تبلیغ ارزهای دیجیتال و دست انداختن رقابت‌های فوتبال

تبلیغ ارزهای دیجیتال و جنجال اخیر آن، موضوعی است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و این خبر جنجالی را با شما نیز در میان بگذاریم. اخیرا تبلیغی درباره ارزهای دیجیتال منتشر شده است که جنجال زیادی برپا کرده است. گفته می‌شود که در این تبلیغ، «تام برادی» ستاره لیگ ملی فوتبال و «گیزل بوندچن» سوپرمدل، رقابت‌های لیگ ملی فوتبال را دست انداخته‌اند. با ما همراه باشید تا این خبر جنجالی را بررسی کنیم.

تبلیغ ارزهای دیجیتال

«تام برادی» بازیکن خط حمله لیگ ملی فوتبال (NFL) به‌همراه «گیزل بوندچن» سوپرمدل، در یک پویش ۲۰ میلیون دلاری بازی کرده‌اند. آنها این اقدام را به‌منظور تایید و تبلیغ پلتفرم صرافی ارزهای دیجیتال FTX انجام داده‌اند و تنها یک سوال از همه داشته‌اند: آیا شما هم هستید؟

این تبلیغ طنزآمیز، همین امروز در حین بازی افتتاحیه بسیار مورد انتظار بین تیم‌های «تامپا بی بوکانیرز» (Tampa Bay Buccaneers) و «دالاس کاوبویز» (Dallas Cowboys) بیرون آمد. این تبلیغ تازه منتشرشده، اولین اثر در میان ویدیوهای بلندی است که پا به فرهنگ ورزشی می‌گذارند با هدف آنکه ارزهای دیجیتال را به انبوهی از مخاطبین، معرفی کنند.

« DentsuMB»، مدیر یک آژانس خلاقیت، در برخی از رقابت‌های بسیار سخت لیگ ملی فوتبال بازی کرده است. از یک نقش کوچک آتش نشان طرفدار پروپاقرص تیم «New York Jets» گرفته تا رابطه عشق و تنفر «New England» که طرفداران با قهرمان هفت باره «Super Bowl» دارند.

در این تبلیغ ارزهای دیجیتال نیز ما «برادی» و «بوندچن» را می‌بینیم که رقبا و دوستان خود را برای ملحق شدن به صرافی FTX فرا می‌خوانند. سپس «برادی» بدون آنکه اصلا خجالتی بکشد به صدا زدن شخصی با نام «بیل» ادامه می‌دهد. «بیل» درحقیقت به «بیل بلیچیک» برمی‌گردد که سرمربی تیم New England Patriots است. معلوم می‌شود که «بیل» در این تبلیغ یک فرد ناشناس در بوستون است که «برادی» او را به‌عنوان «خیانتکار» در موبایل خود ذخیره کرده است که این نیز احتمالا به‌دلیل آن است که او سال پیش، تیم Patriots را ترک کرد. صرافی FTX در آوریل ۲۰۱۹ توسط مدیرعامل خود، «سم بنکمن فراید» ۲۹ ساله، میلیونر ارزهای دیجیتال تأسیس شد. این صرافی، اخیرا اقدامات قدرتمندی را برای ثبت خود به‌عنوان بازیکن بزرگی در بازار ایالات متحده، انجام داده است.

جمع بندی

تبلیغ ارزهای دیجیتال از موضوعات جنجالی اخیر بود که امروز به آن پرداختیم و اطلاعات جالب آن را با شما در میان گذاشتیم. اخیرا یکی از ستارگان فوتبال لیگ ملی به‌همراه یک سوپرمدل، در یک تبلیغ جنجالی برای صرافی FTX ایفای نقش کرده‌اند. آنها در این تبلیغ طنزآمیز، به سرمربی تیم نیوانگلند نیز اشاره‌هایی کرده‌اند. هر ساله تبلیغ‌های زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال ساخته می‌شود و این نیز یکی از همان تبلیغات بود. بدین‌ترتیب، سازندگان ارزهای دیجیتال می‌توانند پلتفرم‌های خود را به مخاطبان بسیار بیشتری معرفی کنند. ما امروز این تبلیغ جنجالی را خدمت شما بررسی کردیم. به‌نظر شما این دسته از تبلیغات چقدر می‌تواند در جذب مخاطب موثر باشد؟

Comments (0)
Add Comment