پلتفرم NFT Trengible از پرکاربردترین‌ها

پلتفرم NFT Trengible یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌ها در زمینه NFT است. شما می‌توانید در این پلتفرم، جالب‌ترین و مدروزترین NFTها را در هر لحظه که بخواهید و فورا پیدا کنید. این پلتفرم، پیدا کردن بهترین NFTها را برای شما به امری بسیار آسان تبدیل می‌کند. در ادامه این پلتفرم را بیشتر بررسی می‌کنیم.

پلتفرم NFT Trengible

امروزه، بازار NFT آنقدر در حال رشد است که گاهی پیدا کردن راه و انتخاب از میان تمام مجموعه‌های NFT جدید، بسیار سخت می‌شود. همین امر، مأموریتی بود که به «گیوم سوئیارد»، بنیان‌گذار Trengible داده شد تا پیدا کردن جالب‌ترین NFTها را برای هرکسی آسان کند.

Trengible در ژانویه سال ۲۰۲۲ ساخته شد. هدف بسیار ساده این پلتفرم آن بود که اپلیکیشنی با کاربرد آسان را ارائه دهد که به شما اجازه یافتن مدروزترین NFTهای حال حاضر را بدهد. این وبسایت از داده‌های بازار NFT اپن سی (OpenSea) استفاده و آن‌ها را جمع‌آوری می‌کند تا مرسوم‌ترین NFTها به‌صورت فوری به شما نشان دهد.

شما همچنین می‌توانید در این اپلیکیشن، ارزش بازار NFTها را در بازه‌های مختلف نیز مشاهده کنید تا بزرگ‌ترین مجموعه‌های NFTها را ببینید. شما می‌توانید در این صفحه، شاخص‌هایی همچون «قیمت کف» یا حجم معامله‌شده در طول ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۳۰ روز را نیز پیدا کنید.

در صفحه جزئیات یک NFT در پلتفرم NFT Trengible، شما می‌توانید آخرین قیمت فروش به USD و اتر را پیدا کنید. همچنین می‌توانید لینکی را برای ارائه پیشنهاد خرید در اپن سی نیز بیابید. دسترسی به این امکانات هم بسیار آسان است. شما همچنین می‌توانید اطلاعات فنی جالبی را هم درباره NFT موردنظر خود نیز پیدا کنید. در آخر هم می‌توانید بزرگ‌ترین فروش‌های NFT را به‌صورت کاملا فوری و بلادرنگ در حساب‌های توئیتر آن‌ها بیابید. پلتفرم Trengible را از طریق لینک‌های مختلف زیر دنبال کنید تا از جدیدترین اخبار و به‌روزرسانی‌های آن باخبر باشید.

وبسایت Trengible: https://trengible.com/

توئیتر Trengible: https://twitter.com/Trengible

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/17/trengible-find-the-most-interesting-and-trendy-nfts-in-real-time/

Comments (0)
Add Comment