MetaMask از موسسه ها می خواهد که با نسخه جدید آن وارد DeFi شوند

MetaMask سعی در این دارد که با جذب سرمایه گذاران موسسات پلتفرم ۱۴ میلیارد دلاری DeFi را گسترش دهد. این کار توسط کیف پول جدیدی که می تواند معاملات حرفه ای DeFi را انجام دهد صورت می‌گیرد. کیف پول اتریوم MetaMask خواهان جذب سرمایه گذاران موسسات در بخش غیر مرکزی مالی آن با استفاده از کیف پولی که برای بخش موسساتی است. این کیف پول بزودی منتشر خواهد شد.

کیف پول محبوب token swaps را اکتبر امسال معرفی کرد. این کیف پول ماهیانه بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد. این کیف پول حالا خواهان گسترش بیشتری است. تشخیص توسعه گران ConsenSys این بود که DeFi پروتکل هایی دارد که برای معامله حرفه ای کاملا نا کارآمد است. در این پروتکل ها نشانی از گزارش حسابداری، مالیات و گزارش سود و زیان نیست.

برنامه MetaMask برای استفاده از DeFi چیست؟

با توجه به این اعلامیه، نسخه جدید MetaMask، معاملات و متصدیان رمز ارز را مورد هدف قرار داده است. این کیف پول به آنها قابلیت های رده موسساتی را ارائه خواهد کرد که عبارتند از: رد و بدل کردن توکن ها، قرض گرفتن، قرض دادن و سرمایه گذاری در اپلیکیشن های اتریوم. این کیف پول همچنین ویژگی های عملیاتی، حفاظتی و گزارش ویژگی های لازم را برای انجام یک معامله حرفه ای در DeFi دارد.

منحنی تصدی دارایی دیجیتال اولین مشتری این کیف پول خواهد بود. این کار با به کار گیری MetaMask جدید برای ساخت اولین منحنی DeFi صورت می‌گیرد. مشتریان کنونی شرکت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، به عنوان مثال eToro .

«از آنجایی که هیچ پاسخ مؤسساتی قطعی برای DeFi وجود ندارد، شرکت ها دوباره دارند به حالت کار جزئی با MetaMask برمی گردند. و یا از اپلیکیشن های دیگر به صورت جزئی استفاده می کنند.»

همزمان با انتشار نسخه موسساتی این کیف پول، ConsenSys Codefi برنامه ی پذیرش اولیه را منتشر میکند. این برنامه ویژگی هایی مانند : انتخاب شریک، متصدی و شرکت های حرفه ای معاملات را زودتر در دسترس قرار می دهد تا به شکل گیری بعضی از محصولات خاص کمک کند.

چندی پیش، MetaMask کیف پول تحت موبایل خود را منتشر و کیف پول web3 browser را بروز رسانی کرد. در این بروز رسانی قابلیت انتخاب بیش از یک اکانت برای استفاده از وبسایت ها اضافه گردید.

با رمز ارز مارکت همواره در جریان خبرهای روز دنیای رمز ارز باشید.

Comments (0)
Add Comment