دنیای توکن‌های غیرتعویضی و تیم فوتبال اسپانیا را از دست ندهید

دنیای توکن‌های غیرتعویضی یکی از موضوعات مهم است که می‌خواهیم در مقاله امروز به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. توکن‌های غیرتعویضی، از مهم‌ترین توکن‌های دنیای ارزهای دیجیتال هستند که هر کسی تقریبا یک بار نام آنها را شنیده است. این توکن‌ها از طرفداران بسیاری برخوردار هستند که نام‌های بزرگی نیز در میان آنها دیده می‌شود. حالا نیز لالیگا، لیگ فوتبال اسپانیایی برتر، به دنیای این نوع از توکن‌ها یا همان NFTها، پا گذاشته است. با همراه باشید تا امروز این خبر داغ را بررسی کنیم.

دنیای توکن‌های غیرتعویضی

لالیگا (LaLiga) یکی از پنج لیگ فوتبال برتر دنیا، یک همکاری بزرگ با توکن‌های غیرتعویضی (NFT) را امضا کرده است. لالیگای اسپانیا، اعلام همکاری با پلتفرم سوراره (Sorare) کرده است. این پلتفرم،‌ یک پلتفرم فوتبال فانتزی مخصوص راه‌اندازی توکن‌های غیرتعویضی برای تمام بازیکنان لالیگاست. این پلتفرم، از همین طریق نیز جریان‌های درآمدزایی تازه‌ای را برای باشگاه‌های لالیگا و از طریق دسته جدیدی از مجوزها می‌سازد.

این پلتفرم در توییتر اعلام کرد:

«امروز یک لحظه تاریخی برای دنیای NFT است؛ چرا که لالیگا در حال ملحق شدن به خانواده سوراره است.

از اسطوره لالیگا «جرارد پیکه» بشنوید که چند جمله درباره آن می‌گوید که این چه معنی برای طرفداران فوتبال در سرتاسر جهان می‌دهد.»

این پیشنهاد، به بازیکنان فوتبال فانتزی و طرفداران لالیگا اجازه معامله و بازی با کارت‌های دیجیتالی بازیکنان لالیگا را می‌دهد. به‌همین شکل نیز آنها را به دنیای توکن‌های غیرتعویضی می‌برد.

این همکاری، یک نقطه عطف چشم‌گیر برای پلتفرم سوراره است. این پلتفرم برای اولین بار با یکی از مهم‌ترین لیگ‌ها در دنیا شریک شده است. چرا که لالیگا خانه باشگاه‌های سطح بالایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، آتلتیکو مادرید، ویارئال و همچنین سویا و والنسیا است.

هم بخش ۱ لالیگا، سانتاندر (Santander) و هم بخش ۲ آن، اسمارت بانک (Smartbank) وارد بازار NFT شده‌اند. این یک نقطه عطف بسیار بزرگ است؛ چرا که نشان‌گر علاقه جهانی و همه‌گیر به فضای در حال رشد NFT است.

«خاویر تباس» رئیس لالیگا گفته است:

«ما همیشه در لالیگا به‌دنبال راه‌های نوآورانه برای ارائه تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز به طرفداران خود و همچنین برای گسترش جذابیت رقابت خود به‌عنوان برترین در کل جهان، بوده‌ایم. این همکاری با پلتفرم سوراره که هیجان‌انگیزترین پروژه‌های NFT ورزشی این روزهاست، باعث می‌شود که بتوانیم به مخاطبین جدید جهانی برسیم و همچنین به طرفداران هیجان‌زده، راه‌های بیشتری را می‌دهد که بتوانند درگیر بازیکنان و باشگاه‌هایی بشوند که دوست دارند.»

جمع بندی

دنیای توکن‌های غیرتعویضی از موضوعات مهمی بود که امروز در این مقاله به آن پرداختیم و شما را با این توکن‌ها آشنا کردیم. این توکن‌ها همیشه به‌عنوان راهی برای آن بودند که طرفداران بتوانند هرچه بیشتر به افراد معروف و محبوب مورد علاقه خود، نزدیک شوند. باشگاه‌های فوتبالی به‌ویژه از این نوع توکن‌ها استفاده‌های زیادی می‌کنند. حالا نیز لالیگا، یکی از پنج لیگ فوتبال برتر جهان، با یک پلتفرم در این زمینه شریک شده و آغاز به همکاری کرده است. ما امروز این توکن‌ها و همکاری اخیر در این زمینه را بررسی کردیم. نظر شما دررابطه با این نوع توکن‌ها چیست؟

Comments (0)
Add Comment