تحلیلگران می گویند دلیلی برای بدبینی به بیت کوین وجود ندارد

 بیت کوین صعودی با سرعت مسیر خود ادامه می دهد. تاکنون ضعف یا نشان در روند صعودی بیت کوین مشاهده نشده است. به این ترتیب شاید دیگر دلیلی برای بدبینی به بیت کوین وجود نداشته باشد.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به شدت ۵۰ هزار دلار نزدیک شده است. این اتفاق در حالی روی داده است که شرکت تسلا اوایل هفته جاری یک و نیم میلیارد دلار بیت کوین را خریداری کرد. یکی از تحلیلگران برجسته بیت کوین اعلام کردند که با وجود این که بیت کوین در مقایسه با بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۱۷ ۱۰۰ رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است، اما روند صعودی برای اینکه همچنان ادامه دارد.

او در ادامه گفته است چند بسیاری از مردم به دنبال رسیدن به یک قیمت ثابت باشند. شاید بسیاری از معامله گران به دنبال دلیلی برای ادامه روند صعودی باشد. اما واقعیت این است که بیت کوین از قدرت کافی برای ادامه مسیر برخوردار است.

 بیت کوین در دسامبر سال ۲۰۲۰ رکورد خود در سال یعنی ۲۰۱۷ یعنی ۱۹۸۹۲ دلار را شکست. این ارز در ژانویه سال ۲۰۲۱ به ۴۱۹۸۱ دلار رسید. در ادامه بیت کوین پس از اندکی کاهش قیمت روند صعودی را از سر گرفته و خود را به ۴۸۹۱۱ دلار رساند.

 نظر یک تحلیل گر برجسته در خصوص بدبینی به بیت کوین

این تحلیلگر برجسته در ادامه صحبت های خود می گوید:

«از نظر من گاو ها همچنان قدرت را در دست دارد. هر روز بر تعداد موسساتی که بیت کوین را به عنوان یک دارای ارزشمند می پذیرند افزوده می شود. میزان تقاضا در حال افزایش است. و تقاضا همان عاملی است که قیمت را به شدت افزایش خواهد داد»

 سرمایه گذاران و چهره های برجسته بازار اقتصاد جهانی بیت کوین را به سبد دارایی های خود اضافه می کند. در کنار شرکت تسلا، میکرو استراتژی نیز یک میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. دیگر شرکت ها نیز مبالغ کمتری را در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کردند.

این تحقیق گر برجسته که Cheds نام دارد در ادامه توضیح داده است که:

«اگر تصور می کنید که قیمت بیت کوین به این دلیل که کمیسیون کانادا آن را به عنوان ارز قابل معامله در بورس تایید کرده است یا به دلیل فرا رسیدن سال نو چین کاهش پیدا می کند، شما تنها به دنبال بهانه ای برای فروش دارایی های خود هستید.»

تصمیم جدید کانادا یا سرمایه گذاری تسلا

کانادا به تازگی اجازه ایجاد بازاری برای فروش بیت کوین را صادر کرده است. بیت کوین در روز در روز گذشت با بالاترین رکورد خود را در نزدیکی ۴۹ هزار دلار ثبت کرد. اما همه ما در انتظار رسیدن قیمت این است به ۵۰ هزار دلار هستیم.

برای معامله گران که به روند بازار آمد تا زیر نظر داشته اند رسیدن به این قیمت اجتناب ناپذیر است. اما با رسیدن به روزهای آخر هفته باید نگران قیمت ۴۴.۷ هزار دلار باشیم. با این وجود پیامی از سوی ایلان ماسک یا یکی از چهره های برجسته بازار بود که در توییتر می تواند قیمت را به ۵۴ هزار دلار برساند.

مدیر عامل شرکت تسلا ایلان ماسک در روزهای اخیر بارها توییت هایی در مورد رمز ارز را منتشر کرده است. این توئیت ها غالباً در مورد دوج کوین بوده اند. 

 سرمایه گذاری در بازار بیت کوین

 با سرمایه گذاری در بازار بیت کوین دارای خود را برای آینده ای آماده می کنید که دیگر جایی برای ارز های سنتی باقی نگذاشته است. خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال توجه شرکت ها و دولت های بسیاری را به خود جلب کرده است.

شاید تصور می کنید که با افزایش قیمت بیت کوین شانس شما برای خرید این دارایی کاهش پیدا کرده است. اما شما بخش کوچکی از سرمایه خود را در بازار بیت کوین سرمایه گذاری کنید. این سرمایه گذاری آینده شما را متحول خواهند کرد. با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید و همین امروز بیت کوین و دیگر ارزها را به سبد سرمایه خود بیفزاید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/traders-say-there-aren-t-many-reasons-to-be-bearish-on-bitcoin