افزایش استفاده از ریپل نت پس از همکاری ریپل با کمپانی Novatti

افزایش استفاده از ریپل نت و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که می‌خواهیم در این مقاله به طور اجمالی آن را مورد بررسی قرار دهیم. در دنیای ارزهای دیجیتال هر روز اخبار و تغییرات بسیار زیادی را شاهد هستیم. در چند روز گذشته نیز خبری درباره ریپل توانست در صدر اخبار رمز ارزها ظاهر شود. پس از آن که ریپل توانست همکاری جدیدی با یک شرکت استرالیایی پیشرو در زمینه تراکنش‌های فرامرزی داشته باشد، استفاده از ریپل نت نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کرد.

افزایش استفاده از ریپل نت

پس از آن که ریپل توانست با شرکت Novatti قرارداد امضا کند، میزان استفاده از ریپل نت به اندازه بسیار زیادی افزایش پیدا کرد. این کمپانی نیز اعلام کرد که به زودی ریپل نت را به Iremit متصل می‌کند. Iremit نوعی سیستم پرداختی بسیار بزرگ در کشور فیلیپین است که کارایی بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال این سیستم پرداختی باعث ارتباط سریع با هزینه بسیار پایین از استرالیا به جنوب شرق آسیا از جمله فیلیپین می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که به وسیله این کمپانی منتشر شده است، ماهانه هزاران دلار صرف هزینه تراکنش بین کشور فیلیپین و استرالیا می‌شود. جدا از بحث هزینه، سرعت بالا و امنیت مناسب انجام این تراکنش‌ها از ویژگی‌های مثبت افزایش استفاده از ریپل نت است. Novatti در پیامی اعلام کرد که به زودی می‌خواهد همکاری خود را در زمینه سرویس‌های مالی تجاری در جنوب شرق آسیا افزایش دهد. تصمیمی که به نوبه خود می‌تواند سود و موفقیت بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. پس از این توافق، ریپل به راحتی برای انجام تراکنش‌ها با سرعت و امنیت بالا در دسترس قرار خواهد داشت. مدیر اجرایی Novatti، «پیتر کوک» گفت:

بسیار خوشحالیم که در مدت زمان کوتاهی توانستیم همکاری هوشمندانه‌ای با ریپل داشته باشیم. این همکاری نه تنها ریپل را در اختیار کاربران کمپانی ما قرار می‌دهد، بلکه راهکارهای اجرایی مالی بسیار متعددی برای داشتن تراکنش‌های کاربردی و اصولی فراهم می‌کند. همچنین او در ادامه گفت که این همکاری باعث می‌شود تا اکوسیستم مالی و حتی بانکداری نیز به اندازه قابل توجهی بهتر، سریعتر و امن‌تر از قبل شود. این همکاری باعث می‌شود تا بتوان با شرکت‌های بزرگی مانند Visa، Apple Pay، Alipay، Unionpay، Google Pay، Samsung Pay، Marqeta و Decta همکاری و مراودات مالی داشت.

با این همکاری، Novatti توانست در زمینه‌های مختلفی امنیت، کاربرد و مشخصه‌های مثبت متعددی را برای ادارات واقع در استرالیا در زمینه ارزهای دیجیتال به وجود آورد. یکی از این موارد طراحی یک اپلیکیشن بود. خود کمپانی در حال حاضر هنوز اطلاعات خاصی درباره این برنامه کاربردی نداده است اما Cook معتقد است این سیستم باعث می‌شود تا پرداختی‌ها از طریق فیات ارزهای دیجیتال و به وسیله والت‌های رمز ارزها دریافت و پردازش شوند.

تمرکز ریپل بر جنوب شرق آسیا

با افزایش استفاده از ریپل نت، ریپل نیز تمرکز خود را بر جنوب شرق آسیا بیشتر کرد. با هدف افزایش همکاری و فعالیت در این منطقه، ریپل تصمیم گرفت تا «بروکس انتویسل» را به عنوان مدیر اجرایی با تجربه بسیار بالا در Goldman Sachs منصوب کند.

در آخر ماه مارس سال جاری بود که ریپل اعلام بر ۴۰ درصد استیک Tranglo کرد. Tranglo نوعی کمپانی در زمینه پرداخت و تراکنش است که شبکه اصلی آن در جنوب شرق آسیا فعالیت می‌کند. در Q4 سال ۲۰۲۰ خود، ریپل اعلام بر افزایش استفاده از ریپل نت در جنوب شرق آسیا کرد. این میزان رشد حدود ۱۰ برابر بیشتر نسبت به سال گذشته بوده و همچنان این بازار در حال رشد سریع است.

جمع بندی

افزایش استفاده از ریپل نت و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی بود که در این مقاله به طور اجمالی آن را مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما چیست؟ آیا ریپل نت همچنان حالت صعودی خود را حفظ می‌کند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.