صرافی Wazirx اولین توکن NFT کشور هند را منتشر خواهد کرد

صرافی Wazirx در چند روز اخیرخبر انتشار اولین توکن NFT کشور هند را منتشر کرده است.انتشار این مورد موضوعی است که می‌تواند بازخوردهای بسیار مثبتی برای بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در کشور هند به همراه داشته باشد.

انتشار اولین توکن NFT هند به وسیله صرافی Wazirx

در روز سه شنبه، حدودا دو هفته پیش بود که این صرافی خبر از انتشار اولین توکن کشور هند را در بازار ارزهای دیجیتال داد. قرار است این توکن با همکاری عکاسان، هنرمندان و بسیاری از اصحاب رسانه مشهور این کشور و سایر کشورهای آسیای جنوبی منتشر شود. همانطور که می‌دانید، NFT یک سیستم دیجیتالی خاص و کاربردی است که در بلاک چین حضور داشته و در آن فعالیت می‌کند.

از آن جایی که ارز دیجیتال اتریوم یک گزینه بسیار مناسب برای سکه زدن NFT به حساب می‎‌آید، صرافی Wazirx نیز از کمپانی مادر این رمز ارز یعنی بایننس برای استفاده از تکنولوژی بلاک چین آن استفاده کرد. رشد NFT و همچنین افزایش شهرت آن از اتفاقاتی بود که در سال جاری رخ داد. این اطلاعات به وسیله یک پیام توییتری توسط «جک دورسی» یکی از مدیران این پلتفرم منتشر شد. این توییت پس از میزان فروش ۶۹ میلیون دلاری NFT به وسیله Vihnesh Sundarezan در Christie زده شد.

اهداف و ویژگی‌های صرافی Wazirx

  • معمولا کاربران در این صرافی می‌توانند NFT را در Wazirx به وسیله پلتفرم توکن WRX خریداری کنند. حد خرید و حجم در این پلتفرم یک میلیارد عدد برآورد شده است.
  • این پلتفرم برای همه افرادی که علاقمند به خرید و فروش NFT هستند نیز باز است.
  • بیش از ۳۰۰ خالق در این زمینه آثار خود را تحت عنوان NFT به بازار معرفی کرده‌اند.
  • هیچگونه لیستینگ قیمتی در این صرافی وجود ندارد و برای هر تراکنش حداقل یک دلار هزینه گس محاسبه می‌شود.
  • NFTها در این صرافی قابلیت فعالیت در چندین حساب را داشته و در سایر بلاک چین‌های دیگر قابلیت استفاده دارد.
  • در این زمان نمی‌توانید آیتم‌های مربوط به فروش در این صرافی را با قیمت‌های مختلف پیشنهاد دهید. NFT صرافی Wazirx تنها قیمت‌های ثابت برای فروش را در خود دارد.
  • آثار هنری در زمینه ارزهای دیجیتال و در این صرافی در دو قسمت نمایش داده می‌شود. قسمت‌های Spotlight و Discover دو بخش مربوط به قرارگیری آثار در این صرافی هستند. در قسمت Spotlight، اطلاعات مربوط به هنرمندان متصدی در این صرافی معرفی می‌شود. در قسمت Discover نیز لیست ۵۰ هنرمند منتخب وجود دارد که بیش از ۱۵۰۰۰ اپلیکیشن در یک استخر دریافت می‌کنند.

همانند بیت کوین و اتریوم، NFT نیز تحت نظر و بررسی بسیاری از تریدرها در بازار ارزهای دیجیتال است. این عامل نیز به لطف میزان هزینه و سودی است که در این بازار وجود دارد. با استفاده از توکن WRX در زنجیره هوشمند صرافی بایننس، صرافی Wazirx هزینه‌های مربوط به برق را حذف می‌کند. همچنین هزینه لازم برای انجام تراکنش برای خرید و سکه زدن هر توکن به کمتر از یک دلار نیز کاهش می‌یابد.

جمع بندی

صرافی Wazirx و اطلاعات مربوط به انتشار توکن کشور هند از مواردی بود که در ۱۰ روز اخیر توانست توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کند. به نظر شما آیا این توکن رشد و آینده خوبی خواهد داشت؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment