کمپانی استخراج ابری Nhash یک برنامه‌ای ارجاعی راه اندازی کرد

کمپانی استخراج ابری Nhash یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه ماینینگ ارزهای دیجیتال به وسیله سرویس ابری است. همانطور که می‌دانید، استخراج ارزهای دیجیتال پروژه‌ای بسیار تخصصی و گران قیمت است. در طول سال‌های گذشته، فرایند استخراج نسبت به قبل سخت‌تر شده و معمولا برای این اقدام به دستگاه‌های ASIC احتیاج می‌شود. این قبیل دستگاه‌ها نیز به نوبه خود توان و انرژی بسیار زیادی را صرف حل معادلات ریاضی می‌کنند. در نتیجه این امکان وجود نخواهد داشت تا کاربران به طور مستقیم در استخراج رمز ارزها دست داشته باشند اما این به این معنی نیست که نمی‌توان از این حیطه درآمد کسب کرد.

کمپانی استخراج ابری Nhash روشی مناسب برای کسب درآمد از طریق ماینینگ

کمپانی استخراج ابری Nhash گزینه‌های مختلفی برای سرمایه گذاری دارد. گزینه‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و یا حتی سه ماهه در این شرکت وجود دارد که افراد بر اساس نیاز و علایق خود آن را انتخاب می‌کنند. سرمایه گذاری‌ و همچنین استخراج می‌تواند در زمینه بیت کوین، اتریوم و یا حتی لیت کوین باشد. این گزینه‌ها بر اساس انتخاب سرمایه گذار می‌تواند متغیر باشد.

دریافتی‌ها به صورت روزانه و بر اساس میزان درصدهای مختلف هر نوع سرمایه گذاری پرداخت می‌شود. از آنجایی که پرداختی‌ها به کاربران به صورت روزانه انجام می‌شود، این افراد می‌توانند سرمایه خود را به آسانی برداشت کرده و در کیف پول خود ذخیره کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا سرمایه گذاری مجدد در کمپانی استخراج ابری Nhash انجام شود. سرمایه گذاران می‌توانند با ایجاد یک حساب به وسیله استفاده از آدرس ایمیل و رمز ورود، در این کمپانی ثبت نام کنند.

پس از ثبت نام، سرمایه گذاران می‌توانند گزینه‌های مورد نظر خود را برای ماینیگ انتخاب کرده و سپس هزینه آن را پرداخت کنند. اولین پرداختی در ۲۴ ساعت اولیه انجام خواهد شد. دلیل این استراتژی، ایجاد شرایط مناسب برای دریافت سود از سرمایه گذاری در مدت زمان کوتاه است.

راه اندازی برنامه ارجاعی توسط کمپانی استخراج ابری Nhash

برنامه سرمایه گذاری ارجاع توسط کمپانی Nhash راه اندازی شد. این برنامه به کاربران ۲ درصد از سرمایه گذاری ارجاعی را پرداخت خواهد کرد. سرمایه گذاری ارجاعی روشی است که شما دوستان و یا آشنایان خود را به قرار دادن سرمایه خود در یک سیستم دعوت می‌کنید. در آن سیستم شما نیز حضور دارید. شما به عنوان سرمایه گذار می‌توانید از این طریق درآمد غیرفعال کسب کنید. همچنین به وسیله دعوت دوستان و یا خانواده به این وبسایت، درآمد بیشتری نیز به شما پرداخت خواهد شد.

جدا از هزینه پرداختی تحت عنوان کمیسیون ارجاعی، کمپانی استخراج ابری Nhash به مشتریان جدید خود پنج دلار جایزه افتتاح حساب پرداخت خواهد کرد. این میزان برای سرمایه گذاری روزانه کافی است. همچنین کوپن ۳۰ دلاری برای افتتاح حساب وجود دارد که بعد از ورود می‌توانید آن را داشته باشید. می‌توانید از امروز ثبت نام کنید و از استخر این کمپانی و از سرمایه گذاری خود درآمد کسب کنید.

جمع بندی

کمپانی استخراج ابری Nhash و ایجاد پروژه ارجاعی برای جذب سرمایه گذار بیشتر از اطلاعاتی است که در این مقاله به آن پرداخته شد. به نظر شما کاربران بیشتری در این کمپانی سرمایه گذاری می‌کنند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

استخراجبیت کوین
Comments (0)
Add Comment