شبکه ارز دیجیتال پولز و سرمایه‌گذاری آن در پروژه‌های بازی و متاورس

شبکه ارز دیجیتال پولز، موضوع مهمی برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. این شبکه اخیرا اعلام کرده است که ۲ میلیون دلار بودجه را برای سرمایه‌گذاری جدید خود، تامین کرده است. این شبکه قصد دارد که با این مبلغ در پروژه‌های بازی NFT و متاورس، سرمایه‌گذاری کند. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

شبکه ارز دیجیتال پولز

شبکه پولز (Poolz) هیجان‌زده است که از سرمایه‌گذاری جدید خود، پرده برداری کند. این شبکه، مبلغی ۲ میلیون دلاری را برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نویدبخش بازی و NFT تامین کرده است. این سرمایه‌گذاری عظیم برای پیشبرد نوآوری در فضای بازی بلاک چین است.

از آغاز سال ۲۰۲۱ علاقه رو به افزایشی به متاورس یا همان جهان دیجیتال و بازی‌های NFT به‌وجود آمده است. چنین فضاهایی، به بازیکنان پاداش و تشویق‌های واقعی ارائه می‌دهند. این بازی‌ها همچنین باعث می‌شوند که بازیکنان، واقعا صاحب دارایی‌هایی شوند که در طول بازی خریداری می‌کنند. بنابراین بدین‌صورت، این تجربه را به فرصتی همه‌جانبه تبدیل می‌کنند. با این علاقه روز افزون، احتمال دارد که بازی‌های مبنی بر بلاک چین به‌زودی بخش چشمگیری از صنعت بازی را تصاحب کنند.

البته به‌یاد داشته باشید که شبکه پولز به‌دنبال جالب‌ترین پروژه‌های بازی NFT و متاورس است. بازی‌هایی که چشم‌اندازی خاص را به‌همراه داشته باشند و بتوانند تجربه کاربری سودآور و همه‌جانبه‌ای را به کاربر ارائه دهند. شبکه ارز دیجیتال پولز با تامین سرمایه ۲ میلیون دلاری برای چنین پروژه‌هایی، هدف دارد تا از کارآفرینان بیشتری برای ساخت بازی در فضای بلاک چین پشتیبانی کند.

 هدف این پروژه آن است که قدرت مالی مورد نیاز را ارائه دهد تا پروژه‌ها بتوانند بدون هیچ مانعی به نوآوری خود ادامه دهند. «لیام کوهن» بنیان‌گذار و مدیر ارشد بازاریابی شبکه پولز در این‌باره گفته است:

«از آنجایی که جامعه ما علاقه رو به رشدی را به بازی‌های متاورس و NFT مبنی بر بلاک چین نشان می‌دهد، سرمایه ۲ میلیون دلاری ما قطعا قدم واضح بعدی برای معرفی یک روش پشتیبانی از چنین پروژه‌هایی است.»

«کوهن» سپس افزود:

«متاورس، نه‌تنها آینده بازی‌ها بوده بلکه اقتصاد آینده اینترنت نیز است. به‌زودی به جهان دیجیتال همه‌جانبه‌ای همچون چیزی که در فیلم «بازیکن شماره یک آماده» شاهد آن بودیم، خواهیم رسید. در حالی که جادوگران فناوری پیش از این نیز برروی این موضوع شرط‌بندی کرده‌اند، همچنین استارت آپ‌هایی نیز در راه هستند که راه حل‌های نویدبخشی را ارائه می‌دهند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با این پروژه همکاری کنیم و جهان را به سمت چنین تحولی سوق دهیم.»

تصمیم سرمایه‌گذاری در چنین پروژه‌هایی، شبکه پولز را به پلتفرم IDO پیشگامی تبدیل کرده که آماده است تا پروژه‌های بازی متاورس و NFT آینده را به رکوردهای جدیدی برساند. در پس سرمایه‌گذاری در چنین پروژه‌هایی، شبکه پولز همچنین مشتاق است تا از IDO های پروژه‌هایی با پتانسیل بالا که در این حوزه کار می‌کنند، میزبانی کند.

درباره شبکه ارز دیجیتال پولز

شبکه پولز یک پلتفرم IDO میان زنجیره‌ای غیرمتمرکز است که بر روی زیرساخت وب ۳.۰ ساخته شده است. این شبکه هدف دارد تا به پروژه‌های صنعت ارزهای دیجیتال در جمع‌آوری سرمایه پیش از فهرست‌بندی، کمک کند. پلتفرم شبکه ارز دیجیتال پولز همچنین پیش از این با بلاک چین‌های مختلف بسیاری ادغام شده است و هم‌اکنون نیز در حال مذاکره با بیش از ۱۰ شبکه بزرگ بلاک چین است.

پلتفرم‌های پولز:

وبسایت: https://www.poolz.finance/

مدیوم: https://poolz.medium.com/

توییتر: https://twitter.com/Poolz__

تلگرام: https://t.me/PoolzOfficialCommunity

اطلاعیه‌های تلگرام: https://t.me/Poolz_Announcements

گیت هاب: https://github.com/The-Poolz

دیسکورد: https://discord.gg/8REVabc

جمع بندی

شبکه ارز دیجیتال پولز، از شبکه‌های مهم برای علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال است که امروز به آن پرداختیم. این شبکه اخیرا دست به اقدام جنجالی زده است. پولز حدودا ۲ میلیون دلار را در زمینه بازی‌های NFT و همچنین متاورس یا همان جهان دیجیتال، صرف کرده است.این شبکه، اهداف بلند مدتی برای دنیای دیجیتال در سر دارد و خبر از رسیدن به جهانی همچون جهان فیلم‌های «بازیکن شماره یک آماده» را می‌دهد. ما امروز این شبکه و سرمایه‌گذاری جدید آن در چنین زمینه‌هایی را بررسی کردیم. شما چه آینده‌ای را برای دنیای بازی‌های دیجیتالی تصور می‌کنید؟

Comments (0)
Add Comment