نکسوس (Nexus Mutual) چیست؟

نکسوس (Nexus Mutual) چیست؟

شرکت بیمه نکسوس (Nexus Mutual) از بستر اتریوم استفاده می کند تا افراد بدون نیاز به یک شرکت بیمه! بتوانند با استفاده از یک پلتفرم اشتراک گذاری، سرمایه خود را در برابر هر گونه خطرات احتمالی بیمه کنند. این خطرات می توانند شامل هک شدن! هر نوع باگ احتمالی و شکست کلی در قراردادهای هوشمند! و نقص های احتمالی در کیف پول مجازی باشند. که با کمک شرکت نکسوس می توان سرمایه خود را بیمه کرد.

شرکت بیمه Nexus Mutual، یک شرکت ارائه‌دهنده بیمه، برای انواع پروتکل‌های DeFi مبتنی بر اتریوم است. این شرکت با بهره‌گیری از یک خلا مالی قانون‌گذاری نشده در بخش بیمه انگلیس که «سرمایه‌گذاری دو جانبه اختیاری» نامیده می شود، راه اندازی شده است.

درباره این شرکت بیشتر بدانید :

در این نوع سرمایه گذاری، اعضا هیچ تعهد قراردادی برای پرداخت مطالبات ندارند. ساختار دوجانبه اختیاری به این معنی است که کلیه مطالبات بیمه به تشخیص هیئت مدیره(یعنی اعضای شرکت بیمه نکسوس) پرداخت می شود.

شرکت بیمه Nexus Mutual با انتقال قدرت از شرکت های بزرگ بیمه به خود شخص، باعث ایجاد اخلال در صنعت بیمه شده است. به این ترتیب، هر کسی می تواند با خرید مقداری از توکن های NXM ! به عنوان سهامدار این بیمه، در تصمیمات هیات مدیره آن حق نظردهی داشته باشد. اعضا می توانند اتریوم (ETH)های خود را در ازای دریافت NXM ! رمزارز اصلی پروتکل، به استخر خود اضافه کنند.

برای اینکه این شرکت بیمه سرمایه گذاری مشترک، شروع به رسیدگی به ادعاها و توان بیمه کردن دارایی های دیجیتال سرمایه گذاران کند، میزان ذخیره اتریوم صندوق باید حداقل سرمایه ۱۲۰۰۰ اتریوم برسد.

هر پروتکل جدید جهت شروع فعالیت خود نیاز به نقدینگی دارد. بنابراین شرکت بیمه NXM ! برای افزایش سرمایه صندوق بیمه خود، برای سرمایه گذاران مقداری پاداش می‌دهد و سرمایه گذاران بزرگتر، از قرارداد پوشش بیمه Nexus! با خیال راحت برای دسترسی به سود استفاده می‌‌کنند.  

خالق و بنیانگذار شرکت بیمه Nexus Mutual چه کسی است؟

شرکت بیمه نکسوس در نوامبر سال ۲۰۱۷ توسط هیو کارپ(Hugh Karp)، ایجاد شد و در جولای سال ۲۰۲۰ توکن اختصاصی آن با نام NXM وارد بازار شد. هیو کارپ دارای بیش از ۱۵ سال سابقه کار در بخش بیمه انگلستان می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش رمز ارز و یا بمنظور مطالعه بیشتر درباره مفهوم نکسوس NXM روی لینک های مربوطه کیلک نمایید و یا با کارشناسان ما در سایت رمزارز مارکت دات کام در ارتباط باشید.

Comments (0)
Add Comment