مجموعه NFT وان پیکسل (۱Piexel) منتشر شد

مجموعه NFT وان پیکسل (۱Piexel) با ۱,۸۹۹ کارت زیبا منتشر شد. این مجموعه از ۱,۸۹۹ کارت قابل جمع‌آوری زیبا تشکیل شده است که در شب کریسمس ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر می‌شود و از همین حالا طرفداران زیادی دارد. این مجموعه با الهام از کاراکترهای مانگای معروف وان پیس به وجود آمده است و نظر طرفداران این مانگا را هم به خود جلب خواهد کرد.

مجموعه NFT وان پیکسل (۱Piexel)

هر NFT تصویر یکی از خدمه‌های کلاه حصیری (Straw Hats) مانگای معروف «وان پیس» را نشان می‌دهد. تمام این NFTها با دست و توسط هنرمند با استعداد آن خلق شده‌اند که به ارزش آن می‌افزاید. این کارت‌ها با قیمت ۰.۱ اتر و در سایت خرید و فروش NFT اپن سی (Opensea.io) به شما عرضه می‌شوند. لینک مجموعه NFT وان پیکسل: https://opensea.io/collection/1piexel که شما می‌توانید از طریق آن به این NFTهای زیبا دست پیدا کنید.

این مجموعه به‌صورت کلی از ۶۳ کارت استاندارد و ۹ کارت کمیاب تشکیل شده است. هر کدام از اعضای کلاه حصیری در ۷ نوع مختلف به نمایش درآمده‌اند و هرکدام از آن‌ها با تعداد ۳۰ کپی به فروش می‌رسند. به‌علاوه برای کلکسیونرهای کارکشته کارت مخصوصی در پس زمینه گرادینت از هر عضو نیز وجود دارد که در حال حاضر با قیمت ۱ اتر در اپن سی Opensea.io به فروش می‌رسد.

این مجموعه استعداد واقعی سازنده آن را نشان می‌دهند. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که این NFTها به‌سرعت ارزش زیادی به ‌دست آورند؛ مخصوصا در میان جامعه طرفداران مانگای وان پیس. وان پیکسل با آدرس https://twitter.com/1piexel در توئیتر فعال است و شما می‌توانید به صفحه آن‌ها نیز سر بزنید.

توکن‌های NFT به‌صورت هدیه در آغاز سال ۲۰۲۲ به شما عرضه می‌شوند تا تبلیغی برای این مجموعه NFT نیز باشند. پس گوش به زنگ باشید. به‌علاوه حتما هنرمند این مجموعه را دنبال و از او حمایت کنید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/05/1piexel-has-just-released-a-collection-of-1899-beautiful-collectible-cards-on-christmas-eve-on-december-24-2021/

Comments (0)
Add Comment