NFTPRO شرکت لامبورگینی حالا در دست رونمایی

NFTPRO شرکت لامبورگینی، پروژه NFT جدید این شرکت بوده که ممکن است هر لحظه منتشر شود. برند ایتالیایی ماشین‌های اسپرت و لوکس لامبورگینی امکان دارد هر لحظه از پروژه NFTPRO خود پرده‌برداری کند.

NFTPRO شرکت لامبورگینی

لامبورگینی برندی ایتالیایی و سازنده ماشین‌های اسپرت لوکس و شاسی بلند است که در سانتاگاتا بولونیزه قرار دارد. این شرکت حالا برنامه دارد تا با مجموعه NFT اختصاصی خود وارد دنیای NFTها شود.

این سازنده ماشین‌های اسپرت لوکس اخیرا تیزر ویدیویی ۱۷ ثانیه‌ای جالبی را در توئیتر رسمی خود منتشر کرد. این تیزر ویدیویی یک فضانورد، ماه و علامت تجاری NFTPRO را نشان می‌داد. در کپشن هم نوشته شده بود: «داریم نزدیک‌تر می‌شویم. گوش به زنگ باشید!»

این اولین باری نیست که شرکت لامبورگینی چنین تیزری را منتشر می‌کند. در ۱ دسامبر ۲۰۲۱ کانال رسمی یوتیوب لامبورگینی ویدیویی را با عنوان «چیزی در حال روی دادن است. آماده شوید» منتشر کرد.

آن ویدیوی یوتیوب نیز ماه را با جمله «چیز جالبی در راه است» به شما نشان می‌داد. به‌ علاوه می‌شد صدای هوراکان لامبورگینی را هم در پس زمینه این ویدیو به ‌راحتی شنید.

اگر بخواهیم پیام موجود در این تیزر ویدیویی را رمزگشایی کنیم، می‌توان فرض کرد که لامبورگینی در حال آماده‌سازی برای ورود به دنیای NFTها با مجموعه NFT اختصاصی خود، یعنی NFTPRO شرکت لامبورگینی است. این مجموعه هم احتمالا شامل چند مجموعه دیجیتالی هنری یا حتی نسخه محدودی از یکی از مدل‌های کنونی است که به نحوه‌ای به دنیای NFTها مربوط می‌شود.

از آنجایی که هنوز هیچ جزئیات رسمی دیگری درباره این پروژه فاش نشده است، پس نمی‌توان چیز زیادی را فهمید. به همین دلیل هم چاره‌ای نداریم جز آنکه منتظر بمانیم تا زمانی که شرکت مشهور لامبورگینی خود از پروژه NFTPRO پرده‌برداری کند تا بفهمیم که این پروژه هیجان‌انگیز چیست. در هر صورت گوش به زنگ بمانید تا از هیچ خبری غافل نشوید.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/17/lamborghini-italian-brand-of-luxury-sports-cars-might-soon-lift-curtains-from-nftpro/

Comments (0)
Add Comment