Nash Exchange چیست؟ بررسی اهداف و آینده NEX

امروز به بررسی NEX، بلاکچین رتبه ۲۹۶ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که Nash Exchange چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پیروژه بدانید. NEX، یک توکن تلفیقی ار ارزهای فیات و رمزارزهاست و همچنین از جمله توکن‌هایی است که از بلاکچین اتریوم استفاده می‌کند. تعداد سکه در گردش NEX 50 میلیون است و در حال حاضر ۲۹ میلیون آنها در حال گردش است.

نکات اصلی و اهداف Nash Exchange چیست؟

NEX با هدف ساده سازی فرآیند خرید و فروش دارایی‌های مختلف ساخته شده است و از این رو روش تراکنش‌های سریع و ارزان ارزهای فیات را با امنیت و قدرت حفظ حریم شخصی رمزارزها ترکیب کرده است. سرعت انجام تراکنش در این پلتفرم بسیار بالاست که این امر را به موتور جستجوی تطابق خود مدیون است. فناوری NEX این قابلیت را دارد که در صورت لزوم به طور کلی واسطه را از معاملات دارایی‌ها حذف کند.

NEX سیستم بسیار ساده‌ای برای معاملات رمزارزها دارد، و این کار هم از پلتفرم خود آن، و هم از دیگر صرافی‌های آنلاین موجود قابل به راحتی قابل انجام است. تنها لازم است پس از ثبت نام و ارائه یک سیستم پرداختی معتبر، میزان مورد نظر از این رمزارز را به راحتی خریداری نمایید.

قیمت روز Nash Exchange و بهترین صرافی های آن:

قیمت روز Nash Exchange هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۱.۰۶  دلار امریکا است. حجم معاملات Nash Exchange در هر ۲۴ ساعت حدود ۲۲۳,۰۶۴   دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۲۹۶ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Nash Exchange در حال حاضر عبارتند از: TOKOK و Switcheo Network

مطالب دیگر را بخوانید

نتیجه گیری

Nash Exchange یک پروژه تازه تاسیس اما به شدت با پتانسیل رشد است. این رمزارز به دلیل امنیت، سرعت و راحتی کارکرد بالا، از ابتدا مورد توجه بسیاری از معامله‌گران رمزارزها واقع شد و به خوبی خودش را در بین دنیای وسیع رمزارزها نشان داد. این رمزارز هم اکنون توسط بسیاری از صرافی‌های رمزارز و توسط بسیاری از رمزارزهای دیگر به عنوان جفت رمزارزی قابل خرید و فروش است. بطور کلی اگر تمایل به خرید و فروش رمزارزها و یا سرمایه گذاری بر روی آن‌ها را دارید، Nash Exchange می‌تواند شروع خوب و با ریسک پایینی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment