم تراکنش‌ها نباشد. به جای آن هر نود اطلاعات مربوط به شارد و قسمت مربوط به خود را ارزیابی و مدیریت کند.”

همچنین در این مقاله به موارد دیگری از زیلیکا نیز اشاره شده است.

“شاردینگ را می‌توان یکی از راهکارهای اصولی برای سنجش بلاک چین دانست. از آن جایی که شاردینگ می‌تواند حجم زیادی از تراکنش‌ها را پیگیری کند، سیستم‌های تجاری می‌توانند از این رمز ارز و مشخصه‌های مربوط به آن استفاده کنند. جدا از این موارد، این پلتفرم زبان برنامه نویسی خاص خود با نام Scilla را دارد. شبکه اصلی این پلتفرم نیز در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی راه اندازی شد.”

زیلیکا در شبکه‌های اجتماعی نیز قرار دارد

در اواسط ماه می بود که رمز ارز زیلیکا در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر وارد شد. از طریق همکاری‌های اجتماعی در این پلتفرم، به کاربران ZIL-USD پاداش داده می‌شود. این ارز دیجیتال در دانشگاه ملی سنگاپور توسعه پیدا کرد و به وسیله سرمایه گذاران بزرگی مانند Global Capital, One Block Capital و سایر موارد مشابه به آن مورد پشتیبانی قرار گرفت. این گروه لیست صرافی‌های ارزهای دیجیتالی که می‌توان از طریق آن زیلیکا تهیه کرد را به روز کرد.

در تاریخ انتشار، “تزکان گکجیل” هیچگونه جایگاهی در امنیت این رمز ارز نداشت.  اطلاعات منتشر شده در این مقاله بر اساس سایت InvestorPlace.com است که به وسیله Guidlines منتشر شد.

“تزکان گکجیل” بیش از دو دهه بر روی مدیریت سرمایه گذاری در کشورهای ایالات متحده آمریکا و بریتانیا کار کرد. جدا از این موارد، او سه مرحله از آزمون CTM را تکمیل کرد. اشتیاق و علاقه او برای تریدینگ بر اساس آنالیزهای تکنیکال از کمپانی‌های قوی و کارکشته است. او علاقه بسیار زیادی برای پوشش تماس‌های هفتگی به منظور ارزیابی و توسعه درآمدهای خود در حیطه سرمایه گذاری دارد.

در کل ارز دیجیتال زیلیکا توانست شهرت بسیار زیادی به عنوان یک نرم افزار برای تشویق شبکه‌های مختلف جهت استفاده از بلاک چین به دست آورد. هدف این بلاک چین‌ها نیز افزایش مقیاس پذیری از طریق شاردینگ است.

جمع بندی

ارز دیجیتال زیلیکا و اطلاعات مربوط به این رمز ارز از مواردی بود که صرافی Nasdaq به آن به طور پیوسته پرداخت. به نظر شما آیا این رمز ارز می‌تواند عملکرد مناسبی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment