پرداخت دستمزد با بیت کوین برای بازیکن NFL دروغی بیش نیست

بازیکن NFL راسل اکونگ (Rusell Okung) دستمزد خود را با بیت کوین دریافت نمی کند. بسیاری از مردم تصور می کنند که این بازیکن دستمزد ۱۳ میلیون دلاری خود را به صورت بیت کوین دریافت می کند. اما پرداخت دستمزد با بیت کوین حقیقت ندارد.

بازیکن لیگ تیم ملی فوتبال یکی از حامیان بیت کوین است. ممکن است بخشی از دارایی خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده باشد. اما سرپرست او در تیم کارولین پنترز (Carolin Patherns) دستمزد این بازیکن را با بیت کوین نمی پردازد. اما بسیار از نشریه ها به شدت به این موضوع پرداخته اند و اعلام کرده اند که این بازیکن در ازای بازی خود در تیم بیت کوین دریافت می کند.

سخنگوی کارولین پنترز در این باره به کوین تلگراف گفته است که این بازیکن درست مانند دیگر هم تیمی های خود دستمزد خود را به دلار از باشگاه دریافت می کند.  و اینکه او دارایی خود را در چه زمینه ای سرمایه گذاری می کند به خود او بستگی دارد. این مسئله هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد. به عبارت دیگر این بازیکن هیچ قراردادی مبنی بر دریافت بیت کوین با باشگاه امضا نکرده است.

 درآمد و سرمایه گذاری های این بازیکن

اکونگ مهاجم در حال حاضر آخرین سال قرارداد چهارساله خود با این تیم را پشت سر می گذارد. این بازیکن در سال جاری ۱۳ میلیون دلار برای بازی در این تیم دریافت می کند. بر اساس اطلاعات به دست آمده به نظر می رسد که این بازیکن از استارت آپی بر پایه رمزارز باری تبدیل دارایی خود به بیت کوین استفاده می کند. نسخه بتای این اپلیکیشن ادعا می کند که به کاربران اجازه می دهدکه بدون دریافت کارمزد و بدون اتلاف زمان دارایی شما را به هر نقطه ای از جهان ارسال کند. این اپلیکیشن برای گوشی های سری اندروید و آیفون آماده شده است.

 این بازیکن با انتشار توییتی در فضای مجازی در خصوص دریافت دستمزد با بیت کوین واکنش نشان داده است.  شایعاتی که در این رابطه به گوش می رسد از ماه می ۲۰۱۹ و از زمانی شروع شد که او از تمایل شدید خود برای دریافت حقوق در قالب بیت کوین سخن گفت.

هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن سعی داشته است با این توییت نشان دهد که دستمزد خود را به بیت کوین دریافت می کند یا خیر. شاید او ترجیح می دهد که دستمزد خود را به بیت کوین دریافت کند. او در ادامه توییت دیگری نیز منتشر کرد که استفاده از استارت آپ های رمزارز را تبلیغ می کرد.

حقوق بیت کوین

این بازیکن شیفته بیت کوین است

ستاره NFL با انتشار این توییت هوادارن خود در این شبکه  اجتماعی را به وجد آورد. او با انتشار هشتگ زندگی آزاد با بیت کوین هواداران خود را بیش از هر زمان دیگری بر سر شوق آورد. جالب اینجاست که تعداد زیادی از دنبال کنندگان او را هواداران دو آتشه بیت کوین و رمزارز تشکیل می دهند. مایکل سیلور (Michael saylor) و آنتونی پاملیانو (Anthony Pompliano) از جمله افرادی هستند که در میان دنبال کنندگان او دیده می شوند.

اخرین توییت منتشر شده از او حاوی اطلاعاتی مبنی بر خرید بیت کوین و آموزش شهروندان در مورد تاثیر تورم بر افزایش میزان خرید بیت کوین بود. اینطور به نظر می رسد که بیت کوین به بخش مهمی از زندگی این بازیکن تبدیل شده است. اما مسلما او حقوق خود را در قالب بیت کوین دریافت نمی کند.

 اگر شما نیز از دنبال کنندگان بیت کوین هستید، باید بدانید که این ارز به زودی توجه عده بیشتری از سرمایه گذاران، ورزشکاران و افراد سرشناس را به خود جلب می کند. هرچه سریعتر برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید. در غیر این صورت به زودی فرصت موجود را از دست می دهید. با روند افزایشی بیت کوین همراه شوید. و همراه ما در رمزارز مارکت منتظر ثبت قیمت ۳۰ هزار دلاری برای بیت کوین باشید. پیش از خرید بیت کوین حتما اطلاعات خود را رابطه با این رمزارز افزایش دهید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/nfl-player-russell-okung-isn-t-getting-paid-in-bitcoin-this-is-what-he-s-doing-instead

Comments (0)
Add Comment