همکاری فراری و ولاس برای ورود به بازار NFT

همکاری فراری و ولاس حالا صورت گرفته است. این همکاری برای آن است که برند فراری و ارز دیجیتال ولاس بتوانند وارد بازار NFTها شوند. به‌دنبال همین همکاری، ارزش ارز دیجیتال ولاس تا ۱۲% افزایش پیدا کرده است.

همکاری فراری و ولاس

شرکت فراری (Ferrari) دست به دست ارز دیجیتال ولاس (Velas) می‌دهد تا به دنیای NFTها وارد شود. بسیاری از افراد هنوز از خود می‌پرسند که چرا NFTها می‌توانند چنین ارزش افزوده بسیار خوبی برای شرکت‌ها داشته باشند؟ دلیل این آن است که وقتی یکی از این NFTها را می‌خرید، در حقیقت حق خود را برای استفاده از آن‌ها تضمین می‌کنید. این بدان معناست که شما تنها مالک آن توکن‌ها می‌شوید.

ما چندین و چند NFT داریم که در طول سال ۲۰۲۱ با میلیون‌ها دلار به فروش رسیده‌اند و جایگاه آن‌ها در عرصه ارزهای دیجیتال تاکنون هم توانایی بالقوه بسیار خوبی را از خود نشان داده است. بسیاری از شرکت‌های غول‌پیکر در این زمینه همچون آدیداس، نایک، ویزا و حالا هم شرکت فراری به دنیای NFT وارد شده‌اند.

فراری به دنیا NFTها می‌آید

دیگر شرکت بزرگی که اخیرا اعلام کرد به توکن‌های غیرتعویضی علاقه‌مند است، شرکت فراری به‌شمار می‌رود. همکاری فراری و ولاس، ورود به این عرصه را ممکن می‌سازد. فراری اعلامیه‌ای رسمی را در وبسایت خود ارائه داد و طی این اعلامیه گفت که آن‌ها با ارز دیجیتال ولاس شریک شده‌اند تا به دنیای NFTها وارد شوند.

بر اساس این توافق چندساله، ولاس محتوای دیجیتالی برای فراری تولید می‌کند. ولاس همچنین اسپانسر اصلی سری رویدادهای ورزش‌های الکترونیکی فراری نیز می‌شود. «ماتیا بینوتو» مدیرکل اسکودریا فراری گفت:

«ما از آغاز این همکاری با شرکت ولاس خوشحالیم. این شرکت، شرکتی است که نوآوری و عملکرد را به مشخصه‌ای از خدمات و محصولات پیشرفته فنی تبدیل می‌کند؛ این‌ها تمام ارزش‌هایی هستند که ما را با هم متحد می‌کنند و منجر به آن می‌شوند که ما ولاس را به‌عنوان یکی از شرکای درجه اول خود انتخاب کنیم.»

ولاس نیز به تولید محصولات دیجیتالی معروف است و مقر آن در سوئیس قرار دارد. این شرکت هم دستاورد فوق‌العاده خود را بدین شکل توئیت کرد: «ما امسال را با سرعت بالا و به زیبایی تمام به پایان رساندیم. بلاک چین ولاس حالا از شراکت چندساله جدیدی با اسکودریا فراری رونمایی می‌کند.»

«فرهاد شاگولیاموف» مدیرعامل ولاس نیز گفت: «با ساخت بلاک چین نسل بعدی که هم بر پایداری و هم بر عملکرد تأکید دارد، همکاری فراری و ولاس کاملا طبیعی بود. ولاس، انواع مبتکرانه‌ای از فناوری پیشگامانه را برای بلاک چین و محصولات مربوط به آن، معرفی می‌کند. حالا تمام این فناوری‌های مبتکرانه و امکانات ما، در اوج مسابقات ورزشی موتوری به نمایش در می‌آید.»

پس از این خبر، توکن ولاس در عرض ۲۴ ساعت اخیر تا ۱۲% افزایش یافت. در طول هفته نیز این ارز دیجیتال بیش از ۸۰% به ارزش خود افزود. پس حالا با شرکت بزرگ دیگری طرف هستیم که در سال ۲۰۲۱ به عرصه NFTها وارد شد. حالا انتظارات به سمت آن است که این بازار NFT حتی در سال ۲۰۲۲ بزرگتر هم خواهد شد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/28/ferrari-partners-with-velas-to-enter-nft-market-velas-token-up-12/

Comments (0)
Add Comment