پلتفرم NFT ردیت به زودی به این شبکه اضافه می‌شود

پلتفرم NFT ردیت درحال راه‌اندازی است. ردیت قصد دارد تا پلتفرمی جدید را به شبکه خود بیاورد. این پلتفرم، پلتفرم توکن غیرتعویضی یا همان NFT این شبکه است.

پلتفرم NFT ردیت

ردیت (Reddit) به‌دنبال استخدام افرادی برای یک پلتفرم جدید در شبکه خود است. این پلتفرم می‌تواند به پلتفرم جدیدی برای توکن‌های غیرتعویضی (NFT) و کالاهای دیجیتالی تبدیل شود.

براساس آنکه شبکه ردیت اخیرا پستی از جای خالی یک شغل را به‌اشتراک گذاشت، پس می‌توان گفت که این شبکه درحال دیدن تدارکات توسعه پلتفرمی برای توکن‌های غیرتعویضی است. این شرکت سان فرانسیسکویی به‌دنبال یک مهندس ارشد بک اند است. این مهندس، مسئول ساخت خدماتی خواهد بود که «میلیون‌ها» کاربر را قادر به ساخت و معامله NFTها می‌کند.

پستی که آن‌ها برای مهندس ارشد بک اند خود به اشتراک گذاشته‌اند نیز عبارت است از: «ما به‌دنبال مهندسان و رهبران قوی هستیم تا در شکل دادن تیم ما، تعیین استراتژی آن و ساختن آن برای آینده، به ما کمک کنند. اگر نظر ما را می‌خواهید، حرکت NFT به‌تازگی آغاز شده است. پس بیایید و به تیم ما ملحق شوید تا کار خود را شروع کنیم.»

این توضیح شغلی، اهمیت NFTها را برجسته می‌کند. همچنین پیش‌بینی می‌کند که آن‌ها روشی که ما درباره کالاهای دیجیتال فکر می‌کنیم را نیز «بازنویسی» خواهند کرد. پلتفرم NFT ردیت و پست شغل مربوط به آن، چندین مورداستفاده مربوط به این فناوری جدید را برجسته می‌کند که بدین صورت است:

«همانطور که ارزهای دیجیتال به‌وجود آمده‌اند تا دنیای اقتصاد و مالی را متحول کنند، NFTها هم نحوه تفکر درباره کالاهای دیجیتال را از نو می‌نویسند. NFTهایی فراتر از هنر بصری، برای موسیقی، فیلم، مقاله و حتی میم (meme) هم وجود دارد.

بسیاری باور دارند که NFTها به استانداردی برای آیتم‌های موجود در بازی‌های آنلاین و همچنین آیتم‌های متاورس نهایی تبدیل خواهند شد. اگر یک چیز را با NFT فهمیده باشیم، آن هم این است که NFTها نیز قدرت فوق‌العاده ساخت مفهوم مشارکت و وابستگی را دارند.

با هر پروژه NFT جدید، جامعه پرجنب‌وجوشی از دارندگان آن ظاهر می‌شوند. طرفداران بزرگترین سازندگان و برندهای امروزی، حالا برای خرید کالاهای دیجیتال به‌صورت کاملا مستقیم از خود آن‌ها، صف کشیده‌اند. اینکار را هم برای پشتیبانی از آن‌ها، به‌دست آوردن دسترسی اختصاصی و همچنین احساس بهتری از ارتباط با آن‌ها، انجام می‌دهند.»

پلتفرم NFT ردیت، اولین ورود این شبکه به NFT نیست. ردیت پیش‌تر در ماه ژوئن همین امسال، برای بار اول به دنیای NFT وارد شد و سه «کریپتو اسنوس» را به حراج گذاشت. دارندگان کریپتو اسنو می‌توانند از آن به‌عنوان عکس پروفایل خود استفاده و یا در زمان استفاده از ردیت، کامنت‌های خود را با آن درخشان کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/23/reddit-intend-to-bring-its-non-fungible-token-nft-platform/

Comments (0)
Add Comment