اولین NFT بازار Nordic توسط ENTER Art Fair و Space Seven رونمایی شد

اولین NFT بازار Nordic و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که قصد داریم در این مقاله آن را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که می‌دانید، ENTER Art Fair 2021 یکی از مهم‌ترین و بزرگترین رویدادهای هنرهای بین الملل در اسکاندیناوی است. این نمایشگاه هر ساله بسیاری از هنرمندان و طرفداران اهل هنر را به خود جلب می‌کند. از آن جایی که در چند سال اخیر هنرهای دیجیتالی توانسته‌اند بسیار مخاطب جذب کنند، قرار است در این نمایشگاه تلفیقی از این زمینه قرار و مورد استفاده قرار بگیرد. به کمک کمپانی IT محور Texans و اولین NFT ایجاد شده در بازار Nordic، این مشخصه می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

اطلاعات کلی درباره اولین NFT بازار Nordic

برای Space Seven می‌توان این قدم را یک گزینه بسیار مهم در این زمینه دانست. اولین محصول ایجاد شده در بازار Nordic در زمینه NFT است که به نوبه خود می‌تواند به وسیله ENTER 2021 توجه بسیاری را به خود جلب کند. جدا از این موارد، وجود این مشخصه می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب به منظور تلفیق هنر سنتی با تکنولوژی بلاکچین باشد. ENTER 2021 و سیستم Nordic در این زمینه نقشی بسیار اساسی و تاثیرگذار دارند.

سیستم بازار SpaceSeven در زمینه NFT بر اساس بلاکچین Concordium ایجاد شده است. این بلاکچین امنیت، آسایش و کارایی لازم برای تمامی کاربران را فراهم خواهد کرد. وجود این انتخاب به وسیله Tacans برای بلاکچین Concordium محور در SpaceSeven باعث می‌شود تا یک پلتفرم کاربردی و اصولی برای توکن‌های NFT ایجاد شود. هدف از ایجاد Concordium، ایجاد امنیت، مدیریت و کارایی است.

 وجود این پلتفرم باعث می‌شود تا تمامی تراکنش‌ها پیگیری شده و از این طریق می‌توان کاربران و هنرمندان را به سود و درآمد رساند. به لطف این ویژگی، تمامی خریداران و فروشندگان قابل شناسایی و تایید خواهند بود. جدا از این موارد، تمامی قیمت‌ها در حالت معمول خود قرار خواهند گرفت و از این طریق یک راهکار بسیار منطقی و کاربردی را برای Nordic  و بازار بین الملل به وجود خواهد آورد.

هنر بدون تغییر پوچ است!

«جولی آلف»، خالق و مدیر اجرایی نمایشگاه ENTER Art گفت”

” هنر بدون تغییر پوچ است! بلاکچین علاوه بر تکنولوژی، یک راهکار مناسب و بسیار کاربردی برای جامعه است.” این نمایشگاه در شهر Tunnelfabriken شهر Copenhagen برگزار می‌شود و از تاریخ ۲۶ آگوست تا سه روز به منظور بازدید باز است.

درباره SpaceSeven

SpaceSeven را می‌توان اولین بازار NFT دانست که از بلاکچین Concordium با تاثیرات مثبت و سهولت کارایی بالا استفاده می‌کند. این بازار به هنرمندان خود پیشنهاد می‌دهد که در زمینه NFT فعالیت کنند. ایجاد انواع مختلف در این زمینه و ارایه آن با قیمتی مشخص و یا به صورت مزایده محور از مواردی است که SpaceSeven بر روی آن تاکید دارد.

درباره Tacans

Tacans را می‌توان نوعی آژانس توسعه دهنده در زمینه نرم افزارهای سوییس محور دانست که بهترین و سریعترین راهکارهای ممکن را برای تاجران و فعالان بازار اقتصادی فراهم می‌کند. از طرفی این سیستم در زمینه ایجاد اولین NFT بازار Nordic نقشی اساسی دارد. مهندسین و برنامه نویسان فعال در این آژانس بهترین گزینه‌ها را برای استارت آپ‌ها، کسب کارهای تجاری کوچک و بزرگ و سیستم‌های چند ملیتی فراهم می‌کند. این خدمات به صورت عمومی و یا خصوصی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و از این طریق تمرکز و کارایی استفاده از بلاکچین به اندازه قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

درباره نمایشگاه ENTER Art و اولین NFT بازار Nordic

این نمایشگاه که قرار است اولین NFT بازار Nordic را در سیستم خود به کار گیرد، توسط «جولی لیوپولد» در شهر کپنهاگن راه اندازی شد. این نمایشگاه بزرگترین نمونه موجود در تمامی اسکاندیناوی است. هدف این نمایشگاه ایجاد پلتفرمی کاربردی و اصولی برای صنعت هنر و همچنین ایجاد بستری مناسب برای هنرمندان به منظور سنجش خود است. در این نمایشگاه قرار است بیش از ۶۱ گالری و ۲۵۰ هنرمند که مورد تایید کمیته بین المللی هستند، حضور داشته باشند.

درباره Concordium

Concordium را می‌توان نوعی بلاکچین عمومی و کاربردی دارای گواهی اثبات سهام دانست که لایه شناسایی منحصر به فرد و سطح پروتکل بسیار قوی‌ دارد. این بلاکچین با ارایه سیستم‌هایی امن، کاربردی و منظم تا به اینجای کار توانسته از خیلی از پروتکل‌ها قوی و اصولی باشد. نکته مثبت این بلاکچین عدم تخطی و یا به خطر انداختن اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران است. این عامل توانسته عملکرد این بلاکچین را نسبت به نمونه‌های مشابه خود به میزان بسیار زیادی افزایش دهد.

جمع بندی

اولین NFT بازار Nordic و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که دید شما را نسبت به هنر دیجیتالی تغییر خواهد داد. به نظر شما نمایشگاه ENTER Art می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد؟ با ما همراه باشید.

Comments (0)
Add Comment