ارز دیجیتال Nafter و اولین شبکه اجتماعی NFT را از دست ندهید

ارز دیجیتال Nafter، از ارزهای دیجیتال مهم است که امروز می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. این ارز دیجیتال شاید شناخته‌شده نباشد، اما از مهم‌ترین بازیکنان جهان رمز ارزهاست. حالا این ارز از راه‌اندازی جهانی اولین شبکه اجتماعی NFT دنیا، خبر می‌دهد. این شبکه می‌تواند تحولی شگرف در زمینه ارزهای دیجیتال باشد. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال و شبکه جدید آن را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال Nafter

نفتر (Nafter) کاملا آماده است تا اولین و تنها شبکه مجازی NFT دنیا را برای مخاطبان سرتاسر جهان راه‌اندازی کند. این شبکه می‌تواند درآمدزایی اینستاگرام را سخت‌تر از پیش کند. تیمی که پشت این پلتفرم فضای مجازی NFT است، اعلام کرده‌اند که یک اپلیکیشن وب نیز در سرتاسر جهان در دسترس همه است. این اپلیکیشن از تاریخ ۳ سپتامبر آغاز به‌کار می‌کند. این شبکه مجازی NFT یکی از پلتفرم‌های بسیار خوب و همچنین اولین‌های این صنعت است که به هنرمندان و اینفلوئنسرها اجازه تولید NFT ها به‌شکل پست‌های فضای مجازی را می‌دهد که حاوی عکس و فیلم نیز هستند. این پلتفرم همچنین چشمه‌ای از اپلیکیشن موبایل و وب آینده خود را یک ماه پیش با پاسخ فوق‌العاده‌ای از طرف این انجمن، نشان داد.

نفتر همچنین شامل گروه بزرگی از اینفلوئنسرها، تولیدکنندگان و هنرمندان برتر است که درحقیقت سفیران رسمی نفتر به‌شمار می‌روند. این به ۵۰ میلیون دنبال‌کننده ترکیبی آن افراد نیز امکان خرید NFT های فضای مجازی خود را از ۳ سپتامبر می‌دهد. اینفلوئنسرها می‌توانند محتوای خود را با تولید NFT ها و قراردادن آن‌ها در قسمتی باعنوان «همین حالا بخرید» و یا از طریق حراج و پیش فروش آن‌ها، به‌فروش برسانند. به لطف ارز دیجیتال Nafter حالا NFT ها تنها به‌درد میمون‌های دیجیتال (digital monkeys) یا هنر دیجیتالی پیکسل شده نمی‌خورد. بلکه نفتر به اینفلوئنسرها اجازه ورود به فضای NFT با یک پلتفرم آسان و آل این وان را می‌دهد که می‌توانند در آن «NFT های محتوایی» را جمع‌آوری، فروخته و یا تولید کنند.

ارز دیجیتال نفتر

از آنجایی که هیاهوی اطراف این اکوسیستم به اوج خود رسیده است،‌ NFT ها یا همان توکن‌های غیرتعویضی به‌نظر در حال بازیابی و دسترسی به تمام صنایع هستند. NFT ها اولین بار در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شدند و برای نزدیک به سه سال در درجه اول تنها به‌عنوان توکن فن باشگاه‌های ورزشی ممتاز و یا برای یادگاری‌های درون بازی، استفاده می‌شدند. اگر چه، ۲۰۲۱ تمام این اوضاع را تغییر داد. در این سال هر کسی قصد داشت که به‌نحوی از NFT بهره ببرد و از برندهای محبوب آن استفاده کند مانند: کوکا کولا، گوچی، تایم، لویی ویتون و چیزهای بیشتر.

تقاضا و هیاهو، سرانجام به نقطه‌ای رسید که کلکسیون‌های NFT قدیم که نزدیک به سه سال زیر خروارها خاک بودند نیز در حال حاضر شاهد سرمایه‌گذاری‌های میلیونی هستند. برای مثال CryptoPunks، مجموعه‌ای از ۱۰,۰۰۰ آواتار خاص است. همچنین ETHRocks نیز مجموعه‌ای از ۱۰۰ تخت سنگ با فرمت JPEGS (rock JPEGS) است. هر دوی این مجموعه‌ها امسال سرمایه‌گذاری‌هایی با ارزش ده‌ها میلیون را شاهد بوده‌اند. همانطور که از این هیاهو مشخص است، محصول اول صنعتی مثل شبکه مجازی NFT ارز دیجیتال Nafter، هم اکنون نیز از لایک‌های پلتفرم‌هایی همچون اینستاگرام و حتی فیسبوک نیز پیشی گرفته است. این شبکه بدین‌صورت می‌تواند به اولین شبکه مجازی دنیا تبدیل شود که تولیدکنندگان و اینفلوئنسرها بتوانند در آن محتوای خود را به‌صورت NFT بفروشند.

چرا اینستاگرام باید نگران Nafter باشد؟

اینکه واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک تا به امروز از موفقیت‌های بزرگ بوده‌اند، در درجه اول به‌دلیل آن است که از اولین‌های این صنعت بوده‌اند که بعدها به غول‌های آن تبدیل شده‌اند. نفتر نیز به‌همین شکل تعامل طرفداران اینفلوئنسرها را به مرحله‌ای جدید می‌رساند. غوغای فضای مجازی به اوج خود رسیده است.

 تا جایی که بسیاری از اینفلوئنسرهای فضای مجازی به مرحله افراد مشهور رسیده‌اند و برندهای اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. این نشان‌دهنده آن است که بازار بزرگی برای محصولات مبنی بر اینفلوئنسر وجود دارد. اما چه محصولی می‌تواند بهتر از محتوا در درجه اول آن‌ها را معروف می‌کند؟

NFT های اینفلوئنسر از این نظر بسیار ویژه هستند که می‌توانند یک عکس از یک رویداد و یا یادگاری خاص باشند. افراد تاکنون حتی آدامس جویده‌شده و کدو تنبل استفاده‌شده را نیز خریداری کرده‌اند. پس بی‌راه نیست که بگوییم آن‌ها قطعا مشتاق به آن هستند که صاحب قسمت خاص از NFT های اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود باشند. علاقه به NFT ها سریعا در حال رشد است. این زمینه ابتدا با هنر شروع شد و سپس به‌دنبال ادغام برند، به ورزش انتقال پیدا کرد. حالا نیز به مرحله بعدی یعنی تعامل مستقیم و حراج از طریق NFT ها رسیده است.

البته اصلا اینطور نیست که اینستاگرام از جنجال NFT باخبر نباشد. درحقیقت بسیاری از گزارش‌های داخلی حاکی از آن است که این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس آماده است تا بازار NFT را راه‌اندازی کند و به برند و اینفلوئنسرها اجازه فروش NFT های خاص را بدهد. ارز دیجیتال Nafter به‌سادگی در صدر این بازی قرار دارد. چرا که در حال راه‌اندازی محصولی خالص‌تر و تعاملی‌تر است.

اولین شبکه اجتماعی NFT نفتر می‌تواند عصری جدید از رقابت را به‌وجود آورد

اولین شبکه اجتماعی NFT به‌عنوان بازار دیجیتالی برای روش جدید تعامل طرفداران، عمل خواهد کرد. این بازار می‌تواند به‌صورت بالقوه، عصر جدیدی از رقابت میان پلتفرم‌های اجتماعی را راه‌اندازی کند. باتوجه به ترند بودن NFT ها در حال حاضر، ادغام یک بازار NFT محض، مسئله بزرگی نیست. درحقیقت آن چیزی که مسئله بزرگی است، پیدا کردن یک مورد استفاده جدید میان انبوهی از دیگر پروژه‌های شبیه به هم است. از زمینه‌های هنری گرفته تا تاریخ، بازارهای NFT بسیاری برای انواع مختلفی از محصولات وجود دارد. اما هیچ چیز به محیط تعاملی که نفتر توسعه داده است، نرسیده است.

توکن محلی این پروژه نیز NAFT نام دارد. این توکن به‌عنوان سوخت اکوسیستم عمل کرده و به‌تازگی بر روی Gate.io راه‌اندازی شده است. این توکن، دسترسی به مخاطبان جهانی جدیدی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به‌راحتی این توکن را استیک کرده و بدست آورید و همچنین تقسیمات مختلفی از تعاملات و همکاری‌ها نیز وجود دارد که موجب می‌شود هر طرفداری شانس یکسان برای دسترسی به NFT های اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت Nafter.io مراجعه کنید.

آدرس شبکه‌های مجازی:

توییتر: https://twitter.com/nafterapp

تلگرام: https://t.me/nafterapp

اینستاگرام: https://www.instagram.com/nafterapp/

جمع بندی

ارز دیجیتال Nafter و اقدام اخیر آن از اخبار مهم بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم. این ارز دیجیتال اخیرا تصمیم بر آن گرفت که تحولی در زمینه شبکه‌های اجتماعی به‌وجود آورد. نفتر قصد دارد که اولین شبکه اجتماعی و فضای مجازی NFTها را راه‌اندازی کند.

بدین‌صورت اینفلوئنسر، هنرمندان و بسیاری از افراد می‌توانند به‌راحتی با اشتراک‌گذاری محتوای خود حتی به‌صورت عکس یا فیلم نیز کسب درآمد کنند. همچنین افراد می‌توانند بسیار راحت‌تر از گذشته به NFT افراد مشهور مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. بدین‌ترتیب این پلتفرم می‌تواند از برنامه‌هایی همچون واتس اپ و یا اینستاگرام نیز پیشی بگیرد و آن‌ها باید نگران نفتر و پلفترم جدید آن باشند. ما امروز این ارز دیجیتال و پلتفرم آینده آن را بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment