راه‌اندازی NFT از Planet Fashion یکی از مهیج‌ترین رویدادهای فشن

راه‌اندازی NFT از Planet Fashion حالا در حال راه‌اندازی است. رسانه مد Planet Fashion در حال راه‌اندازی NFTهایی کاربردی برای افراد اهل مد و فشن است که شامل سفری لوکس و همه‌جانبه به هفته شنای موناکو و مسابقه فرمول ۱ گرند پری آن می‌شود.

راه‌اندازی NFT از Planet Fashion

پلنت فشن (Planet Fashion) از رسانه‌های مد و مشاوران برگزاری رویداد پیشگام به‌شمار می‌رود. این رسانه اعلام کرد که در حال همکاری با شرکت‌های The Lewis Trust و O Events UK است تا NFTهایی کاربردی را راه‌اندازی کند. این NFTها به‌عنوان گذرنامه‌های VIP برای پکیج سفری همه‌جانبه به موناکو در طول فرمول ۱ گرند پری و هفته شنای موناکوی می ۲۰۲۲ عمل می‌کنند.

NFTها یا همان توکن‌‌های غیرقابل معاوضه گفته‌شده، برای احراز هویت آثار هنری دیجیتالی که فرمول ۱ گرند پری و هفته شنای موناکو را جشن می‌گیرند بوده و همچنین توکن‌هایی بسیار خاص هستند. این توکن‌ها به‌علاوه به‌عنوان کارت‌های دسترسی VIP برای تجربه سفری همه‌جانبه به هر دو رویداد نیز عمل می‌کنند. این پکیج شامل یک پرواز چارتر خصوصی و راحت، هم از میامی و هم لندن به شهر نیسِ فرانسه به‌همراه سه روز اقامت در هتل چهار ستاره و لوکس Fairmont Monte Carlo می‌شود.

لذت دارندگان NFT از نمایش در موناکو

دارندگان NFT به‌علاوه از جایگاه ردیف اول VIP در چندین نمایش مد و گرند پری موناکو نیز لذت می‌برند. آن‌ها همچنین دعوتنامه‌های شام، مهمانی و رویدادهایی را دریافت می‌کنند که می‌توانند در آن‌ها با بسیاری از طراحان لباس مشهور، مدل‌های زیبا و دیگر اشخاص نیز ملاقات کنند.

راه‌اندازی NFT از Planet Fashion، یکی از برترین رویدادهای اخیر به‌شمار می‌رود؛ چراکه این رسانه برنامه دارد مجموعا ۲۰ NFT در سطح طلا و ۴۰ NFT در سطح نقره در طول چند ماه آینده منتشر کند. این انتشار نیز با دو توکن اولیه Art Basel در ریریبل (Rarible) آغاز می‌شود که بازار NFT سازنده محوری است. توکن‌های باقی‌مانده نیز در طول ماه‌های آینده و در پلتفرم‌هایی همچون Nifty Gateway، Binance و Conflux منتشر خواهند شد.

رسانه مد Planet Fashion و NFTهای آن

Planet Fashion در حال شراکت با Smart Seal نیز است تا تگ احراز هویتی بسازد که بتوان از آن در کارت‌های VIP فیزیکی ارسالی به هر خریدار NFT استفاده کرد. خریداران NFTهای سطح نقره‌ای، واجد شرایط پکیج کامل سفر، صندلی‌های VIP و دعوتنامه‌ها منهای پرواز چارتر خصوصی می‌شوند.

انتشار اولیه توکن در Art Basel و در Rarible مصادف با یک‌سری از رویدادهای سطح بالای تبلیغاتی خواهند شد. راه‌اندازی NFT از Planet Fashion تنها فعالیت این رسانه نیست. حالا Planet Fashion و Empress Jets در تاریخ ۲۸ام نوامبر، رویدادی ویژه را در فرودگاه جت خصوصی میامی میزبانی می‌کنند که از طرف Moet و Rolls Royce حمایت مالی شده است.

الکسی فالین NFT را به صورت زنده تولید می‌کند

در طول این رویداد نیز «الکسی فالین» مدیرعامل ریریبل، اولین NFTها را به‌صورت زنده تولید می‌کند. برگزارکنندگان این رویدادها وعده جوی مهیج با اجرای زنده موسیقی جاز و غذاهای لذیذی که توسط آشپز مشهور «برد کیلگور» تهیه شده است را داده‌اند. این در حالی است که شرکت‌کنندگان به‌علاوه از نمایش مد زنده‌ای به‌همراه نمای گالری NFT رسانه Planet Fashion درست در آسفالت همانجا نیز لذت می‌برند.

درست در ۱ام دسامبر، پس از Planet Fashion، دسته‌ای از سخنرانی‌های مربوط به NFT در ساختمان امنیتی میامی و در اوایل بعد از ظهر نیز برگزار می‌شوند. این سخنرانی‌ها خود نیز به‌همراه رویداد فرش قرمز مدی با نمایشگاه‌های هنر و NFT است که عصر آن روز برگزار خواهد شد. سپس در عصر ۲ دسامبر نیز Planet Fashion سوار اَبَر قایق Hydraex 12 میلیون دلاری می‌شود تا رویداد شبکه‌سازی B2Bای را با همکاری استارتاپ زیرساختی متاورس Viira میزبانی کند. Planet Fashion گفته است که دو تا از NFTهای کاربردی، در هر سه رویداد Art Basel، قرار خواهند گرفت و به فروش می‌رسند.

راه‌اندازی NFT از Planet Fashion  رویدادی خبرساز است

Planet Fashion گفت که با اپلیکیشن Raiinmaker نیز در حال همکاری است تا NFTها را به فروش برساند. Raiinmaker یک ابزار تعاملات اجتماعی، مبتنی بر بلاک چین و غیرمتمرکز است که طرفداران را قادر به کشف، رشد و کسب پاداش از طریق اعمال اجتماعی می‌سازد. این ابزار همچنین محرک‌های موجود را با اهداف برند هم‌سو می‌سازد تا طرفداران را بیش از پیش به آن‌ها علاقه‌مند کند.

این اپلیکیشن از پیگیری شفاف تأثیرات دیجیتال و توزیع دموکراتیک ارزش اجتماعی، ارز دیجیتال و پاداش‌های دیجیتالی که توسط جوامع طرفداران و سازندگان ساخته‌شده است نیز استفاده می‌کند. Epik Games سنگاپوری و H20 Labs لندن نیز به‌عنوان نمایندگان فروش این NFTها خواهند بود.

Planet Fashion در طول هفت سال اخیر، ده‌ها رویداد همه‌جانبه را در Cote d’Azur، گرند پری موناکو، جشنواره فیلم کن و جاهای دیگری به وجود آورده است. به‌علاوه، این رسانه، تنظیم‌کننده اصلی هفته شنای میامی نیز است.

هفته شنا موناکو

هفته شنای موناکو در سال افتتاحیه خود به‌عنوان جفت سطح بالاتری برای هفته شنای میامی به‌حساب می‌رود. راه‌اندازی NFTهای کاربردی با محوریت این رویداد، افزونه‌ای اساسی و هیجان‌انگیز به کمپین تبلیغاتی Planet Fashion است. این راه‌اندازی در حقیقت برای شیک‌پوشان دوست‌دار هنری که خواستار سطح بالاتری از زندگی هستند، طراحی شده است.

«لاوری لوییس» گرامی، مدیرعامل سابق Top Marques نیز به رویداد راه‌اندازی NFT از Planet Fashion در هفته شنای موناکو ملحق می‌شود. وی به‌عنوان محافظ حال حاضر The Lewis Trust در این رویداد حاضر خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت http://www.planetfashiontv.com/ مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره اپلیکیشن Raiinmaker نیز به سایت http://www.raiinmaker.com/ مراجعه نمایید.

درباره تلویزیون Planet Fashion

Planet Fashion یک رسانه مد و فشن و شرکت تولید رویداد است که در ساحل میامی به وجود آمد. این شرکت در ۳۶۰ مشاوره بازاریابی برای برندهای مد رسانه، بازاریابی اینفلوئنسر و فناوری، تخصص دارد. Planet Fashion، محتواهای سبک زندگی و مد را به‌صورت جهانی توسعه می‌بخشد، مجوز می‌دهد و پخش می‌کند.

منبع:https://thecryptobasic.com/2021/11/26/planet-fashion-launches-functional-nfts-for-fashionistas-including-luxury-all-inclusive-travel-to-monaco-swim-week-the-monaco-grand-prix/

Comments (0)
Add Comment